Guest maikkis Kirjoitettu September 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2010 Hei,Olisin kysellyt, onko kokemuksia Sälinkään kartanosta hääpaikkana?Olen itse haaveillut tuosta paikasta ja se olisi sopivan matkan päässä vihkikirkostamme. Häät tulevat olemaan vasta kesällä 2012 mutta nyt täytyy alkaa pohtimaan paikkavaihtoehtoja.Joten jos jollakin on risuja tai ruusuja koskien kyseistä paikkaa, kuulisin mielelläni. Itseäni askarruttaa lähinnä hinta, ruoka, ruoan hinta, saako paikkaan viedä omia juotavia, tilaratkaisut ym.Omiin häihimme on tulossa noin 100 henkeä, ja olen pohtinut riittääkö kartanossa yhtenäistä tilaa.Kiitos jo etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Siiri Kirjoitettu September 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2010 Meilläkin on Sälinkään kartano yhtenä vaihtoehtona noin vuoden kuluttua olevissa häissämme. En siis ole vielä edes varannut mitään. http://www.salinkaankartano.com/ Olen tosin ollut siellä juhlissa aikaisemminkin. Muistaakseni siellä ei ole yhtä niin isoa tilaa että 100 henkeä mahtuisi samaan saliin, vaan on useampia, pieniä saleja jotka ovta yhteydessä toisiinsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
InLove<3 Kirjoitettu October 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2010 Olen ollut kerran siellä häävieraana. Paikka oli ihan kaunis (paitsi että sisällä olisi pientä pintaremontin varaa...) ja juhlatila oli käytännöllinen. yksi iso sali (missä myös sivussa noutopöytä), kaksi pientä salia tanssilattian takana ja noutopöydän takana on vielä yksi tila. Se sopii esim. lapsille leikki paikaksi Parkki paikka oli myös tilava. Huonoja puolia oli ne, että paikka ja ruoka olivat hintavia, ja ruoka ei ollut mitenkään erikoista. Pieni pettymys, koska hääpari maksoi ruuasta 40 €/hlö! Ja tarjoilija oli aika nyrpeä... Mutta kyllä se ihan mukava paikka muuten oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelheid` Kirjoitettu March 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2012 Onkos kellään lisää mielipiteitä Sälinkäästä? Kaipaisin niitä nyt todella kun tätä ihan vakavissaan mietitään. Mut siis rehellisiä mielipiteitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts