lindaw Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Mies maksoi mun kihlan ja vihkin, mä maksoin miehen vihkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puustinen Kirjoitettu July 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2012 minä maksoin molempien kihlat, koska minulla oli sillä hetkellä enemmän rahaa tilillä. mutta koska meillä on yhteinen talous, mielestäni tuo meni yhteisistä rahoista. luonnollisesti miehellä on loppukuun aikana sitten enemmän rahaa käytettävissään, joten hän maksaa meidän kaikki ruokaostokset, auton tankkaukset, mahdolliset vaateostokset yms. tasan menee joka tapauksessa.samoin vihkisormus/sormukset maksetaan sitten aikoinaan yhteisistä säästöistä, joten ihan sama, kumpi siellä kassalla korttia vinguttaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svea Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Minä maksoin kihlasormukset, sillä minä myös kosin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zita Kirjoitettu October 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2012 Meillä mies maksoi kihlat, muista vaihtoehdoista se ei edes suostunut keskustelemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bridezilla2013 Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Meillä ollut yhteiset rahat jo kolmisen vuotta, ja häitä varten meillä on yhteinen erillinen tili, jonne olemme molemmat kesätyörahojamme säästäneet, joten sieltä maksettiin myös sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Meillä minä maksoin - tosin lähinnä sen takia, kun tilattiin nuo renkaat ulkomailta ja minä olen se, jolla on PayPal-tili. Sulho sitten tasasi tilannetta makselemalla ruokakaupassa tovin sen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Meillä maksettiin sormukset (kihlat ja morsiamen vihki) yhdessä, kuten muutenkin kaikki häihin liittyvä. Arkielämässäkin hoidetaan yhteiselämän kulut yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariel87 Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Meillä avokkini maksoi mun kihlan jonka oli ostanut jo ennen kosintaa ja mä maksoin hänen . Vihkisormukset tai siis lähinnä mun sormus maksetaan hääkassasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Some.Day Kirjoitettu October 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2012 Mä en muista Asuttiin silloin jo yhdessä ja meillä on yhteinen 'talous', eli varmaankin sitten me molemmat maksettiin (kihlasormukset). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schulka Kirjoitettu October 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2012 Kihlat maksoi mun mies, koska oli hankkinut rinkulat jo kosimiseen mukaan. Vihkit maksetaan varmastikin sitten yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMaria Kirjoitettu November 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2012 Meillä mies oli hankkinut sormukseni salaa ennen kosintaa, joten luonnollisesti myös maksoi sen. Minä kustansin hänen sormuksensa sitten viikkoa myöhemmin. Ja sulho kuulemma haluaa maksaa vihkini, vaikka yhteistalouttahan tässä varsinaisesti eletään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuliva Kirjoitettu November 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2012 Ei ollut hankkinut etukäteen, mutta maksaa molemmat kihlat (tilauksessa tällä hetkellä). Vihkisormus maksetaan luultavasti yhdessä, kuten hääkulut tullaan muutenkin maksamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariella Kirjoitettu November 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2012 Mies kosi sormuksen kanssa, eli oli ostanut sormuksen valmiiksi. Minä ostin hänelle juuri kihlan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yonsu Kirjoitettu November 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2012 Meillä kihlat ostettiin toinen toisillemme. Vihkisormuksen mies maksoi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu November 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2012 Meillä kihlasormukset ostettiin periaatteessa puoliksi, ts. miehen kihla oli hieman kalliimpi kun mun sillä sen sormus on suurempi. Hinta pistettiin puoliksi. Vihkisormuksen maksoi mies, mutta se lasketaan hääbudjettiin joten menee yhteisistä rahoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvaakku Kirjoitettu November 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2012 Meillä mies maksoi kihlat. Vihkin maksamisesta ei olla puhuttu vielä, mutta luulen, että maksan sen ainakin suurimmaksi osaksi itse, sillä tuloni ovat isommat kuin miehen. (OT onpa kiva, että mulla on mies jolle enemmän tienaava nainen ei ole ongelma!!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinkkikukka Kirjoitettu November 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2012 Meillä sulhanen maksaa minun sormukseni ja minä maksan hänen vihkinsä. Meillä siis jo ikuisuuden sormessa olleet halvat kihlat jotka heivataan kaappiin, siksi sulhasellekin tulee vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlinna Kirjoitettu November 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2012 Meillä mies maksoi aikoinaan kihlat, hankkikin kyllä ne salaa kosintaa varten joten siihen olisi ollut aika mahdotonta osallistua ja nyt hän osti minun tulevan vihkini, itselleen ei vihkiä erikseen halua. Vaikka meilläkin toki kaikki menot yhdessä maksellaan niin tässä asiassa hän piti sitä itsestään selvänä että sormukset hän maksaa. Enkä sitten lähtenyt tätä päätöstä kyseenalaistamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu November 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2012 hääbudjetista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iines01 Kirjoitettu December 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2012 Mies maksoi molemmat sormukset, mutta yhteistä talouttahan tässä ollaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N&P Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 Kihlat maksoimme yhdessa. Vihkisormukseni haluaa Sulho seka valita etta maksaa... Hieman jannittaa etta mitahan saan, mutta onneksi miehella hyva maku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu December 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2012 Mies maksoi kihlat, kun yllätyksenä ne hankkikin. Vihkisormukset sitten maksetaan hääkassasta, joka on kylläkin tähän mennessä yksin mun säästämä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnipsu Kirjoitettu December 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2012 meillä kumpiki maksoi oman kihlasormuksensa kun sovittiin että mies maksaapi sitte vihkisormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkis/ Kirjoitettu January 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2013 Me maksoimme toistemme sormukset ja otettiin tismalleen samanlaiset. Tosin miehellä tietysti hieman isompi ja tätä myöten kalliimpi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BLACKblingWHITE Kirjoitettu January 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2013 (muokattu) x Muokattu: March 1, 2013, käyttäjä: BLACKblingWHITE Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts