BubbleBobble Kirjoitettu November 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2010 Olen miettinyt, että pienissä häissämme tarjoaisin kotitekoisen kakun. Haroitusta se toki vaatii, mutta täältä ja netistä muutenkin löytyy ihania ohjeita. Maku mietityttää, haluaisin jotain "tavallisesta" poikkeavaa - vaikkakin mansikka (nam), suklaa (aina varma valinta) ja esim. toffee ovat kovasti mieleeni. Pidän paljon salmiakki-vadelmakarkeista, olisiko se aivan liian radikaali makuyhdistelmä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supi Kirjoitettu November 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2010 Pidän paljon salmiakki-vadelmakarkeista, olisiko se aivan liian radikaali makuyhdistelmä?Vastaan on tullut salmiakki-vadelma kuivakakku joka oli ihan sairaan hyvää. Ei hassumpi yhdistelmä lainkaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Pinky* Kirjoitettu November 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2010 Olisko kellään mitään ohjetta? Tahtoisin kokeilla tätä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimoke2011 Kirjoitettu February 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2011 Onkohan liian myöhäistä, mutta jos jollekin olisi tästä apua niin... Itse voisin kokeilla toteutusta tekemällä perus sokerikakkupohjan (munat, sokeri, jauhot, leivinjauhe). Väliin vadelmamousse (kerma/flora vispi+vadelmat+liivate+halutessa rahkaa tai jugurttia) ja päälle laittaisin lakritsikinuskia (kerma + kick karkkeja) ja reunoille kermapursotukset. Vadelmamoussen tilalle voisi myös laittaa tuoreet vatut ja kerman ihan perinteiseen tyyliin =) Itse olen tehnyt vastaavan mutta sitruunatäyttellä (bulgarian sitruunajugurtti+flora vispi+liivate) ja oli hyvää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts