oonuska Kirjoitettu August 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2010 Meillä on häät ensi kesänä. Oma tyttöni, häiden aikaan viisivuotias on innokas laulamaan ja esiintymään. Siis ainakin tällä hetkellä. Toki vuosi voi muuttaa tilannetta ja mihinkään ei tyttöä pyydetä, jos hän ei halua. Tänä kesänä olimme häissä, joissa oli livekaraokea. Tällä hetkellä neljävuotias prinsessani oli sitten itse sopinut bändin poikien kanssa laulavansa ensimmäisenä. Siinä tyttö sitten lauloi sadan ihmisen edessä reippaasti ja hienosti koko kappaleen. Äitinä oli ylpeä, kun salissa kuului "kevät sää lämmittää, luonnon kaiken herättää jne".Olisikohan ideoita häihin sopivasta laulusta, joka sopii myös viisivuotiaan laulettavaksi ja on myös kohtuullisen helppo. Yhtenä vaihtoehtona olisi "lintu lensi oksalle" -laulu.Laulan joka ilta unilaulun, joten voisin aloittaa laulamaan sopivaa laulua, jotta on tuttu ja turvallinen häissä esittää.Toivottavasti tulee ideoita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mokka Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 En tiedä kuinka hyvä vastaus tämä nyt on, mutta Juha Tapion Kaksi puuta on minusta jotenkin nätti, helppo ja koskettava kappale. Harkitsen sitä omiinkin häihini. Mitenkäs pikkutytölle sopisi joku Disney-rakkauslaulu laulettavaksi? Leijonakuninkaasta, tms? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Me joskus muksuna (alta kouluikäisinä) laulettiin pikkusiskoni ja -veljeni kanssa muutamissa sukuhäissä iki-ihanaa a (Belle & Sebastian -sarjan tunnusmusiikki, alkuperäinen nimi L'Oiseau). En osaa sanoa miltä kuulosti, mutta kyllä muistan että aikuiset liikuttuivat ja etenkin mummoja itketti, eikä me ymmärretty miksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria Sofia Kirjoitettu August 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2010 Serkkuni, silloin kahdeksanvuotias, lauloi tätimme ja hänen miehensä häissä laulun Minun ystäväni (se, "minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää ja minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään...") ja se oli kyllä aika hellyyttävää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oonuska Kirjoitettu September 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2010 Kiitos hyvistä ehdotuksista!Olemme nyt laulelleet iltalauluna "minun ystäväni" -laulua ja tyttöni osaa sen jo mennen tullen ja subjektiivisen äidin mielestä tosi hyvin ; )Laulu ei ollut minulle ennestään tuttu. Laulu sopii mielestäni erinomaisesti lauluksi häihin ja sopii hyvin lapsen laulettavaksi.Toki hyviä ehdotuksia otetaan edelleen vastaan...Kiittäen, morsian 2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pudde Kirjoitettu December 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2011 Olipas kiva juttu kun tämä aloitus osui silmiini Meidän nelivuotias oli ainakin vielä jokin aika sitten vakuuttunut siitä, että aikoo laulaa meidän häissä joten voisin tarjota tätä biisiä hänelle Tosin voi olla, että meidän pikku ihmisen temperamentilla ei äidin ehdotukset kelpaa, mutta katsotaan nyt miten käy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts