Eskimotyttö Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Meillä oli ihan pienet kihlajaiset, joissa olin vain minun perheeni ja me. Muuten ei pidetty juhlia eikä täten odotettu keneltäkään mitään muistamisia. Molempien vanhemmat, minun siskoni ja muutama täti kuitenkin muisti meitä paketilla, mistä toki olimme kovin kiitollisia. Kaverit ei muistaneet mitenkään, mutta eipä mekään olla muistettu heitä mitenkään. Häät on sitten eri asia. Silloin annetaan lahjoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GinnyG Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Mekin saatiin lahjoja (lahjoja vanhemmilta, sukulaisilta rahaa), vaikka kihlajaisia ei pidetty eikä asiasta huudeltu.Toivottavasti kaikki eivät oleta saavansa kutsua häihin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottery Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 No mei ei pidetty kihlajaisia eikä olla saatu myöskään lahjoja. Kyllä niitä ois tullut jos bileet ois järkännyt. Tai no saatiin me mun serkulta lahjus, mut muuten ei mitään. Ei kyllä ootettukaan koska meidän mielestä lahjoja annetaan juhlissa. Elikkä emme oottas kyllä häälahjojakaan jos mentäs salaa naimisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Mun mielestä kanssa menee niin että kihlajaislahjoja annetaan jos on kihlajaisjuhlat. Tästä poiketen me saatiin kyllä mun veljeltä yhdistetty kihlajais- & joululahja (shampanjapullo ja shampanjamaljat) ja mun isä lähetti meille onnittelukukat.Nyt ollaan pitämässä helmikuun alussa kihlajaisjuhlat, ihan pienimuotoiset ja perjaatteella se että meidän perheet, best manit ja kaasot tapaavat kaikki toisensa niin menee sitten järjestelyt nappiin. Mä en ainakaan odota että sinne kukaan tuo lahjoja koska ollaan ilmaistu tää enempi just semmosena "kihlajaisten varjolla tapahtuvaksi tutustumis- ja ihmisten nakitusillaksi" Mutta katotaan. On mahdollista että miehen perheeltä jotain vielä tulee mutta suuttumaan en kyllä lähde mihinkään suuntaan. Muutenkin olen noista lahjoista sitä mieltä että ne antaa jotka haluaa. Ei mein häihinkään ole pakko tulla lahjan kanssa, läsnäolo on paras lahja (ja siksi pidämmekin niin pienet häät että voimme seistä tämän ajatuksen takana). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu January 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2014 Mekin saatiin joiltain sukulaisilta lahjoja, vaikka ei mitään virallisia kihlajaisia pidetty En olisi loukkaantunut vaikkei oltaiskaan lahjoja saatu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2014 Nyt ollaan lähetetty kutsut kihlajaisiin ja sinne tuli erityisesti maininta että "Emme kaipaa kihlajaislahjoja. Odotamme vain että jokainen paikalle kutsuttu on henkisesti ja fyysisesti valmistautunut siihen että häissä sitten nakki napsahtaa!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu June 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2015 Me saatiin miehen vanhemmilta ja mun siskolta, vaikkei pidetty kihlajaisia. : D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska02 Kirjoitettu June 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2015 Ei pidetty kihlajaisia, eikä kyllä lahjojakaan saatu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veela Kirjoitettu June 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2015 Mekään ei pidetty juhlia, eikä lahjoja saatu, eikä edes odoteta. Mun äiti on kyllä sellaista lahjojatyyppiä, että kauhulla odottelen keksiikö se jotain. Tulisi vähän kiusaantunut olo, jos jotain saataisiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hääpäivänseisaus Kirjoitettu June 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2015 Meillä on kaapit täynnä rojua kun asutaankin jo yhdessä, joten minkäänlaisia kihlajaisia ei ole tarkoitus pitää. Äitini antoi morsiamelleni korvakorut, kun käytiin kertomassa hyvät uutiset Siinä lienee aivan tarpeeksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts