Guest Kaisa Kirjoitettu May 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2010 Hei! Olemme suunnitelleet hääjuhlaamme alkumaljojen kanssa tarjottavaksi alkupaloja. Minkälaisia olisi hyvä tarjota? Alkupalat tekee ravintola, jossa olemme mutta idea pitäisi tulla meiltä. Eli mitä ihanaa olet syönyt alkupalana, mitä voi tarjota talvihäissä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irrlicht Kirjoitettu September 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2011 (muokattu) Mä ehdottaisin kylmäsavulohileivät, olen itse tehnyt niitä pari kerta ja vieraat tykkäsivät niita kovasti.Leikätään siis ruisleivät noin 3,5x3,5cm ruuduks ja laitetaan kulhoon. Oliiviöljy ja pieneksi hakkattu valkosipuli päälle ja sekoitetaan kunnes kaikki on peittetty öljyssä. Jätetään vähäks aika ja sitten paistetaan palat rapeeks. Sitten vaan tuorejuusto (tilli, ruohosipuli tai valkosipuli sopii hyvin) ja lopuks sopiva pala kylmäsavulohta päälle. Sen voi ihan käsillä syödä ja maku sopii erityisesti (puoli-)kuivaan kuohoviinille Muokattu: September 28, 2011, käyttäjä: Irrlicht Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts