Wife-to-be-2011 Kirjoitettu March 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2011 Me laskettiin kihlojen hinnat yhteen ja maksettiin puoliksi (mun sormus oli hieman kalliimpi). Vain minulle tulee vihkisormus ja ostin sen itse. Miehelle olenkin vitsaillut että hän katsoo alttarilla että "Ai, tällainen sormus." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miomao Kirjoitettu March 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2011 (muokattu) Mies maksoi mun kihlasormuksen, koska oli ostanut sen minun tietämättäni (kosinta siis tuli täysin yllätyksenä). Kun vietiin sormus sitten kaiverrutettavaksi, niin siinä samalla mies valitsi itselleen sormuksen, jonka minä puolestani maksoin (ja selvisin varmasti murto-osalla siitä mitä mies luultavasti on maksanut mun sormuksesta ). Mun vihkisormuksen kustannuksista en sitten tiedä vielä, ehkä yhdessä? Muokattu: March 20, 2011, käyttäjä: miomao Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
winter lily Kirjoitettu March 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2011 Mies oli varautunut maksamaan kummankin kihlat, mutta olin sitä mieltä, että maksetaan toistemme sormukset, ja niin tehtiin. Vihkisormukseni maksaa joko mies tai menee yhteisistä, se on vielä pohdinnan alla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm8 Kirjoitettu March 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2011 (muokattu) Meillä mies maksoi mun kihlasormuksen ja mä hänen. Vihkisormuksen maksaa mies. Muokattu: March 26, 2011, käyttäjä: mm8 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katri85 Kirjoitettu March 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2011 mie maksan osan sormuksista... mie en voi sietää sitä et jos hellu maksaa kaiken... tuntuis et mie oisin alta vastaava sen jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-neeze- Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 yhteiseltä tililtä meni kihlat, ja niin menee myös vihkisormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milla- Kirjoitettu March 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2011 Me ostimme mieheni kanssa toisillemme kihlasormuksen kun taas vihkisormukseni ostaa mieheni. Olisin maksanut miehelle vihkisormuksen, mutta hän ei halua sellaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kathii Kirjoitettu April 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2011 Meillä sovittiin jo heti yhteenmuuton yhteydessä, että rahat laitetaan yhteen, niin ei tarvitse sitten rahasta riidellä. Hyvä on ollut päätös, ja näillä mennään edelleen:) Eli meillä kihlat maksettiin yhteisistä rahoista:D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.E. Kirjoitettu April 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2011 Tuleva mieheni maksoi molempien kihlasormukset... en tiedä onko se jotenkin perinteinen tapa, mutta en tullut edes ajatelleeksi, että oltaisiin maksettu puoliksi tms. Mutta sama se kuka maksaa ja miten, kunhan vaan molemmat on tyytyväisiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu April 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2011 Kun mentiin kihloihin, niin me asuttiin vielä eri talouksissa. Alkuperäinen idea oli että yhdessä sitten ostetaan sormukset, mutta lopulta kävi niin että mies maksoi meidän molempien kihlasormukset. Tämän kuun lopulla mennään katsomaan vihkisormuksia ja mies haluaa nekin kuulemma maksaa itse meille molemmille. Vaikka olin taas ajatellut että voisimme yhdessä maksaa Noh, käyhän se näinkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariella. Kirjoitettu April 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2011 Mies maksoi meidän molempien kihlasormukset. Vihkisormus maksetaan varmaan yhteisistä rahoista, saa nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiikkaH Kirjoitettu April 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2011 (muokattu) - Muokattu: April 20, 2011, käyttäjä: RiikkaH Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu June 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2011 Mies maksoi kihlat, jotka yhdessä valitsimme. Vihkisormuksesta mies maksanee 2/3 ja minä 1/3 hinnasta. Mies työssäkäyvä ja minä opiskelija. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Kirjoitettu June 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2011 Mies maksoi minun kihlani ja minä taisin maksaa osan miehen kihlasta. Minun vihkini mies tulee maksamaan kokonaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitruun Kirjoitettu June 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2011 Mies maksoi kihlasormukset, yhdessä tosin valittiin ne. Aika tavalliset, hopeiset. Ei kumpikaan oikein välitetä kultaisista. Veikkaan että vihkisormukset myös maksaa mies. Minun rahatilanne on sen verran heikompi, että tuskin voin ainakaan kovin suurella summalla sormusten ostoon osallistua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma_elma Kirjoitettu June 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2011 Me ostettiin kihlat yhdessä, en halunnu että mies ois maksanu kaiken. Mun tuleva vihkisormus ostetaan myös yhdessä, en halua sälyttää sitäkään täysin miehen harteille. Onhan se kuitenkin mun mieleinen, joten oon siitä valmis myös maksamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iteat Kirjoitettu June 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2011 Mies maksoi, en olisi muuta olettamutkaan kun "yllätyksenä" kosi. Asia olis toki voinu mennä toistekin jos oltais jotenkin yhteisenä "järkipäätöksenä" päätetty asia.Mies itseasiassa joutui ostamaan vielä kolmannenkin sormuksen (itselleen) kun meni hukkaamaan ensimmäisensä kihlajaisia edeltäneenä iltana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prismatic Kirjoitettu July 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2011 Mies maksoi minun sormukseni, minä maksoin miehen rinkulan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu July 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2011 (muokattu) --- Muokattu: July 23, 2012, käyttäjä: NeNNi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zife Kirjoitettu July 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2011 Mies maksoi kihlat, mutta tasoittuu varmaan sitten jossain muissa maksuissa, kesälomareissun hotelleissa tms. Tasa-arvo kunniaan, kun meillä kumpikin on käynyt suunnilleen yhtä pitkään töissä ja tienaa saman verran. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -vieras- Kirjoitettu July 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2011 Mies maksoi kihlat, ei suostunut jakamaan kustannuksia Mun vihkin kustannukset varmaankin puolitetaan (mikäli herra siihen suostuu ), koska vähän hintavampaa on mulle tulossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu July 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2011 (muokattu) Mie maksoin hänen kihlasormuksen, hän maksoi miun kihlasormuksen ja kaiverrukset. Olisi hän halunnut maksaa molemmat, mut en antanu, reilumpi näin. Miun vihkisormus maksetaan varmaan yhessä. Muokattu: July 24, 2011, käyttäjä: Helmihäät2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzkus Kirjoitettu August 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2011 Kihlat maksettiin yhdessä ja vihki maksetaan yhteisestä hääkassasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meij Kirjoitettu August 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2011 (muokattu) Mies maksoi molempien kihlasormukset Muokattu: August 2, 2011, käyttäjä: Meij Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni_90 Kirjoitettu August 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2011 Mä oon sanonu et voin maksaa miehen oman tai jos mun oma kauheenki kallis nii osan siitä tjn.Mutta mies ei suostu. "Kosiminen on miehen tehtävä" " Mies maksaa sormukset" Joten mulla ei taida enää olla sanan valtaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts