-Mii- Kirjoitettu March 13, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu March 13, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianne2012 Kirjoitettu March 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2012 Ihania kuvia olit -mii- löytänyt, paljon sellasia mitä en ollut vielä nähnytkään! Nää on vaan niin kauniita, et mä voisin itkeä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jessiz Kirjoitettu June 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2012 Nää on aivan ihania. Tietääkö kukaan ketä tälläsiä tekis. Itse en omista minkään näkösiä kädentaijota, joten itse tekeminen ei tule kysymykseenkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marianne Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Mun mielestä muutama brittisivusto löyty, mistä sai tilata ja tietty jos lähipiiriisi kuuluu joku kädentaitaja, niin kimppukin saisi aivan uudenlaisen merkityksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu September 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2012 Oi, tommonen viljakimppuhan olis ollu ihan mahtis meidän maalaishäissä! Mun kimpusta kyllä viljaa löyty mut eipä tullu mieleen, että pelkkä viljakin voi olla kimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 Olen ainakin juuri nyt hirmuisen ihastunut ajatukseen joko marjakimpusta tai hääkimpusta, jossa on käytetty marjoja "kukkina". Tässäpä muutama kuva... ikävä kyllä vain kovin vähän löytyi pelkistä marjoista tehdyistä kimpuista. Tiedetään, tämä ei ole kukaton kimppu, mutta varsin epätavallinen kuitenkin. Mielestäni ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psaijai Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 Meille tulee täysin "kukattomat" häät. Ehkä.... Siis jos vain saan kukkia tehtyä riittävästi koristeeksikin. Hääkimppua varten olen jo tehnyt suodatinpussiruusuja, mutta muusta koristelusta puuttuu vielä jonkin verran. Täältä kyllä löytyi noiden ruusujen kaveriksi vaikka mitä ihania kukkia ja muita. Taas sai ihan liikaa ideoita ja ajatuksia, joita pitäisi alkaa toteuttamaan. Ei saisi edes kurkata tätä foorumia ennen kuin on edelliset ideat saanut toteutettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psaijai Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 Tämä sopisi meidänkin häihin, mutta harmi etteivät omenat ole vielä elokuussa noin kypsiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu September 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2012 Ai vitsi, nää on kyllä aivan älyttömän ihania! Näitä katsellessa alkaa tulemaan sellanen fiilis että joku tämmöinen kimppu voiskin olla meille talvihäihin tosi hyvä vaihtoehto (tosin sit en sais kuolaamiani kalloja ). Ei ainakaan tartteis murehtia et millai kestää pakkasta ja miten sais kimpun säilymään kauniina. Tuota ei kyllä tohtis kimpunheitossa viskata! Tosin pienemmästä vastaavasta heittokimpusta jäis sen saajalle sitten pysyvämpi muisto kuin oikeista kukista Voi kun riittäis kädentaidot värkätä tollasia!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heli:) Kirjoitettu February 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 Oma kimppuni on myös kukaton... Siis ei sisällä oikeita kukkia, vaan itse tehtyjä paperikukkia... Kuvaa en harmiksi saanut tänne liitettyä, koska aina herjaa liian isoa tiedostoa. Ja jos sitä pienentää sopivaan kokoon niin kimpusta ei saa enään selvää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Bones-to-be Kirjoitettu April 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2013 Ootteko ite tehny näitä kukattomia kimppuja, vai teettäny jossain? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian_14 Kirjoitettu April 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2013 Itse olen teettänyt kimpun. Lähetin suunnittelijalle kuvan puvustani ja kerroin lempivärini Oma mielikuvitus ja taidot eivät riittäisi kimpun tekoon, tosin hienoahan se olisi jos itse olisi kyennyt sen tekemään. Paikka on merikulman idylli. En saa linkitettyä osoitetta kun vastailen puhelimen kautta. Googlen avulla löytää kyllä paikan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GinnyG Kirjoitettu May 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2013 ooh, mä tykkäisin kyllä värkätä moisia! <3pitäisköhän koettaa tehdä koevedos vähän kaikista ja koettaa sit päättää? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naimarock Kirjoitettu October 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2013 Minä otin täältä ja netistä mallia, ja tein nappikimpun. Tykkäsin itse kovasti, eikä ollut mitenkään vaikea tehdä. Täällä on tosi hienoja ideoita muitakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pennia Kirjoitettu May 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2014 Ooh! Alkoipa kutkuttaa tämä vaihtoehto! Häitämme juhlitaan lokakuun loppupuolella, joten kaikenmoisia säilyvyys- ym. onglemia saattaisi siis olla luvassa tavallisten kukkien kanssa. Täytyy ehdottomasti alkaa tehdä prototyyppejä. Alkuun olin suunnitellut pelkkää auringonkukkaa "kimpukseni", mutta eipä taida enää tuossa vaiheessa moista saada..nyt olenkin siis kallistumassa helmikimpun puoleen! Katsotaan mitä siitä tulee..täytyy laittaa kuvia, jos toteutuksen asteelle jotain julkaisukelpoista saa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
redskull Kirjoitettu January 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2015 Minuakin kiinnostavat nämä kukattomat kimput. Viime syksynä löysin sattumalta Turusta helmikauppa Blingin. Heillä oli hyllyllä pari sellaista kankaasta ja koruista tehtyä kimppua ja niitä olisi kuulemma voinut tilata omien koru- ja väritoiveiden mukaan. Ne eivät kuitenkaan olleet aivan sen tyylisiä kuin mitä olin ajatellut (kimppu oli pallon muotoinen ja siinä oli aika pitkä varsi) ja hintaakin oli jonkin verran, joten pohdin vielä pitäisikö kuitenkin tehdä kimppu itse. Blingin kimput olivat kuitenkin nättejä ja varmasti jollekulle mieluisia, joten suosittelen tsekkaamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilie Kirjoitettu August 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2015 Todella kauniita nämä! En edes tullut ajatelleeksi, ennen kuin tämän ketjun avasin, ettei kimpussa ole pakko käyttää kukkia Tekisi mieli itse koettaa värkätä jonkinlainen kukaton kimppu, ihan koemielessä. Jos siitä ei tule hyvä niin ehdin mainiosti vielä muuttaa suunnitelmia ja teetättää tai ostaa sittenkin kukkakimpun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaPaloranta Kirjoitettu December 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2015 Ihan sairaan hienoja! Ihastuin mustavalkoiseen, kirjan sivuista tehtyyn kukka-/ruusukimppuun. Myös nuo nappikimput on jotenkin todella sympaattisia. Samaa teemaa voisi sitten jatkaa kattauksen koristeissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaktinen-sadonkorjuu Kirjoitettu February 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2016 Askartelin itse huovasta simppelin, pienehkön kimppuni. Lopputulos on sympaattinen; saa nähdä, ehdinkö kyllästyä siihen lokakuisiin häihimme mennessä, mutta ainakin jos juhlat olisivat jo huomenna, voisin ihan hyvillä mielin mennä vihille tuo kimppu kädessä. Minullekin on tärkeää kimpun säilyvyys rakkaana muistona, plus säästettiinpä aika pitkä penni. Myös pöytäkoristekukat teen todennäköisesti itse kreppipaperista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaktinen-sadonkorjuu Kirjoitettu March 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2016 Nyt foorumi lakkasi vihdoin kiukuttelemasta ja antaa minun laittaa kuvia! Eli tässä jonkinlaista kuvaa kimpustani. - MEF 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukaan Kirjoitettu March 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2016 Herttaisen näköinen kimppu! Oliko sulla tuon tekemiseen jotain ohjetta vai teitkö ihan omasta päästä? Mä olen myös pohtinut josko valkkaisi kankaisen 'ikikimpun' nyt tällä kierroksella, tosin mahdollisesti virkaten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaktinen-sadonkorjuu Kirjoitettu March 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2016 kukaan: Kiitos! En ottanut suoraan mallia mistään ohjeesta, mutta olen toki selannut internettiä ja saanut inspiraatiota erinäisistä lähteistä - esimerkiksi Something Turquoisen kimppuohjeesta otin vinkkiä pariin kukkaan (calla lily ja ranunculus). Kimpussa on myös tosi helppoja pyöriteltäviä ruusuja, joihin löytyy ohjeita vähän joka paikasta, ja hetken mielijohteesta pari villalangasta kieputeltua tupsua tuuheutta tuomassa. Sitten loput on vain kokeilun kautta kehitelty, nappikoristeilla tai ilman. Lämpöliimapyssy käteen vaan ja kukkasia väsäämään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu March 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2016 Mä meinaan myös tehdä itselleni kukattoman kimpun. Samaan konkurssiin meinasin tehdä myös kaikki juhlapaikan kukat kukattomiksi. Onneksi lähellä on ihmisiä, jotka ovat taitavia käsistään ja auttavat mielellään. Itsekin hirveän mielelläni teen ja tykkäänkin, mutta jostain syystä mun tuotokset näyttää usein aika kamalilta. Olen nyt tovin katsellut suodatinruusujen ohjevideoita ja alan luottaa siihen, että sen mäkin voisin saada näyttämään hyvältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natte-15 Kirjoitettu April 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2016 http://www.naimisiin.info/yhteiso/gallery/image/27488-12063829-964798386911077-4914644430243407072-n/ Tässä itse tehty kimppu ruista ja kanervaa. Nivottu yhteen ihan kukkateipillä ja varsi vuorattu juuttikankaalla ja pitsinauhalla. Miesten vieheet samaa sarjaa minikoossa. - MEF 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts