Morsia Kirjoitettu December 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2010 (muokattu) Miten tehdä itse (sydän)leimasin. Penskana leimasimet tehtiin potuista mutta jos ei ihan hääaskarteluihin.Ostin tiimarin kultaisen leimasintyynyn ja "kutsu"leimasimen, mutta ei se toiminut yhtään Nyt keksin sille käyttöä. Nuukana meille ei tule vieraskirjaa, vaan naikkareista tuttu vieraslaatikko. Ajattelin tehdä kirjepaperit tavan A4-kopiopaperista pienimällä, ja koristella kultaisella sydänleimalla (itse tehdyllä, nuuka mikä nuuka) että saa edes leimasintyynylle käyttöä.. Muokattu: December 2, 2010, käyttäjä: Morsia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu December 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2010 Kaipa tuommoisen voisi itsekin jostain kumiköntistä kaivertaa, mutta itse kyllä tilaisin sopivan leimasimen. Esim. osoitteessa vistaprint.fi saa aika edullisesti tehtyä mistä tahansa viivapiirroksesta (ota vaikka Google kuvahausta joku itseäsi miellyttävä sydän-viivapiirros) haluamasi kokoinen leimasin. Googlettelemalla löytää muitakin paikkoja leimasinten tekoon. Nuo ei paljoa maksa ja pystyy helposti tekemään muitakin leimasimia (vaikka sitten omilla allekirjoituksilla, jos ei viitsi kiitoskirjeisiin käsin vääntää ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybride Kirjoitettu December 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2010 Jos sulla on kaiverrusvälineet olemassa, pyyhekumiin voi helposti kaivertaa haluamansa kuvion ja käyttää sitä leimasimena.Ohjeita vaikka täältä.Minä kaiversin meille oman leimasimen kutsuja ja kiitoksia varten erityiseen vinyyliseen kaiverruslevyyn.Jos sopivaa kaiverrusvälinettä ei ole valmiiksi itsellä olemassa, on todennäköisesti halvempaa ostaa valmis leimasin. Etenkin jos aihetoiveena on sydän, josta löytyy varmasti lukemattomia variaatioita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piparkakkuprinsessa Kirjoitettu December 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2010 Minäkin luulen, että halvimmaksi tulee ostaa leimasin, nehän maksaa tiimarissa tms. askartelukaupassa koosta riippuen jotain 3€-->...Yksi tapa olisi painaa sormella sydämmiä (fingerprint hearts). Osa kuvista ilmeisestikin tehty leimasimella, mutta tajuat varmaan idean... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts