kivitasku Kirjoitettu January 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2013 Meilla pantiin summa puoliksi, miehen kihla oli pikkasen isompi ja kalliimpi. Mun vihkisormus menee hääbudjetista (jonka myös maksamme puoliksi, joskin mun osuuteni kuluista on isompi). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamant Kirjoitettu January 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2013 Meillä mies maksoi kihlat kun tienaakin enemmän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprica Kirjoitettu January 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2013 Maksoimme toistemme kihlat, hintaeroa taisi olla 150e (oma kivelliseni vähän kalliimpi). Vihkiä ei tule kummallekaan vaan lisäämme vihkipäivän kaiverrukset sitten ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmt Kirjoitettu January 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2013 Sulhanen maksoi kihlasormukseni, itselleen ei kihlasormusta ota. Vihkisormukset maksetaan sitten yhteisistä säästöistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsie Kirjoitettu January 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2013 Puoleksi maksoimme sormukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keksimörkö Kirjoitettu January 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2013 Maksettiin kumpikin toistemme sormukset. Sulhanen maksaa näillä näkymin mun vihkisormukseni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 Minä maksoin molempien kihlasormukset, sillä minä kosin ja sormukset olivat valmiina. Minun vihkisormus menee sitten yhteisesti hääbudjetista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu April 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2013 Mies maksoi molempien kihlasormukset aikoinaan. Eipä tuota silloin juuri mitenkään erityisesti mietitty. Käytiin kosinnan jälkeen yhdessä valitsemassa sormukset. Ehkäpä kulut meni automaattisesti miehelle, koska silloin hän oli selvästi parempituloinen. Nyt vihkisormuksen kohdalla mies saa kyllä taas maksaa. Mä maksan varmaan muuten suurimman osan häistä, mutta on joitain kuluja, joita en maksa.. Kuten mun sormus. Käytännössä sillä ei kyllä ole meillä väliä, kumpi maksaa, kun rahat ovat yhteisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asnas* Kirjoitettu April 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2013 Mies maksoi kihlat,olivat kyllä sieltä halvemmasta päästä ja kun itse olin kotiäitinä niin ei niillä tuloilla pystynyt osallistumaan.Varmaan se maksaa myös mun vihkisormuksen,tai sit maksan itse osan jos satun ihastumaan kalliimpaan kuin mitä on puhe ollut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jo_t Kirjoitettu April 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2013 Mies maksoi kihlat. Tätä ei mitenkään erityisemmin sovittu vaan meni jotenkin automaattisesti näin, kun itse olen kuitenkin opiskelija ja mies töissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lootuksen kukka Kirjoitettu April 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2013 Maksettiin puoliksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paupa Kirjoitettu June 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2013 Mies osti minulle sormuksen ja kosinnan jälkeen ostin miehelle sormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Lumikki* Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 Muru <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annok Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 Mies oli käynyt ostamassa mun sormuksen ennen kosintaa, ja kosinnan jälkeen käytiin yhdessä valitsemassa sormus hänellekin. Hän sai kyllä kunnian maksaakin sen, kun tienasi silloin reilusti enemmän. Vihkisormus tulee vain minulle, ja todennäköisesti maksetaan yhteisistä hääsäästöistä, joihin valitettavasti mies saa tällä hetkellä säästettyä enemmän, kun tuloeromme on vain kasvanut. Ennen häitä toivottavasti tilanne muuttuu, ja lopputulos häiden kustannusten jaossa menee suunnilleen puoliksi. Mutta aika yhteisesti eletään jo nyt, ja varmasti viimeistään häiden jälkeen, kun molemmat toivottavasti tienataan hyvin, on yhteinen kassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiinus Kirjoitettu June 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2013 Meillä ainakin rahat on yhteisiä. Miksipä ei olisi, elämmehän me yhteistä elämää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiletin Kirjoitettu June 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2013 Kihlat osti mies ja koska meillä tosiaan eletään nyt tiukan talouden budjetilla kyseessä on hopeiset pelkistetyt sormukset joille yhteishintaa tuli 36€ + kaiverrukset olisivat olleet 6€/sormus, mutta jätimme ottamatta sillä emme olleet vielä varmoja mitä haluamme niihin kaiverruttaa (tuon tavallisen nimi ja päivänmäärä sijaan). Aiomme säästää vihkisormuksiin jotka menevät sitten yhtisestä pussista ja tulevat olemaan paljon nykyisiä näyttävämmät.Meille tulee molemmille kuitenkin vain yksi sormus (tähän tietoon, oma toiveeni kyseessä) ja silloi nämä nykyiset kihlat saavat pysyvän muistoesineen merkityksen meille tärkeällä paikalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiia.maria90 Kirjoitettu July 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2013 Meillä maksettiin kihlasormukset puoliksi, kun yhdessä käytiin ne valitsemassa. Vihkisormuskin varmaan ostetaan yhdessä, kun opiskelijoita molemmat ollaan ja rahalliset varat ei ole niin suuret niin en halua että mieheni joutuisi yksin maksamaan minulle vihkisormuksen, vaatimuksetkin kun ovat niin kovat yhteisiähän ne rahat alkavat jo olla muutenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu July 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2013 Meillä kihlat maksettiin yhdessä (yhteiset rahat). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukkukerho Kirjoitettu July 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2013 Meilläkin kihlat maksettiin yhdessä kun on muutenkin yhteiset rahat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amidala Kirjoitettu July 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2013 Me olemme sopineet, että avokki maksaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hosulipusuli Kirjoitettu July 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2013 Me maksoimme puoliksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosalind Kirjoitettu July 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2013 Mies maksoi minun ja minä maksoin miehen Reilu jako mielestäni, koska mies meistä tienasikin enemmän, joten hänellä oli varaa minun sormukseeni (minun sormus maksoi huomattavasti enemmän kuin miehen). Lisäksi olisi tuntunut hieman typerältä ostaa itselleen kihlasormusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
forget-me-not Kirjoitettu July 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2013 Meillä ihan samalla tavalla kuin Adele14:llä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu July 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2013 Kihlat ostimme puoliksi ja myös minun vihkini on laskettuna yhteiseen hääbudjettiin. Mies saa kyllä suorittaa maksun liikkeessä, jotain "romanttista" sentäs, mutta yhteisistä rahoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeps Kirjoitettu August 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2013 Meillä oli tarkoitus tehdä niin, että mies ostaa minun sormuksen ja minä miehen. Koska meillä vähän sekoiltiin sormusten kanssa Loppujen lopuksi maksettiin sormukset yhdessä puoliksi. Vihkisormuksen mies maksaa kyllä ihan itse, tosin meillä on vielä keskustelut siitä, että pitäiskö tasa-arvon nimissä sulhasellekin hankkia vihkisormus Itse ajattelin ehdottaa, että upotetaan miehen kihlasormukseen timantti, jotta sekin saa vähän blingiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts