Sartseli Kirjoitettu April 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2012 Minä maksoin miehen kihlan ja hän minun. Ei ollut onneksi kallis paukku. Vihkisormukset ovatkin minun isovanhempien perintöä. Pienennytyksen ja kaiverrukset taisin maksaa minä, mutta hintaa vihkisormuksille tulikin vain 70 euroa - tunnearvo valtava! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu April 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2012 Meillä myös maksetaan puoliksi. Yhteinenkin tili on, mutta sieltä maksellaan lähinnä ruoka ja laskut (opintotuet menevät sinne, ja niillä ei kyllä sormuskaupoille lähdetä ;D). Säästettiin parin kuukauden tileistä, kun molemmat käyvät opintojen ohella töissä, ja noin kuukauden päästä käydään hakemassa sormukset sormiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu April 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2012 Me maksettiin itse omat sormukset. Sinänsä hintaeroa tuli sormuksille vain 50 €, joten olisimme voineet ostaa päittäinkin, mutta näin meni nyt Vihkisormuksen olen tällä hetkellä maksanut minä, mutta siitä syystä, että itse olen töissä ja mies ei. Sormus on kuitenkin laskettu osaksi hääbudjettia, katsotaan miten se lopulta tasaantuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iitak Kirjoitettu April 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2012 Me maksoimme toistemme kihlat, mies luonnollisesti joutui enemmän sormuksestani maksamaan kuin minä hänen. Vihkisormus maksetaan yhdessä säästetyistä "häärahoista" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griselda Kirjoitettu April 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2012 Mies maksoi mun kihlasormuksen ja tietyn osan omasta sormuksestaan, koska mä en ehtinyt saada koko summaa kasaan olen sitten jälkeenpäin maksanut "velkaani" takaisin ja ollaan sittemmin sovittu, että velat on maksettu ja ollaan tasoissa. Joten: mies maksoi mun sormuksen ja mä maksoin miehen sormuksen.Uskoisin että tullaan maksamaan mun vihkisormus yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansuliini_82 Kirjoitettu April 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2012 Meillä mies maksoi mun kihla- ja vihkisormuksen sekä oman sormuksen. Mieheni mielestä naisen sormusten hankkiminen kuuluu miehelle. Muista vaihtoehdoista ei meillä edes keskusteltu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silwe Kirjoitettu April 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2012 Mies maksoi kihlasormukset, vihkisormuksista ei vielä tietoa. Veikkaan kuitenkin, että maksaa nekin, ellen puhu ympäri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Kirjoitettu May 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2012 Minä maksoin miehen sormuksen ja hän minun. Vihkisormus tulee sitten yhteisestä hääbudjetista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-mimi Kirjoitettu May 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2012 Käytännössä meillä on yhteiset rahat, mutta minun sormus maksettiin miehen kortilla ja miehen sormus minun tililtäni. Mitä lie symboliikkaa siinä sitten ollut.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beeb Kirjoitettu May 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2012 Sormuksia ei ole vielä ostettu mutta mies sanoi että haluaa ehdottomasti maksaa meidän molempien sormukset. Opiskelijana tämä kuulosti ihan hyvältä minulle enkä väittänyt vastaan ollenkaan.. Mutta onneksi mulla ei ole kovin kallis maku ja kuvittelisin että vihkisormukset sitten aikanaan lähtisivät yhteisistä rahoista (ellei mies siinäkin heittäydy vanhanaikaiseksi). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darling Kirjoitettu May 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2012 Me maksettiin toistemme kihlasormukset, ja mies haluaa maksaa mun vihkisormuksen. Miehelle ei kihlan lisäksi muuta sormusta tulekaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milana90 Kirjoitettu June 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2012 Mies maksoi sormukset ja tämä siksi että itse tahtoi ne maksaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssmmtt Kirjoitettu June 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2012 Sulhanen maksaa vihkisormuksen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lajoha Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 Meillä mies maksoi kihlasormukset ja odotan kyllä että maksaa vihkisormuksenikin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milla- Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 Minä maksan mieheni sormuksen, ja hän minun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIINA.. Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 meillä minä maksoin mieheninkihja ja hän minun.Vihkisormuksen maksoi mies. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 Mies oli ostanut sormuksen valmiiksi kosiessaan ja sen hintaa en edes tiedä. Maksoi myös omansa kun se käytiin yhdessä valitsemassa myöhemmin. Olisin voinut kyllä miehen sormuksen maksaa, mutta ehti jo ottaa kortin esiin ja maksoi pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFeis Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 Minä maksoin meidän kihlat, mies tosin sitten ostaa mulle esim. ruokaa siitä hyvästä (ei siis asuta vielä saman katon alla). Vihki menee hääkassasta sitten kaiketi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu July 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2012 Me taidettiin toimia niinkin romanttisesti, että maksettiin kumpikin omamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Enchante Kirjoitettu July 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2012 Meilläkin molemmat maksoivat omansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu July 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2012 (muokattu) Mies, kultainen mies Muokattu: July 21, 2012, käyttäjä: Roslin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu July 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2012 (muokattu) Mies maksoi kihlasormukset, ja myös kuulemma aikoo maksaa myös vihkisormuksen. Sanoi vielä ett tärkein asia koko häistä sormus Muokattu: July 21, 2012, käyttäjä: Prinsessahäät2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu July 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2012 Me maksettiin kumpikin omat kihlasormuksemme, ja luultavasti maksetaan myös omat vihkimme. Mun mielestä se on ihan hyvä näin, koska nyt kehtaan ostaa juuri sellaiset sormukset kun haluan eikä tarvitse murehtia kustannuksia. Toisaalta, ties vaikka mies maksaisikin sormukseni jos ottaisin asian puheeksi, mutta mulle sopii hyvin tämä järjestely Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunajamuru Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Meillä mies olisi halunnut maksaa kokonaan kihlasormukseni, mutta koska siitä tulikin aika hintava, maksoin siitä noin kolmasosan. Maksan myös miehen kihlan, jonka hinta on erittäin halpa verrattuna oman sormukseni hintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taiqa Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Kihlasormukset maksettiin yhdessä, vaikka miehen sormus olikin hieman arvokkaampi kuin omani. Vihkisormuksen mieheni haluaa ostaa omista rahoistaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts