Guest i_sabel Kirjoitettu March 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2012 Itse en ole vielä varma onko tulossa kimppua vai jotain muuta..mutta jos kimppua niin vaaleaa ja jotain lilahtavaa siihen tahtoisin ja mieluusti hieman lamoavan version tai sitten käsivarrella makoilevia pitkiä versoja...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu March 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2013 (muokattu) mulla tulossa tulppaanikimppu havukoristeilla. Itse asiassa tästä kimpusta ketjusta oon saanu innotuksen. Muokattu: March 11, 2013, käyttäjä: emmma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinkkikukka Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 Minulla oli tällainen kimppu helmikuussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 Liitämpäs tännekki tän mun ekan kimppu proton... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2013 Täältä löytyy pari vinkkiä myös talvimorsiamelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassutassu Kirjoitettu July 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2013 Täällähän olikin hyvä lista talven sesonkikukista! Löytyisiköhän vielä lisää kuvia muista kuin tulppaanikimpuista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattara82 Kirjoitettu July 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2013 Mitenköhän kuivakukat? Minulle sanottiin, että jos ne on onnistuneesti kuivatettu ja sidottu niin ei pitäisi varista. Onko kenelläkään kokemuksia "kuivasta kimpusta"? Olisiko se kuitenkin vähän liian rouheata...? Jotenkin vaan olisi kiva saada ulkokuviinkin kimppu mukaan ilman pelkoa, että kukat paleltuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zita Kirjoitettu July 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2013 Mulle tulee pieni kimppu valkoisista neilikoista. Kuivakukkakimppu olis kyl tosi siisti! Innoistuin ite ihan täysillä, mutta se on kai kuitenkin tuoretta kimppua hauraampi? Kokemukset otan mielelläni vastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattara82 Kirjoitettu August 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2013 Laitoin aiheesta kyselyn Markku Ahoselle, joka pitää kuivakukkatilaa Rääkkylässä (meillä on mökki siinä lähellä) ja hän vastasi, että kimpusta saa kestävän jos sen sitoo tiukaksi. Käyn nyt viikonloppuna hakemassa yhden harjoituskimpun ja voin laittaa kokemuksia miten se kestää Netistä kaivelin tällaisen esimerkin: http://www.etsy.com/listing/50220400/dried-flower-bridal-bouquet-ball Aika kiva tuokin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
audreyn Kirjoitettu November 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 Mahtaakohan talvella saada lainkaan vaaleanpunaista liljaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirjojokinen Kirjoitettu January 31, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2014 Kyllä vaaleanpunaista liljaa saa. Kysy kukkakauppiaaltasi, hän varmaan tilaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts