Chianti Kirjoitettu November 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2010 Hejsan! En löytänyt ketjua tälle, joten aloitetaanpa tällainen.Voisitteko suositella kukkakauppoja Porvoossa? Mieluiten omakohtaista kokemusta hääkukista . Kiitos paljon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anemone2011 Kirjoitettu June 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2011 Voin lämpimästi suositella Mannisen kukkakauppaa torin laidalla. Tekivät oikein ihanan hääkimpun, vieheet ja rannekukat. Kyselin Kukkatalosta toukokuussa eräästä kukkalajista, jota olisin halunnut hääkimppuun ja palasivat minulle kesäkuussa pari päivää ennen häitä ettei niitä saada. Hyvä asiakaspalvelu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina85 Kirjoitettu September 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2011 Meidän hääkukat tulivat Kukkasidonta Amadeuksesta ja voin lämpimästi suositella paikkaa! Todella hyvä ja lämminhenkinen palvelu ja itse kukat oli todella kauniita. Meillä oli kolme viehettä, kaksi rannekukkaa, hääkimppu, heittokimppu, kakkutelineen koristeet, iso asetelma buffet-pöytään ja ne maksoivat yhteensä ~250 euroa. Olin iloisesti yllättynyt hinnasta jo arviovaiheessa, kun olin valmistautunut suurempaan kuluerään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elotar_12 Kirjoitettu April 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2012 Hei,olisiko tuoreita kokemuksia hääkukista Porvoon tai Sipoon seudulta? Kiitollisena ottaisin vastaan vinkkejä.Amadeuksen internet-sivut näyttivät kauniilta. Entä Sipoossa: Floranita Söderkullassa tai Porvoon muut paikat? Kokemuksia, risuja tai ruusuja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts