sinful89 Kirjoitettu September 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2010 Eli siis olen ajatellut väkertää häihimme tulitikku askista hääkarkki rasiat. Onko joku tälläisiä tehnyt? Jos saisi kuvia millaisia on tullut.. Ja olen kuullut, että myydään tyhjiä valkoisia tulitikkuaskeja, tietääkö joku mistä niitä voisi ostaa/tilata? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu September 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2010 Ainakin Sinelli myy noita ja Askarellissa olen nähnyt myös. Meille tulee paikkakorteiksi koristellut tulitikkuaskit, joissa sisällä on myös hääkarkki. Kuvia ei valitettavasti tähän hätään ole näyttää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu September 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2010 Tiimarista mä noita tyhjiä askeja oon ostanut kun oon tehnyt lapsille joulukalentereita. En tosin osaa sanoa myydäänkö niitä just tällä hetkellä mut luulisin. Sinooperikin varmaan myy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu September 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martsuliini* Kirjoitettu September 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2010 Sinellistä kävin itse ostamassa noita valkoisia tulitikkuaskeja muutamia viikkoja sitten, eli ainakin sieltä niitä löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keksi Kirjoitettu September 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2010 Ite taisin ostaa ihan Tiimarista nuita valkosia askeja, että sieltäkin pitäis löytyä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiia-Liisa Kirjoitettu September 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2010 Meki ollaan ajateltu yhistää paikkakortti ja hääkarkki. Oisko vielä lisää kuvia noita tulitikkurasioista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piikuli Kirjoitettu October 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2010 noita rasioita löytyy tiimarista 10 askin pakkauksina ja tais yksi pakkaus maksaa 2,50€ (jos nyt ihan oikein muistan ). Kuvaa ei vielä ole, mutta voin myöhemmin laittaa. Meille tulee sellaiset, joissa tulitikkuaski on päällystetty mustalla huovalla, ympärille tulee valkoinen nauha, josta tulee rusetti päälle ja rusetin yläpuolelle tulee kaksi pientä kirkkaanpunaista "bling-sydäntä". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinful89 Kirjoitettu November 4, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2010 Kiitos kaikille vastauksista! Osaisiko joku kertoa, minkä kokoisia nuo askit Tiimarissa ovat? Meillä tarkoituksena laittaa sisälle punainen suklaa sydän ja jokin pieni värssy. Ajattelin vaan, että mahtuuko tuo sydän askin sisälle. Sydämen koko 3,2x3,2cm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku-pärä Kirjoitettu November 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2010 Muistakaa hyvät ihmiset että joka ainoalle asialle ei tarvitse olla omaa ketjua. Hääkarkeista, karkkirasioista ja kaikesta aiheeseen liittyvästä keskustellaan jo täällä: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadamaria Kirjoitettu December 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2010 Meilläkin on suunnitteilla paikkakortin + hääkarkkirasian tekeminen tulitikkurasiasta. Koristeluideat ja kuvat olisivat tervetulleita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirkku11 Kirjoitettu December 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2010 Olemme ajatelleet myös karkkirasian ja nimikyltin yhdistämistä..Sinnalla ainakin oli hieno idea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 Meillä tulitikkuaskit päällystettiin valkoisella helmiäistarralla (Sinellistä saa), jolle printtasimme häävalssimme nuotit. Kuvankäsittelyohjelmalla nuotin sekaan lisättiin myös vieraan nimi. Häidemme teemana on musiikki ja se saatiin näkyviin myös paikkakortteihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts