amazingshopper Kirjoitettu June 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2013 Vieraana 4:t häät ja olen työskennellyt muiden häissä useita kertoja. Olin juhlapalvelutarjoilijana muutaman vuoden. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aivansama Kirjoitettu June 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2013 Olen ollut tähän mennessä ainakin kymmenen kertaa häissä, mutta en koe niistä silti olleen hirveästi apua omien häiden suunnittelussa, koska makuni poikkeaa suht paljon perinteisistä häistä. Parhaiten mieleen on jääneet sedän häät, niissä oli sellaista tunnelmaa joita omiinkin haluaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnipsu Kirjoitettu June 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2013 (muokattu) n.7 häissä olen ollut Muokattu: June 27, 2013, käyttäjä: nnipsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherSummerBride Kirjoitettu June 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2013 Laskelmieni mukaan kuudet häät on käyty läpi (kaikki enemmän tai vähemmän aikuisiällä). Sulhanen koki elämänsä ensimmäiset häät kaksi viikkoa sitten (ystäväni häät). Hänelle muutamat asiat ovat tulleet yllätyksenä (esim. se, että juhlissa viivytään usein kauemmin kuin kaksi tuntia). Ei ainakaan pelkoa, että sulhanen haluaisi meidän häihin jotain sellaista perinnettä, mistä en lainkaan piittaa, kun ei hänellä ole turhia ennakkokäsityksiä juhlan kulusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku-80 Kirjoitettu July 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2013 5 häät on tullu juhlittua <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu July 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2013 Muistaakseni viidet häät on tullut koettua, joista kaksissa olin vasta lapsukainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mömmis Kirjoitettu July 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2013 Kuusissa häissä olen ollut. Kaksia häitä en muista, kun olen ollut niin pikkuinen. Yksissä häissä olin morsiusneitona siskoni kanssa (olin 9 v.) Ainoastaan yksissä olen ollut nyt aikuisiällä, hyvin pienissä perhepiirin häissä. Ensi kesäksi olisi tiedossa omien häiden lisäksi miehen isän häät. Ja ties vaikka tässä jollain kaverillakin olisi jotain suunnitelmia.. Haha, olihan niitä suunnitelmia useammallakin kaverilla. Oli oikein hääkesä, kaksi kaveripariskuntaa juhli häitänsä samana kesänä meidän kanssa. Miehen isä ei sittenkään häitä juhlinut, joten olen nyt ollut 8 häissä+omat päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu July 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2013 Olen ollut vain kaksissa häissä, kymmenisen vuotta sitten pikkutyttönä isosiskoni häissä ja muutama kesä sitten mieheni veljen häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.I Kirjoitettu July 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2013 Varmaan olen tainnut olla kuudessa eri häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsie Kirjoitettu July 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2013 Neljät häät olen muistaakseni päässyt kokemaan vieraana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukkukerho Kirjoitettu July 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2013 3 häät on koettu mutta yhdessä niistä olin lapsi enkä juuri muista niistä mitään. Nämä kaksi muuta on hyvin muistissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnna Kirjoitettu July 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2013 Olen ollut vain kaksissa häistä, joista toiset olivat vanhempieni häät (ollessani itse 2-vuotias, joten en luonnollisestikaan muista niistä mitään) ja toiset serkun häät muutama vuosi sitten ja ne kyllä tuoreessa muistissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amidala Kirjoitettu July 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2013 Neljät perinteiset kirkkohäät + juhlat, yksi siviilivihkiminen + juhlat yhdistelmä ja kahdet maistraattivihkimisien jälkeiset kahvitukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkunam Kirjoitettu July 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2013 Vain kaksissa häissä olen ollut tähän mennessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennistyt Kirjoitettu July 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2013 Kolmet häät on tullu koettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy85 Kirjoitettu August 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2013 Nopeasti laskien sain 5... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsio89 Kirjoitettu August 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2013 Olen ollut muistaakseni 4 häissä joista 3 ensimmäistä kertaa olen ollut ihan muksu. Tämä viimeisin ja tuorein tapaus oli ihan hetki sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salli79 Kirjoitettu August 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2013 Noin äkkiseltään laskien sain lukumääräksi 12. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Morsian- Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Lapsena taisin olla vain yksissä häissä, aikuisiällä muistaakseni kuudet häät tullut juhlittua. Suurin osa serkkuja ja kavereita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Olen ollut lapsuudessa useissa häissä, joista kaikkia en edes muista, kun olen ollut niin pieni. Nyt aikuisiällä olen ollut vieraana viisissä häissä, joista neljissä tänä kesänä, ja kuukauden päästä saamme juhlia omia häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WhiteOrchid Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Näin äkkiseltään tulee mieleen 5 häät, joista 2 häät hieman nuorempana, molempien siskojen häät. Sitten mun mieheni isä meni uusiin naimisiin ja hän järkkäsi pienimuotoiset hääjuhlat.Anoppi meni naimisiin silleen salakavalasti kutsuen meidän kaikki syömään ja yhtäkkiä pappi pöllähtikin sisään Nyt heinäkuussa olin parhaan ystäväni häissä, mulla on laaja kaveripiiri,mutta hääkutsuja ei ole oikein sadellut. Pärjään kyllä ilmankin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griselda Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Mielestäni vain neljissä häissä olen ollut vieraana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hohto_ Kirjoitettu August 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2013 Lapsena kaksi kertaa kukkaistyttönä ja kerran vieraana. Teini/aikuisiällä en yksissäkään ja omat pitäisi ensi kesänä järjestää. Hieman hukassa ollaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeenz Kirjoitettu August 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2013 Piti laittaa paperille ylös, että sai laskettua... Varmasti olen ollut 14 häissä vuosien 1992-2013 aikana. Näiden lisäksi lapsuudessa mahdollisesti 1-5 häät lisää. Omat häät ovat siis joko numero 15. tai jotain väliltä 16-20 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinji Kirjoitettu August 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2013 Nyt aikuisiällä valitettavasti olen päässyt vain kolmiin häihin, joista kaksi on on ollut viimeisen vuoden sisällä. Tämän lisäksi hämärästi muistan 10-14-vuotiaana olleeni kaksissa häissä, luultavasti jossain sitä ennenkin mutta ei taideta laskea mukaan kun ei niistä mitään tietoakaan ole. Voisko ihmiset hei mennä enemmän naimisiin?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts