Tilda83 Kirjoitettu July 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2012 Sama vastaus kuin muillakin: ilman muuta pistettiin kutsut myös bestmaneille ja kaasoille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu July 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2012 Samoilla linjoilla ollaan täälläkin, ilman muuta kaasolle ja bestmanille kutsut ja itselle myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viljaana Kirjoitettu August 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2012 Minulle ei olisi tullut mieleenkään, että kaasoille ja best maneille voisi olla lähettämättä kutsuja, ellei heilani olisi muutama vuosi sitten ollut kaasona häissä, joissa kutsuja ei lähetetty. Minä sen sijaan sain kutsun, sillä emme asuneet yhdessä, ja minut kutsuttiin morsiamen ystävänä, ei kaason avecina (Kyseessä oli hyvin pienet häät, joihin puolison kanssa oli kutsuttu vain avo- ja avioparit). Hiukan ihmettelimme järjestelyä, vaikka meille jäikin kutsu muistoksi. Ei kutsuttomuus kuitenkaan ollut meille mikään elämän ja kuoleman kysymys, emmekä tietenkään kanna parille tästä kaunaa!Itse sain toisissa häissä kutsun, vaikka olinkin kaasona. Myös me aiomme kutsua kaasot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yell Kirjoitettu August 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2012 Kutsut lähtee kaikille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esbes Kirjoitettu September 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2012 Kaikille kutsut tietty, vaikka luultavasti ainakin vähintään toinen kaaso on mukana tekemässä kutsuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu September 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2012 Kyllä meiltäkin kutsut lähtee sekä kaasoille että bestmanille. Mun mielestä on ajatuksena jokseenkin kumma, etteivät he kutsua ns. ansaitsisi. Ovat kuitenkin hääparille ne tavallaan lähimmät, joilla on erityinen osa hääjuhlissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumenvalkea Kirjoitettu October 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2012 Meiltä lähtee kutsut kaason ja bestmanin koko perheelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts