Limetti89 Kirjoitettu February 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2012 Minkä mittaisia te Eurielia käyttäneet tai kokeilleet morsiot olette? Se olisi mun unelmapuku (joutunee teettään saman tyylisen ompelijalla, ellei sitten ilmesty jostain myyntiin oikeasti halvalla), mutta mietityttää, kuinka hölmöltä se näyttää 162cm pitkällä ihmisellä. Toki korkoja tulisi sen 10cm, mutta silti epäilyttää. Kokeilemalla tietty selviäisi, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia ennen kun lähden kenenkään aikaa tuhlaamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonniie Kirjoitettu May 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2012 Limetti89; mä olen 164cm lyhyt ja käytän elokuussa euriel pukua häissäni, korkeilla koroilla se MINUN mielestä on näyttänyt hyvältä, samoin laitatan hieman korkeamman kampauksen joka lisää pituutta (tai hämää) on ne ketkä puvun päälläni nähneet sanonut että se on hyvännäköinen milloin sinun häät on,sillä tämän puku tulee myyntiin elokuun 18pvän jälkeen koko on 36/38, on aika pientä kokoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hennanna Kirjoitettu March 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Cymbelinen Gigi (http://www.elodie-photo.com/CYMBELINE 2012/pages/GIGI.htm) vei sydämen ensisovituksella. Päiväjuhlaan puku tulee pitkänä versiona. Omat hääni ovat vasta kesällä 2014, joten aikaa tämän vuoden loppuun ennen kuin tilaan puvun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaneSa Kirjoitettu April 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2013 Itse olen katsellut sillä silmällä Ensemble Grinouta ja Galicea. Olen 174cm pitkä ja melko kapea, joten uskon että lantiolle tulevat leikkaukset toisivat vähän kaivattuja muotoja tähän kroppaan..Ihania kyllä nämä kaikki Kunhan kosinta on tapahtunut ja hääpäivä päätetty, lähden sovittelemaan. Ei vaan tahtoisi jaksaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaneSa Kirjoitettu April 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2013 Olen ihastunut nyt Privees kokoelman Graceenkin. Miksei voi ottaa monta mekkoa? Toisaalta sydän lyö näille Cymbelinen erikoisemmille puvuille, mutta toisaalta taas jotkut White 1 ja Maggie Sotteron puvut on vaan niin klassisen kauniita. Pienellä twistillä tosin. Voiskohan olla monta pukua? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaneSa Kirjoitettu May 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2013 Eilisen sovittelukierroksen jälkeen olen aivan 100% varma että tulen menemään vihille Cymbelinessä. Sovitin Stilissimassa Galicea, Gigiä, Oui-54, Oui-60 sekä muodon vuoksi Galaa, vaikka tiesinkin että en halua niin kapeaa pukua. Kokeilin samassa liikkeessä ja Stockmannilla myös White 1 pukuja ja ne oli mielettömän raskaita verrattuna näihin. Cymbelinet oli päällä ihanan kevyitä ja tuntuivat mukavilta, vaikka olivat kevytrakenteisia. Alunperin kuolaamani Galice näytti upealta, vaikka olikin hiukan liian iso. Se oli näistä ihanin, vaikka Gigikin oli valloittava. Kun kysyin Grinoun tilaamisesta, minulle sanottiin että voin hyvin tilata sen ja tilausvaiheessa puvusta maksetaan puolet. Jos puku ei miellytä, voin vaihtaa puvun johonkin muuhun. Ei siis tarvitse maksaa kokonaan, toisinkuin joku täällä aiemmin sanoi. Normaalikäytäntö on se puolet ja loput viimeistään pukua pois vietäessä. Lisäksi toi vaihto-oikeus on mielestäni tosi reilua, etenkin jos tilaa puvun valikoiman ulkopuolelta. Nyt mietiskelen hetken sen Grinoun tilaamista, ja jos se ei ole hyvä, vaihdan puvun varmaankin Galiceen, tai jos uudessa mallistossa on jotain kivaa, ne ilmestyvät kuulemma syyskyyssa. Ehtisin juuri ja juuri tilata sen Galicen jos se ei jatka mallistossa. Apua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hennanna Kirjoitettu July 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2013 Nyt mietiskelen hetken sen Grinoun tilaamista, ja jos se ei ole hyvä, vaihdan puvun varmaankin Galiceen, tai jos uudessa mallistossa on jotain kivaa, ne ilmestyvät kuulemma syyskyyssa. Ehtisin juuri ja juuri tilata sen Galicen jos se ei jatka mallistossa. Apua Tuo Galice näyttää myös upealta ainakin kuvissa. Itse odotan myös syyskuun uusia malleja ennen kuin vahvistan Gigin tilauksen (on tällä hetkellä suosikki). Cymbelinessa tullaaan joka tapauksessa näyttämään upeelta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Kirjoitettu July 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2013 Onko kellään tiedossa second hand-verkkosivuja, joista cymbelineä löytyisi? Luotettavia sellaisia... Puku on hankittu, mutta en pääse Cymbelineistä yli enkä ympäri... Harkitsen siis toisen puvun hankkimista. Kellekään muulle käynyt näin? C:ssä tulee hinta vastaan, siksi halajan käytettyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaneSa Kirjoitettu July 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2013 Hennanna, Se Gigi on kyllä ihan uskomaton kanssa. Itse kaipasin kuitenkin sitä peittävyyttä. Ja Yoshi, Cymbelinet on niin ihanan erilaisia, etten usko että niistä ikinä pääsee yli kun on kerran hurahtanut. Oletko käynyt katsomassa Lovebirdsistä? Siellähän ainakin myydään Second Handina pukuja, ja ainakin se Gigiä muistuttava puku on ollut siellä myynnissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikkih89 Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 Minä luultavasti sain vihdoin käsiini tuon Eurielin. Mutta toistaiseksi olen aivan hukassa sen suhteen, miten tuo kannattaisi asustaa? Eli siis millaista kampausta, pitkä vai lyhyt huntu? Ja mistähän kannattaisi alkaa etsiä alushametta sen alle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu February 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2014 Mä olen aina ollut sitä mieltä, että Cymbeline pukujen kanssa less is more. Vähän niinkuin Cymbelinen mallikuvissa, malli on tosi luonnolinen ja mielestäni se toimii. Mulle tulee myös vanhempaa mallia oleva Cymbeline, jonka olen ostanut jo jonkun aikaa sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu July 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2015 Innostuisikohan joku muu suomalainen myymälä näistä nyt kun Stilissima lopettaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu July 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2015 Saa nähdä, jos niiden 2016 mallisto on ollut hyvä, niin messuilla on joku voinut innostua ostamaan. Mutta koska ovat vähän arvokkaampia niin voi olla että se taas toimii kynnyskysymyksenä että kannattaako niitä ottaa ja kuinka paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts