wend Kirjoitettu September 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2015 Vain kaksissa, ja toisissa niistä olin vielä niin nuori etten juuri mitään muista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salmrj Kirjoitettu September 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2015 Nyt "aikuisena" viisissä. Lapsena olleista ei muista yhtään mitään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu October 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2015 Kymmenkuntaan pääsin laskuissa, luultavasti joitain unohdan, koska suurin osa koettu lapsuudessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilvilinna94 Kirjoitettu January 31, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2016 Olen ollut kaksissa häissä, joista toiset ovat olleet omani. Edellinen liitto tosin loppui lyhyeen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vesi Kirjoitettu February 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2016 Vieraana olen ollut vain kaksissa häissä, mutta olin opiskeluaikana pitopalvelussa töissä, niin tarjoilijana useissa kymmenissä häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu February 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2016 Vesi, toivottavasti päästään pian kuulemaan sun kokemuksista tuolla ruokailusta ja pitopalvelusta -osiossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matltamaton Kirjoitettu February 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2016 Itse olen vain 4 kertaa päässyt häitä juhlimaan tähän mennessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu February 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2016 5 häät olen päässyt juhlimaan Sisarusten ja ystävän häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hepso Kirjoitettu February 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2016 Noin lukiokäisestä tähän päivään taitaa olla suurinpiirtein seitsemät häät, äkkiseltään muisteltuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiaria Kirjoitettu February 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2016 Kaksissa häissä olen tähän mennessä ollut. Ensimmäiset olivat vanhempieni häät ollessani alle kouluikäinen, toiset taas viitisen vuotta sitten juuri muutettuani kotoa pois. Kyseessä oli mieheni koulukaverin häät, joissa olin avecina mukana. Seuraavat häät taitavatkin olla omat, ääks! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiiansku Kirjoitettu July 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2016 (muokattu) Paperille laskeskelin, ja varmastikin joku unohtui mutta 14 kpl sain. Kaksissa häissä morsiusneitona, ja no...näistä laskemistani häistä ainoastaan kuudet häät voin sanoa muistavani. Muuten ollut mukana sen verran nuorena... Hääpaikkoja on onnekseni nähty monia, joka osaltaan varmastikin auttoi oman hääpaikan valintaan. Täälläkin näyttäisi siltä, että seuraavat häät on omat Muutamissa häissä tullut myös työn puolesta oltua... Muokattu: July 18, 2016, käyttäjä: JannaMM Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neem Kirjoitettu July 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2016 Lapsena muutamissa, mutta niistä ei juurikaan ole muistikuvia. Aikuisena vain kaksissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eevann Kirjoitettu August 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2016 Viidet häät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magneetti Kirjoitettu August 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2016 Jotakuinkin kymmenissä. Aikuisena viisissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JustinBieber90 Kirjoitettu August 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2016 Kaksissa nyt aikuisena. Pienempänä montakin kertaa, ei edes muista monesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockaBella Kirjoitettu August 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2016 Aikuisiällä vain yksissä. Pikkutyttönä ollut kolmesti morsiusneitonakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloody Mari Kirjoitettu August 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2016 Lapsena olin morsiusneitona tädin häissä, aikuisiällä olen ollut häissä vain kerran tähän mennessä...ja olin vielä kaaso! Ihan surkea kaaso kyllä taisin olla, kun asuin toisella puolella Suomea ja auttelin lähinnä sitten niinä häitä edeltävinä päivinä valmisteluissa. Läheisiä ihmisiä kun ei vaan enää kauheasti enää aikuisena ole, ja neki vähät mitä on ovat kaikki ikisinkkuja miehiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabella Kirjoitettu October 31, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2016 Aikuisiällä olen osallistunut kolmiin häihin. Ensi kesänä on neljännet tiedossa, kun ystäväni menee naimisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu October 31, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2016 (muokattu) . Muokattu: October 7, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiutautintti Kirjoitettu November 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2016 Äkkiseltään laskettuna olen ollut vieraana häissä neljä kertaa, joista kaksissa olen ollut kaasona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu November 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2016 Nyt aikuisempana viisissä, yksissä kaasona. Lapsena lisäksi muutamia, joista en muista juuri mitään tai ainakin niitä on katsonut eri kantilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennajanikaa Kirjoitettu November 16, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2016 Olen ollut kaksissa häissä, joista toiset olivat omani. Avioero tuli kuitenkin jo parin vuoden jälkeen ja nyt vähän paremmalla onnella liikkeellä. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toiski Kirjoitettu January 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2017 3 kertaa. Kerran taaperona ja kaksi kertaa aikuisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teukk4 Kirjoitettu January 8, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2017 Viidet häät on takana Viimeisimmät viime kesänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doris78 Kirjoitettu January 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2017 Useammissa, vaikka nyt on ollut useampi hiljaisempi vuosi häiden suhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts