Fure Kirjoitettu July 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2013 Löysin yhden aivan ihanan hääkynnen, mutta en osaa liittää sen kuvaa tänne. Se on ranskalainen(?), jonka nimettömässä on ihania helmikoristeita. Löytyy kolmennelta riviltä. http://blackouthair.fi/rakennekynnet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susmoni Kirjoitettu November 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2013 Ajattelin laittaa itse omat kynteni, tässä tämänhetkinen ykkösvaihtoehto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 Mä en halua tekokynsiä, mutta jotain pitäisi keksiä... teen sellaista työtä, että kynnet eivät pysy kovinkaan hyvässä kunnossa pitkään. Onko joku ravitseva/kovettava lakka, jota suosittelette? Laitan ehkä kultaista kynsilakkaa omille kynsille, kunhan vain saisin näihin vähän voimaa ja pituutta lisää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mehitähti Kirjoitettu January 19, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2014 (muokattu) Löysin yhden aivan ihanan hääkynnen, mutta en osaa liittää sen kuvaa tänne. Se on ranskalainen(?), jonka nimettömässä on ihania helmikoristeita. Löytyy kolmennelta riviltä. http://blackouthair.fi/rakennekynnet Kiitos vinkistä! Olin ajatellut ihan perinteistä ranskalaista manikyyriä, mutta nimettömän kynteen voisi ottaa jotakin ekstraa, ihana idea. Tässä vielä kuva:Etsin pinterestistä kuvia vastaavanlaisista manikyyreistä, yksi aika upea löytyikin:Mutta taidan kuitenkin päätyä ranskalaiseen manikyyriin, vaikka myös nudelakka olisi klassinen ja kaunis valinta. Muokattu: January 19, 2014, käyttäjä: mehitähti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu January 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2014 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aipsjops Kirjoitettu February 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2014 Minulla on luonnostaan ollut aina niin pitkät, paksut ja kaarevat kynnet (usein niitä luullaan rakennekynsiksi) , joten itse en tarvitse rakennekynsiä tai muita oman kynnen geelauksia. Ajattelin tehdä itse itselleni häihin perinteisen ranskalaisen manikyyrin, sekä koristella ne kirkkailla kynsitimanteilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian13.7.2013 Kirjoitettu February 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2014 Mulla oli tämännäköiset kynnet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu March 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2014 Haluna ehdottomasti lakatut kynnet häihini, mutta nyt olen alkanut miettimään, että kävisin jossain kynsistudiossa lakkauttamassa kynteni. Olisi myös kiva saada jotain strasseda vasemman käden nimettömään, mutta tuntuu että niitä tehdään vaan akryyli-/geelikynsiin... Mistähän löytäisi Helsingistä hyvän paikan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu April 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2014 Hei, en löytänyt sopivaa ketjua kysymykselleni joten tänne kirjuuttelen...lakkaan itse kynteni vihkipäivänä. Mikä väri olisi hyvä vaihtoehto kun pukuni on yönsininen ja jaloissa blush/nude väriset peeptoe-kengät?? Pitääkö molemmissa kynsissä olla saman värinen lakka? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu April 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2014 Mulla oli tälläset geelikynnet Eli valkonen ranskis, ranskiksella koko alalta hilettä ja nimettömissä timanttirivit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saajo Kirjoitettu August 1, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2018 Mä teen geelikynnet itse. Tulee monen makuun aika pitkät, mutta itse olen tottunut pitkiin jo arjessa, kun koko ajan on geelit. Ranskalainen manikyyri valkoosella glitterillä ja timanteilla Ja varmasti geelaan myös varpaankynnet, kuten kesäisin aina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts