Guest Egenc Kirjoitettu August 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2010 Sain eilen postista MAAILMAN KAUNEIMMAN hääpuvun! Ja vaikka joudun viedä sitä ompelijalle vähän muokattavaksi niin ei harmita, se on niin ihana! Häihin vielä lähes vuosi, mutta nyt se tuntuu niin todelliselta, kun on puku ostettuna.Ja tänään löysin kirpputorilta ensimmäiset somistustarvikkeet häihin, halvalla! Ihana kuulla!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Degas Kirjoitettu August 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2010 Ei sittenkään vielä ensi vuonna vaan kahden vuoden kuluttua syksyllä. Silloin juhlitaan! Miehelle ei kuulemma ole juuri väliä mikä päivä valitaan joten se jää mun "huoleksi". Tällä hetkellä on kaksi päivää, joista valita.Miehen huoleksi jää aika pitkälle häiden kustantaminen koska itse olen opiskelija ja hän hyväpalkkaisessa vakityössä. Se on kuulemma ihan luonnollista. Siis että hän maksaa suurimman osan.Lisäksi ilmoitin, että nää ja nää asiat pitää ostaa hääjuhliin (ja ehkä myydä myöhemmin jossain) ja mies oli vaan että ok. Yleensä tosi tarkka rahoista(nsa). Muutenkin tuntui olevan tyytyväinen kun sanoin, että mulla on hyvät suunnitelmat Mun vieraslista on ainakin kolme kertaa niin pitkä kuin miehellä mutta siitä ei sanonut sanaakaan. Satun vaan olemaan läheisemmissä väleissä sukulaisten kanssa kuin hän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu August 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2010 Pitkän ja stressaavan etsinnän jälkeen mulla taitaa vihdoin olla se unelmien morsiuspuku. Menen perjantaina sovittamaan sitä. Sovitin kyseistä pukua ensimmäistä kertaa liikkeessä muutama viikko sitten ja se oli HUIKEAN KAUNIS ja mielettömän kallis. Joten jäi vain haaveeksi...Nyt ihmeen tuurilla se sama puku on myynnissä yhdellä morsiuspukupalstalla yli puolet halvemmalla kerran käytettynä ja pesulasta puhtaana tulleena! Tää on niiiiiin ihanaa!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taikakukka Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 Oon vaan niin iloinen mun miehestä <3 Rakastan häntä niiin paljon. Ikäväki kyllä on, ollaanhan me jo erossa muutama päivä oltu, senpä vuoksi olenkin niin iloinen siitä että hän tulee tänään mun luo, ja lähetään huomenna mun kotiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drotten Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 Löytyi juuri sopiva ketju joten iloitsen täällä että HÄIHIMME ON ENÄÄ 3 PÄIVÄÄ! Ihanaa :girl_in_love: :girl_in_love: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veramente Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 (muokattu) Löytyi juuri sopiva ketju joten iloitsen täällä että HÄIHIMME ON ENÄÄ 3 PÄIVÄÄ! Ihanaa :girl_in_love: :girl_in_love:Oi ihanaa Drotten, Onnea ja voimia viimeisiin valmisteluihin! Voi kun olisi jo meilläkin häät noin lähellä... Muokattu: August 25, 2010, käyttäjä: veramente Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybella Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 JEE! Vein puvun ompelijalle, siitä tulee niiiin hieno modausten jälkeen! Ja onnea Drottenille hääjuhlaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GSM Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 Löytyi juuri sopiva ketju joten iloitsen täällä että HÄIHIMME ON ENÄÄ 3 PÄIVÄÄ! Ihanaa :girl_in_love: :girl_in_love:oi, onnea, ihanaa toivottavasti häätkin sujuvat yhtä ihanissa fiiliksissä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RauhalanMorsian Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 Mahtava fiilis ja perhosia masussa! Häihin enää 9 päivää! Sunnuntaina viimeinen nykäys valmisteluissa ja sitten pikkuisen kohentelua vaan ensi viikolla ja sitten lopultakin "tii-ti-ti-dii..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu August 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2010 Löysin tänään unelmieni morsiuspuvun. Se oli just eikä melkein. Alfred Angelon ihanuus!!! Jännitin tätä päivää niin paljon, ja nyt on jännityksen tilalla hysteerinen onnen tunne! Päätinkin tilata sen suoraan uutena liikkeestä, ja tämä ihanuus saapuu joulukuun puolessa välissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamukahvi Kirjoitettu August 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2010 (muokattu) Sain viimein ostettua pukuni! Oli juuri sopiva, ei tarvi muokkauksia tehdä minkäänlaisia, mitä nyt vähän rannelenkkiä ja toinen lenkki helman alle. Sain myöskin tilattua birdcage-huntuni. Muokattu: August 31, 2010, käyttäjä: Aamukahvi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu August 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2010 Löysimme vihdoin ihanan juhlapaikan, joka on meidän näköinen, hinnaltaan sopiva ja kesäkuussa oli vielä lauantait vapaita. Pieni stressi ehti syntyä juhlapaikan etsimisestä, kun tuntui et joka paikassa kesälauantait oli varattuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu September 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2010 Häät on ohi Samoin kaikki stressi ja säätäminen, ihanaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Degas Kirjoitettu September 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2010 Kirjoitin jo tuonne toisaallekin että häät ovat sittenkin jo vuoden kuluttua! Nyt huimaa ja on juovuspäinen olo. Muutan tässä vielä miehen luo eli muutoksia on luvassa oikein olan takaa. Vähän olen sekaisin kaikesta. Sain myös liityttyä kuntosalin jäseneksi eli ryhdistäytymistä silläkin rintamalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hupa Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Puhuin juhlapaikan cateringin kanssa. Pienimmätkin toiveeni, suurista puhumattakaan, luvattiin hoitaa ilman muuta. Ei kuulemma mitään ongelmia. On iloinen olo. Vastapainona on kärsimättömyys, kun mikään sovitettu puku ei kolahda kunnolla. Mutta kai se sieltä vielä tulee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Tästä ketjusta on niin kiva tulla hakemaan uutta intoa hääsuunnitteluihin! Suuri ilonaihe tänään on siis kanssanaikkareiden joukko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taru Ilona Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Eilen saatiin vihdoinkin sormukset kultasepältä ja tänään sitten töissä sain jo paljon onnitteluja kihlauksen johdosta:curtsey: Ei siis oltu kerrottu kenellekään kihloista ennen kuin saatiin sormukset kultasepältä. Enää ei tartte salailla ja olla koko ajan kieli keskellä suuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ironic Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Sain juuri tietää, että olemme saaneet erään suosikkiartistimme henkilökohtaisen luvan käyttää hänen sanoituksiaan vihki-ilmoituksessamme Ja muutenkin, 10 päivää häihimme! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Mulla oli eka tapaaminen kaason kanssa, ja hän on tosi innoissaan ja aivan ihanasti mukana koko jutussa!! Hän pohti jo kovasti millaiset polttarit järjestää.. voi kun ihana jakaa tätä hulluutta!! (sitähän se on vai?! )Ja toinen ilouutinen: miehen ideasta varattiin jo nyt hääyömme ensi kesäksi. Saatiin sviitti kaiken lisäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihäät Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Löysin ja ostin tänään hääpukuni, vannehameen, tiaran, laukun, sukkanauhan ja hieman lämmikettä!!!! Yks stressi vähemmän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamukahvi Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 ^^ Tulee mieleen taskumatti ja sisältö siihen tuosta "hieman lämmikettä" En sano tätä ilkeilläkseni.Oma ilonaiheeni ei liity häihin, mutta olen silti hurjan iloinen uudesta työpaikasta ja ensimmäisestä työvuorosta. Jei! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Hain tänään mun hääkengät ja laukun värjäyksestä - niistä tuli superihanat! Haluan mennä nukkumaan illalla ne jalassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihäät Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 (muokattu) Aamukahvi: Ihana "huomio" Muokattu: September 9, 2010, käyttäjä: Lumihäät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marihp Kirjoitettu September 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2010 Minä olen ihan superonnellinen siitä, että meidät vihittiin eilen ja se meni ihan hyvin!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murkeli Kirjoitettu September 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2010 mä tulin kovin onnelliseksi kun soitin yhdelle työkaverille (on siis ainoa ihminen joka ei ole mukana järjestelyissä ja tietää koko häistä), puhuttiin puhelimes tunti ja vartti ja puitiin hääasioita, lapsien tekemistä yms. elämän suuria asioita... tuntuu hyvältä kun sai jutelle jollekin muulle kun miehelle. sen asenne kun on et niihin on vielä aikaa ja nipsu jaksoi kuunnella... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts