EeyoreX Kirjoitettu June 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2010 Teemme itse häihin ruuat, mutta vieraiden allergiat aiheuttavat vähän stressiä. Teemme suurimmalle osalle sopivia perus mansikkakakkuja, mutta sitten teemme yhden allergisille sopivan kakun, mutta oma pää lyö tyhjään, olisiko vinkkejä.Kakun vaatimukset:- gluteeniton- ei sitruunahappoa- ei kananmunan valkuaistaAjatuksia miten saamme toteutettua herkullisen kakun myös allergisille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miss.ms.mrs. Kirjoitettu June 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2010 Teemme itse häihin ruuat, mutta vieraiden allergiat aiheuttavat vähän stressiä. Teemme suurimmalle osalle sopivia perus mansikkakakkuja, mutta sitten teemme yhden allergisille sopivan kakun, mutta oma pää lyö tyhjään, olisiko vinkkejä.Kakun vaatimukset:- gluteeniton- ei sitruunahappoa- ei kananmunan valkuaistaAjatuksia miten saamme toteutettua herkullisen kakun myös allergisille?Mä lähtisin juustokakkulinjalle. Pohjaksi jokin gluteeniton keksipohja (voit varmistaa asianosaiselta, mitkä käyvät - luullakseni esim. Semperin gluteeniton peruskeksi tai gluteeniton välipalakeksi sopisi) ja täyteeksi vaikka mansikkamousse: kermavaahtoa, mascarponea, mansikkaa jne., hyydytys liivatteella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu June 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2010 ^Samaa mieltä, tuo olisi kaikista helpoin toteuttaa moni allergiselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts