Guest sverige Kirjoitettu August 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2010 Onko kenelläkään ideoita, kun haluaisin tehdä sydämen mallisen "seppeleen" hääautoon,ajattelin et jos tekisin sydämen rungon jostain rautalangasta, mutta onko kenelläkään ehdotuksia et mistä saisin edullisia valkoisia kukkia mitä voisin kiinnittää sydänrunkoon? tai onko muita ideoita kun kukkia mitä vois laittaa siihen runkoon? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu August 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2010 ajattelin et jos tekisin sydämen rungon jostain rautalangasta Usko pois, rautalanka, ilmavirta ja auton maalipinta yhdessä ei ole hyvä yhdistelmä, ellei auto ole niin paska ettei suuret naarmut haittaa tai vastaavasti on varattu rahaa auton uudelleen maalauttamiseen. Tuollaisia sydänpohjia on styroksisina ja voithan käyttää kukkina tekokukkia, jos aitoja ei saa kiinnitettyä tuohon. Sydämen muotoisia oasiksia olen myös nähnyt jossain ja noitahan voisi vähän tukea jollain langalla tai nauhalla. Kukkien suhteen minulla ei ole mitään vinkkiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sverige Kirjoitettu August 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2010 Kiitos vinkistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tyttönen Kirjoitettu January 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2011 Nuo kukathan voisi kiinnittää myös jollain pehmeämmällä langalla, tai kukkalangalla joka ei ole niin naarmuttavaa kuin rautalanka. Voisiko hyviä kukkia löytyä luonnosta, olisivat ainakin edullisia? Siinähän voisi olla jotain vihreää esim. luonnosta ja valkoisia kukkia ostettuna kukkakaupasta. Minusta kiva idea, itsekin olen ajatellut juhlapaikalle jotain vähän tämän tapaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts