Roxy Kirjoitettu June 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2010 Moi!En löytänyt tällaista ketjua, mutta saa yhdistellä vanhaan, jos tällainen onkin olemassa Eli kaipailisin kuvia hääkynsistä. Itselläni on ollut muutaman kuukauden geelikynnet, mutta en tiedä millaiset koristukset laittaisin niihin hääpäivänä. Haluan, että kynsien kärjet ovat valkoiset, mutta muuten ei olekaan mitään ideaa miten ne voisi koristella. Onko kellään kuvia hyvistä ideoista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku-pärä Kirjoitettu June 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2010 Tuolla alakerrassahan on se näytä kyntesi -ketju, oiskohan siitä apua? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu July 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2010 Eikö tuollaiset koholla olevat kynsikoristeet ole ihan mahdottoman epäkäteviä ja haittaa kaikkea toimintaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mökö Kirjoitettu July 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2010 ei ne koristeet haittaa ollenkaan, mulla on ollut geelikynnet vaihtelevasti puolisen vuotta eikä ainakaan nuo kohotimantit ainakaan haittaa mitään tai ole "vaikeat", ja mulla on sentään kaks pientä lasta joiden kanssa pitää touhuilla koko ajan. Hiekkalaatikolla ei ehkä oo ihan paras ratkaisu, mutta usko pois, kyllä kannattaa laittaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marppu Kirjoitettu July 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2010 Tälläiset on mun hääkynnet. Elämäni ekat tekokynnet. Ei näillä onneksi ole kovin vaikea tehdä hommia, onhan nämä toki aika lyhyet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu July 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2010 Mä oon koittanu löytää hienoja mustia kynsiä, onnistumatta. Oisko vinkkejä? Ei tarvii olla kokomustaa, mut sellasetkin käy. Ja koristelut on kans ok. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissis Kirjoitettu August 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu August 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2010 Kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu August 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2010 Tälläset geelit tuli tänään, kunhan kestäis viikon.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suziel Kirjoitettu September 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2010 (muokattu) tälläiset geelikynnet oli minulla Muokattu: September 12, 2010, käyttäjä: Suziel Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu May 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2012 Nostetaanpas tätä ketjua... Eli inspiskuvia kynsistä!Itse haluaisin geelauksen tipeillä, joissa valkoista ja hopeaa/kultaa glitterinä,mutten oikein osaa päättää tyyliä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_m_a Kirjoitettu May 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2012 (muokattu) Itsekään en osaa päättää, että millaiset olisi kivoimmat. Kuvia oon kahlaillut netin syövereistä ja valinnan varaa on!En vaan onnistunut niitä nyt tänne liittämään... Pitänee käydä lukemassa vähän käyttöohjeita. Itellä ei rakennekynsiä oo koskaan ollut, mutta tarkoitus olisi ennen häitä semmoiset käydä hankkimassa (tai siis varmaan kk ennen häitä, niin saa yhden kerran ennen huoltoa jo totutella semmosiin vähän pidempiin kynsiin), niin saa nätit kynnet häihin. Muokattu: May 11, 2012, käyttäjä: t_m_a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_m_a Kirjoitettu May 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2012 Noniin, uusi yritys kuvien kera. Ja sitten tämäntyyliset kynnet, mutta erivärisenä voisi kanssa olla hienot häihin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulmu13 Kirjoitettu June 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2012 Mulla on miehen sukulainen, joka tekee kynsiä. Lupasi mulle suuunnitella jotkut super ihanat mahtavat !! Ehkä jotain missä on paaaaljon timantteja ja ehkä jotain punaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
princessqueen Kirjoitettu June 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2012 Hei! Tällä sivulla on tosi paljon oikein kunnon blingbling-kynsiä, joista voi hakea inspiraatiota! http://www.cynfulnails.com/search/label/Bridal%20Nails?max-results=20 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annas kun Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 Onko "pakko" laitattaa kynnet? Tai moniko laittaa/haluaisi? Tai voiko nuo rakennekynnet olla esimerkiksi paaaljon lyhyemmät? Huomaako että oon ihan autuaan tietämätön moisista ärsyttävistä nippeleistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu August 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2012 Minä ajattelin käydä ennen häitä kokeilemassa tuota geelilakkausta. Jotenkin rakennekynnet tuntuvat ajatuksena vieraalta, mutta geelilakkaus voisi olla mun juttu. Tavallista kynsilakkaa ja koristeluita olen laittanut ennemminkin, mutta häitä varten laitatan ammattilaisella. Sormuksenkatsojat näkevät kuitenkin kynnetkin ja kuvattuakin varmasti käsiä tulee.Periaatteessa nyt on mietitty koristeltu ranskalainen. Jotain tähän tyyliin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RouvaElokuu Kirjoitettu August 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2012 Onko "pakko" laitattaa kynnet? Tai moniko laittaa/haluaisi? Tai voiko nuo rakennekynnet olla esimerkiksi paaaljon lyhyemmät?Huomaako että oon ihan autuaan tietämätön moisista ärsyttävistä nippeleistä Eihän niitä ole pakko laittaa! Moni laittaa siksi, että saa pituutta kynsiin. Ja jos sinä et taas halua kovin pitkiä, niin pelkkä kynsilakka on riittävä. Jos haluat koristeita, niin niitä saat marketin hyllyltä ja voit itse liimata. Mielestäni maksat ihan turhasta, jos et halua kovin pitkiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kampela Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Inspiskuvia kynsistä, "jotain sinistä" http://www.mynailsart.com/wp-content/uploads/2010/01/blue-nail3.jpg http://www.mynailsart.com/wp-content/uploads/2010/01/blue-nail-art-and-color.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annas kun Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Jatkan nyt vielä vähän tyhmiä. Mutta kuinka helppoa on laitattaa "jotain" ihan omiin kynsiin? Siis esimerkiksi joku ihan simppeli pieni kuva (leimalla varmaan). Ettei aina tarvii olla superpitkät kynnet olemassa. Vai onko noi helpotkin kuviot ja tuplavärit vähän sellanen että mielummin sellasiin kynsiin missä oikeesti on tilaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppa Kirjoitettu August 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2012 nykyisin on myös shellac-lakkausta joka on yhtä ohut kuin normaali kynsilakka, mutta se vain kovetetaan uv-uunissa, joten lakan kestävyys on paljon pitempi. Tällä tekniikalla saa myös tehtyä ranskalaista lakkausta+ timanttia + värilakkausta ym ym. Vaihtoehtoja löytyy paljon, kynsiammattilaisen kanssa varmasti löytyy jokaiselle se sopiva ja oma tapa saada kauniit kynnet! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiinetta Kirjoitettu November 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2012 Itelleni pystyisin laittamaan geelikoristelut,mut taidan sit hemmotella ihteäni sen verran että käyn laitatuttaa jollakin muulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu April 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2013 Ideoita hääkynsiin myös täältä http://www.buzzfeed.com/alannaokun/wedding-nails Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karmq Kirjoitettu May 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2013 Nyt on pakko kysyä kun tuli mieleen (unohdan kuitenkin piakkoin) Kauanko nuo pysyy hyvänä? Kun jos ottaisin tuommoset kynnet samalla viikolla kuin häät ja siitä sitten lähdetään ulkomaille kolmeksi viikkoa. Toki sielläkin joku osaa korjata niitä mutta kauanko pysyy kunnossa ilman hoitoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela^^ Kirjoitettu May 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2013 Kauanko nuo pysyy hyvänä? Kun jos ottaisin tuommoset kynnet samalla viikolla kuin häät ja siitä sitten lähdetään ulkomaille kolmeksi viikkoa. Toki sielläkin joku osaa korjata niitä mutta kauanko pysyy kunnossa ilman hoitoa? Riippuu ihan oman kynnen kasvuvauhdista, mutta minä käyn huollattamassa kynnet kolmen viikon välein, jotta pysyvät nätteinä.Viikonpäästäkään eivät ole enää yhtä kauniit kuin juuri otettaessa, sillä oma kynsi kasvaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts