smv Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 Eli tilanne on tämä: Häämme pidetään kappelin seurakuntasalissa, jossa on kaikenlainen tanssiminen kielletty. Eikä esiintymiskammoinen sulhanen sen puoleen minkäänlaiseen tanssaamiseen ym. suostuisikaan Musiikkia seurakuntasalissa saa kumminkin kuunnella ja esittää, siinä ei ole rajoitusta. Ajattelin, että olisi ihana keksiä jokin ohjelmanumero yhteisestä biisistämme, Scorpionsin Wind of changesta (ja nimenomaan siitä versoista jossa berliner philharmoniker soittaa taustalla ) ajatuksena että kaikille vieraille kävisi selväksi että tällä biisillä on erityinen merkitys..Mutta mutta..miten tästä saisi ideoitua tunnelmallisen ohjelmanumeron? (Haluaisin siis, että musiikki tulisi levyltä). Luovat ideanikkarit ja muut hääkonkarit, auttakee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaSSu Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Voisiko kappaleen pistää soimaan samalla, kun laittaisitte vaikka diashown pyörimään, jonka kuvista sitten näkyisi laulun erityinen merkitys teille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu August 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2010 Oletan, että varmaan myös jotkut muut ovat jättäneet ensimmäisen yhteisen tanssin (ja mahdollisesti tanssihommat ylipäätään, kuten mekin) pois ohjelmasta. Itse olemme tässä pohtineet, millä ohjelmalla sen korvaisimme - kuitenkin mielellämme tekisimme yhdessä Jotain. Jokin musiikkiesitys toimisi muuten, mutta minä en itse (toisin kuin sulho) ole lainkaan soittotaitoinen, joten tämän korvikkeen pitäisi olla jotain muuta. Onko kukaan muu paininut saman ongelman kanssa, ja onko persoonallisia ja hyviä ratkaisuja löytynyt? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syyskuun Neljäs Morsian Kirjoitettu August 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2010 Lauluduetto tai lausutte toisillenne jotkut tekstit, vaikka runoja tai vaikka laulunsanat jos laulaminen hirvittää? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikaste Kirjoitettu August 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2010 Meillä mietinnässä sama. Itse olen tanssissa niin kömpelö kun ikinä voi joten tilalle pitäisi keksiä jotain. Tuo runo voisi olla ihan ok...onneksi on vielä aikaa miettiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Mä voisin periaatteessa vaikka lähteäkin tuohon lauluhommaan, jos sulho lähtisi - mutta hän on aika ehdoton sen suhteen. Se hyväksyttäköön. Ollaan mietitty vähän kaikenlaista yhteisen taulun maalaamisesta (ei siis tosiaan osata kumpikaan maalata) lähtien, mutta mitään kuningasideaa ei ole oikein vielä syntynyt. Runot tai muut toimisivat muuten myös, mutta meillä on tarkoitus vetää vihkimisen yhteydessä vähän pitemmät, itse kirjoitettavat valat ja siinä tulee tavallaan sitä osuutta jo aika paljon. Tosin saa nähdä, miten omien valojen lausuminen onnistuu... Mieheni on sen verran lahjakas noissa runoiluissa, että tiedän sieltä tulevan niin koskettavaa ja järisyttävää tekstiä, että itken itseni tainnoksiin ennen omia valojani. Pitänee siis pitää järjestys sen mukaisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts