mena Kirjoitettu September 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2010 olen tässä mietiskellyt miten saisin kamani raahattua mukanani kun muutto koittaa loppuvuodesta rapakon taakse. olisiko kiinnostuneita ihmisiä jos ottais kimppakontin tavaroille? en ole tutkinut viel hintoja ollenkaan mut alustavasti tässä kyselen jos saisi porukkaa kasaan jakamaan kontin kustannuksia. muutan itse oregoniin joten mulle olisi helpointa et sais kontin tulemaan jonnekkin länsirannikolle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tx Kirjoitettu September 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2010 Voisitko paivittaa tanne (tai sinne USAn suom.) paljonko suurin piirtein tulisi kuluja, paljonko tilaa tai painoa olisi, ja milloin olisi aikataulu?Mua kiinnostaisi jossain vaiheessa muutaman painavamman tavaran tuonti mutta aikataulusta ei ole viela tietoa. Joten ainakin periaatteellisesti kiinnostaisi mahdollisesti tuo kontin osa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madde Kirjoitettu September 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2010 Täällä myöskin yksi kiinnostunut. Asia olisi ajankohtainen vasta tuolla kevään puolella kun vielä odotellaan pääsyä maahan. Itselläni ei mitään suurta löydy mutta pienempää tavaraa on kumminkin enemmän kuin muutamaan matkalaukkuun.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mena Kirjoitettu September 25, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2010 olen nyt saanut yhdeltä firmalta tarjouksen ja niillä homma toimii kotiovelta kotiovelle periaatteella. toimitusaika tosin on melko pitkä eli n 2kk. 1 kuutio maksaa noin 1500-2000e jonka jälkeen hinta laskee melko paljon kun esim. 6 kuutiota oli n. 3300emut mä laitan tarkemmin kun tiedän hiukan lisää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts