Eskimotyttö Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Jos en nyt ihan väärin muista niin seitsemät häät on tullut käytyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
forestfairy Kirjoitettu September 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2011 Itse olen muistaakseni ollut kahdissa häissä. Toisista häistä en muista paljoakaan, olin sen verran nuori. 2007 siskoni meni naimisiin ja niistä häistä onkin sitten enemmän muistoja. Siskoni on kateellinen tulevasta kirkostamme ja minä puolestani heidän juhlapaikastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoke2012 Kirjoitettu September 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2011 4 häät tullu koettua ensikesänä sitten omat <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunmaid Kirjoitettu September 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2011 Muistaakseni kuusissa, ja yksissä niistä kaasona. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venla_84_ Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Olen ollut 7 häissä. Hautajaisia en kertynyt vielä enemmän... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miahh Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Oliskohan 6...jos en ihan väärin laskenut =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terei Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 2:ssa häissä. Toisissa morsiusneitona ja toisissa vieraana (taisin olla 8.luokalla). Tänä kesänä yhdet häät vieraan näkökulmasta, odotan tosi innolla! Ja jos tarkkoja ollaan niin on myös kolmannet häät, joissa olen ollut. Tosin olin morsiamen mahassa silloin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.E Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Vain ja ainoastaan omien vanhempieni häissä meillä on pieni ja sisäänpäinlämpeävä suku ollut aina niin ei nuo nuoremmat sukulaiset ole vielä avioliiton satamaan päässeet. Ja kaveripiiristämme olemme ensimmäisiä jotka ovat sellaisessa suhteessa että kihlat/häät ovat edes ajatuksissa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsuu Kirjoitettu January 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2012 Huh, empä ole pysynyt laskuissa mukana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Printsessa Kirjoitettu January 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2012 Ekan kerran 7v, seuraavan kerran 22v, laskisin että 6! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinin Kirjoitettu January 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2012 Kaksissa. Ekoissa olin pieni tyttö vähän kaukaisemman sukulaisen juhlissa, en muista muuta kuin hääjuhlan viettopaikan: lato. Toiset olivat isoveljeni häät seitsemisen vuotta sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellis Kirjoitettu February 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2012 Lapsena ollen ollut kahdesti, teiniä olin yhden tutun häissä lapsenvahtina ja nyt aikuisena 5 kertaa. Seuraavat häät on omat =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsis Kirjoitettu February 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2012 (muokattu) Lapsena muistan olleeni kolmissa häissä, joissa yksissä morsiusneitona (4v taisin olla ). Siinä olikin sitten vamraan kymmenen vuoden tauko, kun ei ollut ainuitakaan häitä :/ ja nyt hirmuinen BUUMI Hehe. AIkuisiällä oon ollu nyt yhteensä näin pikaseltaan laskettuna yhdeksissä häissä, joista neljissä kaasona nämä siis muutaman vuoden sisään kaikki ja lisää tulossa omatkin kohta! EDIT: menin laskuissa sekaisin Muokattu: February 6, 2012, käyttäjä: nipsis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela^^ Kirjoitettu February 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2012 Olen kyllä ollut lapsena häissä, mutta niistä ei oikeastaan ole kuin muutama hatara muistikuva. Nyt aikuisäillä on tullut oltua vasta kolmissa häissä ja niidenkin välissä aina useamman vuoden tauko. Ja ilmeisesti seuaavat häät olisivat sitten omani. Kavereistani vasta yksi on mennyt naimisiin, joten se selittää hyvin tätä häättömyyttä. Olisi ollut kivaa ehtiä vierailla useammissa häissä ennen omia, jotta saisi ideoita, mutta en nyt kuitenkaan sitä varten rupea häitä siirtämään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu March 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2012 (muokattu) Edit. poistettu Muokattu: May 5, 2012, käyttäjä: Daliya Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TuuliKo Kirjoitettu March 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2012 viidennet tuli täyteen mutama viikko sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest i_sabel Kirjoitettu March 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2012 neljät häät on vieraana vietetty.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu March 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2012 Aika vähän on tullut käytyä häissä. Laskujeni mukaan viidet häät on juhlittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lime<3 Kirjoitettu March 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2012 12 häät tähän mennessä, jos kaikki muistin mukaan laskea. Kaksissa noista en ihan koko kuviota ole mukana ollut, mutta periaatteessa kuitenkin juhlimassa. Ensi kesänä tuleekin kai neljät häät lisää (näistä yhdet omat <3) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu March 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2012 Mun lähipiirissä ei paljo naimisiin menijöitä oo ollu, tällee aikuisiällä oon ollu yksissä häissä. Joskus lapsena oon ollu kaksissa häissä, enkä niistä kyllä juurikaan muista. Ja sitten toki mun omat äiti ja isä, he meni naimisiin kun olin 12 v. Oltiin lähdössä kesälomamatkalle, ja aamulla ilmottivat mulle ja veljelleni että he menevät tänään naimisiin Maistraatissa siis piipahdettiin ennen matkalle lähtöä, paikalla todistajan ja vihkijän lisäksi vain minä ja isoveli. Kahvitukset pitivät kotona matkan jälkeen, eikä senkään syytä vieraille etukäteen kerrottu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakiitti Kirjoitettu April 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2012 Olen kaveripiiristäni ensimmäisiä, jotka menee naimisiin, joten enpä ole kovin monissa häissä vieraana ollut. Teininä olen ollut molempien vanhempieni häissä heidän mennessään uusiin naimisiin. Ensi vuonna (mahdollisesti ennen omia häitäni) on tiedossa lapsuuden ystäväni häät, joissa olen kaasona . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ainis Kirjoitettu April 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2012 Olen ollut 6 häissä, jos nyt oikein muistan Yhdet tosin olivat tätini ja miehensä toiset (pienimuotoiset) häät, kun olivat eronneet, palanneet yhteen ja lopulta päättäneet uudistaa valansa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu April 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2012 Kolmessa olen ollut. Noissa olen ollut ainakin sen ikäinen, että muistan häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikuisuus Kirjoitettu April 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2012 Ainoastaan kaksissa niin että itsekin muista. Aiheuttaa hieman päänvaivaa kun ei voi ulkomuistista pohtia että mitä kaikkea kannattaa tehdä ja miten kirkossa hommat menikään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
glenniV Kirjoitettu April 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2012 9. Yhtenä kesänä oli jopa neljät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts