iialiia Kirjoitettu January 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2011 Pienen pieni sekkuni meni uuden vuoden päivänä kihloihin!! (Tai siis ei hän nyt kovin paljon mua nuorempi ole, mutta kuitenkin...)Onpahan joku todella läheinen, jonka kanssa hössöttää samasta asiasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielina Kirjoitettu January 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2011 Jee, meillä on vihdoin bändi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamukahvi Kirjoitettu February 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2011 Tämä ketju oli tippunut aivan liian kauas, kyllähän ilonaiheita häiden järjestämiseen ja elämään muutenkin mahtuu Ehkä pientä yltiöpositiivisuutta ilmassa.Olen puolivuotta ja ylikin pohtinyt pöytien koristelua ja nyt on vihdoinkin koristeet hankittuna ja hyvältä näyttää. Olisihan tämä voinut jäädä myöhemmäksikin Iloa muutenkin aiheuttaa häiden lähestyminen, kahden viikon päästä ollaan jo naimisissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siiri-täti Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 Sulhanen, joka ei juuri mun häätohellukseen ole osallistunut, ratkaisi naps vaan ehkä kaikkein tärkeimmän ongelman: Meillä on ensin pienet kirkkohäät joissa on läsnä vain kummankin perheet+ mennään ravintolaan syömään ja sitten parin viikon kuluttua pidetään isommalle kaveripainotteiselle porukalle bileet jossain mökissä. Näin vältytään isoilta kirkkohäiltä joita mies kammoaa varsinkin oltuaan jo kerran naimisissa, ja säästetään rahaakin kun ei tarvi isolle porukalle järjestää kalliita juhlia ravintolassa. Eikä ole mitään hillitöntä prinsessameininkiä, jota mä vierastan, tykkään enemmän emännöidä, mitä pääsen sitten kaveribileissä tekemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Line Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 Tämä hääjärjestely on vain niin mukavaa Askarteleminen ja suunnitteluhommat on vain mun juttuja! Juuri nyt on opinnoissa vielä niin leppoinen vaihe, että mä saan häähörheltää ihan rauhassa. Jee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KahJo Kirjoitettu February 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2011 Olemme miettineet vihkikirkoksi pientä riihikirkkoa, jossa minä en ole käynyt ikinä ja mieskin niin kauan sitten, ettei muista siitä juuri mitään. Tänään löysin netistä tiedon, että siellä järjestetään muutaman viikon päästä kauneimmat joululaulut. Sinne siis katsastamaan paikkaa! En vaan millään malttaisi odottaa sinne asti...Luulisin, että tässä tarkoitetaan Koivuniemen leirikeskuksen riihikirkkoa. Oi se on niin ihana paikka. <3 Myös omassa mielessä haaveilin häistä siellä. Mutta mies ei oikein syttynyt ^^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosa11 Kirjoitettu February 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2011 Toissapäivänä varmistui päivämäärä. Tänään ehkä löytyi "bileiden viettopaikka" vaikka sillä ei niin kamala kiire olekaan. Ja aurinko on ollu tänään erityisen ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kultasiipi Kirjoitettu March 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2011 Ihana, täydellinen hääpukuni on ollut ompelijalla nyt muutaman päivän.. Enää reilu viikko niin pääsen uudelleen sovittamaan sitä! Aivan on perhosia masussa, kun ajattelen, että miltä se puku tuntuu päällä sit kun se on sopivan kokoinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Soraya Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Järkätään häiden jälkeen tuparit/hääjuhlabileet tiiviille naapuriyhteisöllemme ja tuskailin jo, että mitä ihmettä sitä laittaa päällensä. Löysin kirppikseltä ihanan hääpuvun jota hieman tuunasin, jotta lookista tuli täydellinen Elovena/sadonkorjuu-look. Hinnaksi jäi 48 euroa! Voisin ajatella käyttäväni mekkoa jopa varsinaisissa häissämme, niin kaunis siitä tuli. Tosin THE puku on jo kaapissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Hihii, Joensuusta löytyi yllättävän monta ihanaa häidenviettopaikkaa eikä valitseminen ole helppoa, mutta kivaa se silti on! Jeejee. Ihan täpinöissäni olen, vaikka häihin on vielä aikaa... Ja äiti on ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielina Kirjoitettu March 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2011 (muokattu) Kutsut lähtivät postiin eilen. Muokattu: March 31, 2011, käyttäjä: Danielina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu April 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2011 Meillä on hääpäivä!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miss honey bee Kirjoitettu April 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2011 Varasin meille vihkiajan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murkeli Kirjoitettu April 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2011 on ihanaa kun tulee kevät ja lumet häipyy, on ihanaa ajatella että kuuden viikon kuluttua olen naitu nainen ja kesälomalle jään heti häiden jälkeen. on ihanaa että kaikki järjestelyt sujuu niin hienosti. huomenna menen kaason ja siskojen kanssa katsomaan juhlapaikkaa ja miettimään pöytäjärjestystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilzu Kirjoitettu April 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2011 Aikaista, mutta menen tänään sovittamaan hääpukuani!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynx Kirjoitettu April 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2011 Meillä on hääpäivä. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu April 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2011 (muokattu) Nyt meillä on hääpäivän lisäksi vihkijä ja alttarillemenomusiikin soittaja! Jeejee! Hääpaikkakin on katsottu valmiiksi...Muoks. Väärä fontti... Muokattu: April 9, 2011, käyttäjä: Helmihäät2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhaidi. Kirjoitettu April 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2011 Kutsutekstit päätetty! Nyt voi alkaa pikkuhiljaa tehdä kutsuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.E. Kirjoitettu April 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2011 Kirkko varattiin alukuviikosta. Eilen käytiin katsomassa hääpaikkaa, joka oli ihana, joten varattiin se. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu April 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2011 No nyt on hääpaikkakin varattu! Jei! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keelya Kirjoitettu April 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2011 LIIAN MONTA ASIAA!! Iloinen kun olen saanut niin paljon aikaan tällä viikolla häiden suhteen:Esteettömyys tutkinta pyynnöt laitettu vetämään, maistraatti varattu, ravintola all most buukattu, ihana hääyö varattu edulliseen hintaan, siskoa pyydetty kaasoksi (lähetin tänään itse tehdyn kortin ) ja meillä on häämatkaki varattuna Roomaan!Siis aivan fantastinen fiilis, ihanaa! Ihanaa kun tulee kesä, ihanaa kun koulu loppuu, ihanaa kun minulla on maailman ihanin mies! Ihanaa ku mie olen laihtunut 5 kg lyhyessä ajassa, KAIKKI ON NIIN TÄYDELLISTÄ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulppaanimorsian Kirjoitettu April 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2011 Häihin on 9 yötä, eikä meillä oo tekemättä ku pari pikkujuttua Enää pari työpäivää ennen "häälomaa" ja kevätkin on jo saapunut perhosineen ja västäräkkeineen. Eipä tässä voi kuin hymyillä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<ansku> Kirjoitettu April 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2011 Saatiin kuin saatiinkin kirkkoon jousikvartetti soittamaan marssit!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu April 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2011 Meillä on nyt kaikenkaikkiaan:*Valokuvaaja*Videokuvaaja (toinen kysymättä)*Hääpaikka*Kaasot *Vihkijä*Sisääntulolaulu ja sen soittaja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynx Kirjoitettu April 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2011 (muokattu) Aurinko paistaa, äänestämässä käyty ja mies nakitettu tekemään jotain hyvää syötävää illaksi. Jännä ilta tiedossa ja elämässä kaikki niin hyvin, ettei jaksa stressata tai murehtia työasioista, hääjutuista tai edes siitä että kissa oksensi mun hienolle valkoiselle matolle. Muokattu: April 17, 2011, käyttäjä: Lynx Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts