Haaveileva Kirjoitettu October 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2010 Miten, onko kellään ollut sormustyynyä?Minun ajatukseni on ensi vuoden häihini, että saisin mieheni siskon tytön kantamaan sormustyynyä, mistä olette semmoisen ostaneet/tehneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piparkakkuprinsessa Kirjoitettu October 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2010 Sormustyynyjähän saa melkein mistä vaan, missä hää-aiheista tavaraa myydään! Kuukleta "sormustyyny". Itse helppo tehdä: ompelukone tai neula ja lankaa, kaksi samanmuotoista palaa kangasta, vanua, somisteeksi pitsiä ja satiininauhaa... Mielikuvitus vain rajana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu October 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2010 Mäkin tein itse, vanhasta vaaleanpunaisesta taftista. Täytteeksi koristetyynyn sisusta ja päälle ompelin vielä rusetin, josta lähtee pitkä satiininauha, johon siis itse sormus pujotetaan. Helkutin nätti tuli vaikka itse sanon, ja säästin 30 euroa (ylikin) ! Suosittelen siis itse tekemään, jos on yhtään näprääjätyyppiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadian Kirjoitettu December 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2010 Meille tulossa tällainen ihan itse tehty sormustyyny. Pikkasen taftia, ompelua ja helmikirjontaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest killi Kirjoitettu January 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2011 Gadianin sormustyyny on mahtava!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu January 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2011 Miten, onko kellään ollut sormustyynyä?Minun ajatukseni on ensi vuoden häihini, että saisin mieheni siskon tytön kantamaan sormustyynyä, mistä olette semmoisen ostaneet/tehneet?Pakko kertoa tässä kohtaa tapaus lapsuudesta! Äitin serkun häissä morsiamen pieni veli "kantoi" sormusta sormustyynyllä. H-hetkellä sormusta vain ei ollut mistä ottaa Neuvokas morsian tempaisi sormesta äidin perintönä saamansa sormuksen ja seremonia hoidettiin loppuun kuin ei mitään. Kirkon pihaa haravoitiin koko valtavan hääväen voimin, mutta sitä ei löytynyt.Onneksi kirkkoherra oli jälkeenpäin komentanut poikansa vielä hakupuuhiin ja sormus löytyi. Ja onneksi sitä ei löytäneet jotkin vieraat ihmiset, harakat tms....Että olkaahan tarkkoina niiden lasten kanssa, vaikkei tuossa olisi hukkunut kuin rahaa niin oman päiväni se ainakin olisi pilannut (näissä häissä onneksi morsian ei ollut yhtä niuho) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-neeze- Kirjoitettu January 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2011 mä ajattelin myös tehdä itse tuon sormustyynyn, meille tulee molemmille sormukset niin voiko ne pujottaa samaan nauhaan vai laittaisinko erillisiin nauhoihin kiinni? kumminko sen kanssa on sitten helpompi toimia? jos laitan kahdet nauhat niin silloin ei toinen tipahda kun toisen avaa, mutta kestääkö sitten liian kauan näpräämisessä? meillä kyllä on kirkko varattu tunniksi joten sen puolesta sillä ajan kululla ei ole niin väliä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anna-morsian Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Now and Foreverin facebook (www.facebook.com/nowandforeverhaat) sivuilla oli tosi villejä ideoita "sormustyynyksi"! Hauskaa että joskus asioita ajatellaan ihan uudella tavalla jostain tosi villistä jutustahan voi sitten itselleen keksiä jotain sopivan hillittyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piparkakkuprinsessa Kirjoitettu January 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2011 (muokattu) mä ajattelin myös tehdä itse tuon sormustyynyn, meille tulee molemmille sormukset niin voiko ne pujottaa samaan nauhaan vai laittaisinko erillisiin nauhoihin kiinni? kumminko sen kanssa on sitten helpompi toimia? jos laitan kahdet nauhat niin silloin ei toinen tipahda kun toisen avaa, mutta kestääkö sitten liian kauan näpräämisessä? meillä kyllä on kirkko varattu tunniksi joten sen puolesta sillä ajan kululla ei ole niin väliä... Eikö ne sormukset (jos tulee molemmille) anneta samaan aikaan papille, kun se ne siunaa tms? Pappi sitten antaa sormukset morsiusparille vuorollaan... Mielestäni meillä oli näin, jos oikein muistan... Tosin voi olla, että jännityksen takia muistankin väärin... Muokattu: January 30, 2011, käyttäjä: Piparkakkuprinsessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkautta vain Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Meille tulee tällainen sormustyyny Itse tehty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
November Kirjoitettu July 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2011 Sormustyyny tulee meille! Mut kertokaapa tälle typerykselle, et solmitaanko se sormus tuohon vain sillain etpujotetaan sormus toiseen nauhaan ja sit nauhat vaan rusetille? vai onko tossa joku "etiketti"??hih, tyhmiä kysymksiä ei kuulemani mukaan ole olemassakaan, mutta tämä kysymys saattoi tehdä poikkeuksen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadian Kirjoitettu September 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2011 November, meillä ainakin oli sormus ihan tuolla lailla solmittuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
November Kirjoitettu November 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2011 Loppupelissä metsästin ja metsästin mutten löytänyt oikein hyvää. Mielestäni hinta olisi ollut kohtuuton jos olisin tilannut netistä, joten päädyin tekemään sen itse. Ja oli halpa! 40 e bolerosta teetinkin olkaimet pukuuni joten käytin lopun kankaan sormustyynyyn:n. 20 cm kertaa 20cm palat, sisälle laitoin pumpulia jonka otin eräästä vanhasta tyynystä ja ulkopuolelle tein "rusettimaisen" koristeen johon vielä muutama pikkusiskon laatikosta pöllimä helmi ja se oli siinä.Ja olin niiiiin tyytyväinen!! onnistui aivan yli odotusten vaikka itse sanonkin mutta ei tosiaankaan vaikea itse tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psaijai Kirjoitettu September 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2012 Minä haluaisin hieman erilaisen sormustyynyn. Jotakin tämän tapaista esimerkiksi...Tosin erivärisistä kukista ja mieluiten ruusuista.Ketä teillä on tuonut sormukset alttarille? Meille kun ei tule morsiustyttöjä tai -poikia, niin mietein voisiko kaasoni tuoda tuon alttarille ja viedä bestmanille. Kaaso kuitenkin tulee vasta minun kanssa kirkolle, joten hän menee ennen minua sisälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu October 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2013 Meille tulossa tällainen ihan itse tehty sormustyyny. Pikkasen taftia, ompelua ja helmikirjontaa. Tällanen sopis ihanasti meidän talvihäihin. Itse löysin tällasen kuvan ja taitaa olla vähän helpompi taiteilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3aa Kirjoitettu October 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2013 Täältä tulee myös vähän hölmö kysymys, mutta mites jos ei ole ketään suloista lasta kantamaan sormustyynyä, niin onko bestman sitten pidellyt sitä? Vai onko siinätapauksessa sormukset olleet vain rasiassa, jonka bestman sitten kaivaa taskusta? ... vai miten sen nyt kuuluukaan mennä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
plöps Kirjoitettu October 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2013 Täältä tulee myös vähän hölmö kysymys, mutta mites jos ei ole ketään suloista lasta kantamaan sormustyynyä, niin onko bestman sitten pidellyt sitä? Vai onko siinätapauksessa sormukset olleet vain rasiassa, jonka bestman sitten kaivaa taskusta? ... vai miten sen nyt kuuluukaan mennä... En tiedä, miten sen kuuluu mennä, mutta ainakin miehen siskon häissä bestman piteli sormustyynyä käsissään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anniemilia Kirjoitettu October 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2013 Joskus Pinterestistä oon bongannut tällaisen http://theknottybride.com/32740 ja ajattelin askarrella jotain sen kaltaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3aa Kirjoitettu October 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2013 ^Toi puurasia on kyllä kiva! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsthle Kirjoitettu June 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2014 Auttakaa nyt puupäätä.. Onko tuo sormustyyny "välttämättömyys"? Löysin hienon (ja halvan ) sormustyynyn, mutta en vain tiedä mitä sillä tekisin Tai kun.. Ei meille ole tulossa morsiusneitoa tai sulhaspoikaa ja jotenkin karski bodari-bestman ei istu mun silmiin pitsityyny käsissään alttarilla.. Oonko nyt ihan tylsä jos en sormustyynyä hanki? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annas kun Kirjoitettu June 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2014 Äääh. Kävin tonne toiseen ketjuun jo kirjoittaa ehdotuksia kun en tiennyt täällä olevan tätä keskustelua.Mutta siis puurasia, savilautanen, avaimenperä, laudan pätkä ja monet monet muut on vaihtoehtoja Voihan ne vaikka laittaa bestmanin rintakukkasen koristeeksi hakaneulan tapaisilla tai ihan mitä vaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mehitähti Kirjoitettu June 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2014 (muokattu) Meidän sormukset tuli kultasepältä nätissä, yksinkertaisessa rasiassa, ja olivat siinä säilössä. Perinteistä satiinityynyä en olisi huolinut. Kaikenlaisia persoonallisia ideoita näkyy blogeissa, Pinterestissä ym. pilvin pimein, ja jonkun sellaisen olisi voinut toteuttaakin, mutta ei sitten lopulta koettu tarpeelliseksi. Tuskin kovin moni edes huomaa tyynyä tai sen puuttumista, eli voi mielestäni huoletta jättää pois, jos siltä tuntuu! Muokattu: June 27, 2014, käyttäjä: mehitähti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts