Guest Sarkku Kirjoitettu October 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2010 Apua!Olen löytänyt täydellisen morsiuspuvun, mutta en tiedä, mistä sitä olisi mahdollista saada. Tietääkö joku, myykö/toimittaako jokin liike Suomessa Vera Wangin pukuja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu October 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2010 Luulenpa, että Vera Wangin pukuja ei ihan helposti Suomesta saa. Tosin varmaksi en osaa sanoa, mutta luulen, että markkinat ovat liian pienet. Loppujen lopuksi Suomessa on aika vähän morsmaikkuja jotka ovat valmiita maksamaan puvustaan useita tuhansia euroja. Saati yli 10 000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu October 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2010 Ei myydä Suomessa missään liikkeessä, mutta tätä kautta voi yrittää ottaa yhteyttä ja tiedustella mahdollisuutta sovittaa/ostaa puku: http://www.verawang.com/wedding/contact-a-consultant/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu October 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2010 Itse olisin varmaan ostanut Wangin silmää räpäyttämättä jos niitä olisi jostain saanut. Harkitsin jopa oman hääpukuliikkeen perustamista Suomeen. Veikkaan, että lähin liike on Lontoossa. Jos olet valmis maksamaan yli 5000 euroa puvusta niin yksi Lontoon matka ei tunnu budjetissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisol Kirjoitettu November 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2010 Eikö Vera Wangeja saa muualtakin Euroopasta? Luulisi ainakin, että niitä saisi Pariisistakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu November 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2010 ^ Nettisivujen mukaan Bridal kokoelmaa myydään Euroopassa Lontoossa, Pariisissa, Dublinissa, Hannoverissa ja Barcelonassa sijaitsevissa liikkeissä. http://www.verawang.com/about/store-locator/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supi Kirjoitettu November 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2010 Minunkaan hääpukuani ei kukaan ainakaan Helsingissä myynyt, mutta hääpukuliike Lavem tilasi sen minulle valmistajalta, ja hinta tuli kaiken lisäksi monta sataa euroa halvemmaksi kuin se olisi ollut suoraan Lontoosta ostettuna. Kannattaa siis ehkä kysyä jotakin liikettä tilaamaan puku sinulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pesukarhu Kirjoitettu November 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2010 Ei taida auttaa tässä tilanteessa kun yhdelläkään liikkeellä ei täällä ole Vera Wangin edustusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supi Kirjoitettu November 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2010 Ei taida auttaa tässä tilanteessa kun yhdelläkään liikkeellä ei täällä ole Vera Wangin edustusta.Ei ollut minunkaan pukuni suunnittelijalla. Ei siinä mitään menetä, jos kysyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu November 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2010 Supi ^ minkä puvun sitten tilasit? tai minkä suunnittelijan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supi Kirjoitettu November 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2010 Supi ^ minkä puvun sitten tilasit? tai minkä suunnittelijan?Puku on Augusta Jonesin mallistosta. He myyvät Euroopan alueella nettisivujensa mukaan vain Iso-Britanniassa, Norjassa ja Kreikassa, mutta suoraan valmistajalta sai tilattua puvun. Ainoa haitta oli, että sitä ei päässyt sovittamaan etukäteen, mutta osasivat kuitenkin Lavemissa tilata minulle juuri oikean koon (ja onneksi puku oli livenä niin ihana kuin olin kuvitellutkin, huh! ).Jos on valmis ostamaan puvun "sokkona", niin luulisi että mikä tahansa ulkomaalainen morsiusliike suostuu pistämään mekon tulemaan postissa. Saman tyylisiä pukuja voi sovitella etukäteen Suomessa niin näkee, miten esim. helman muoto sopii omaan kroppaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu November 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2010 Supi ^ minkä puvun sitten tilasit? tai minkä suunnittelijan?Puku on Augusta Jonesin mallistosta. He myyvät Euroopan alueella nettisivujensa mukaan vain Iso-Britanniassa, Norjassa ja Kreikassa, mutta suoraan valmistajalta sai tilattua puvun. Ainoa haitta oli, että sitä ei päässyt sovittamaan etukäteen, mutta osasivat kuitenkin Lavemissa tilata minulle juuri oikean koon (ja onneksi puku oli livenä niin ihana kuin olin kuvitellutkin, huh! ).Jos on valmis ostamaan puvun "sokkona", niin luulisi että mikä tahansa ulkomaalainen morsiusliike suostuu pistämään mekon tulemaan postissa. Saman tyylisiä pukuja voi sovitella etukäteen Suomessa niin näkee, miten esim. helman muoto sopii omaan kroppaan.Argh! Aika jännää! Tuo Augusta Jones oli yksi mun vaihtoehdoistani kanssa. Puku nimeltä Bess. Ja kun koitin kysellä, että voisiko jotain merkkejä tilata niin usein sanottiin että ei tai ei vastattu ollenkaan kyselyihin. Ei ois pitänyt kysyy ku nyt alko harmittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvho Kirjoitettu February 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2013 Itselleni tulee todennäköisesti jokin Vera Wangin hääpukumallistosta. Onko jollain kokemusta näistä?Olemme lähdössä Pariisiin ja tarkoitus ostaa sieltä puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacy dream Kirjoitettu February 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2014 (muokattu) Amerikkalaisilla ja englantilaisilla käytettyjen pukujen nettisivuilla myydään aika paljon Vera Wangia. Kannattaa käydä katsomassa esim. http://www.preownedweddingdresses.com/ ja http://www.oncewed.com/used-wedding-dresses/Noilla sivuilla kauppaa tekevät sekä ihan tavalliset tallaajat että liikkeiden edustajat. Kannattaa aina pyytää lisäkuvia. Jos löytää haluamansa, kannattaa ottaa huomioon, että SUomen tulli lohkaisee kivat verot ostoksesta. Eli päälle pitää laskea tullin käsittelykulut ja ALV. Muokattu: February 27, 2014, käyttäjä: lacy dream Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts