juillet Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 ^ Onnea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cressie Kirjoitettu June 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2010 Tänään lähti minun suvulleni kutsuja menemään. Ja eilen sain jo osan jaettua henk.koht. Tänään menee myös postilaatikkoon esteiden tutkinta lappunen! JEEEEE! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkupikku Kirjoitettu June 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2010 Saatiin viimein esteiden tutkinta eteenpäin, jee! pikkuhiljaa etenee kaikki tärkeimmät jutut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu June 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2010 Kutsut kohta 2vk kutsutuilla ja meillehän alkaa pikku hiljaa tulemaan vieraita juhliin, miten niin kärsimätöntä mutta epäilen että joudun soittelemaan kuitenkin sukulaisille omalta ja mihene puolelta että onko tulossa ja toteamaan ettei kenenkään tuleminen ole itsestään selvyys Paras ilmottautuminen oli hääblogin kautta mummi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GSM Kirjoitettu June 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2010 olen niin iloinen, että pääsen loman jälkeen töihin!!! ihan kivaahan tämä lomakin on ollut, mutta kyllä sitä onkin jo kaivannut fiksua tekemistä itselleen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 Mun vanhemmat tulee meidän häihin. Suunnaton helpotus ja oon tosi onnellinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 ^Tosi kiva!!! Ymmärsin muista yhteyksistä että se ei todellakaan ole ollut mikään itsestäänselvyys...? Hieno homma kuitenkin että näin päättivät! Meilläkin alkaa olla kohta asiat kunnossa; eilen pistettiin esteidentutkintahakemus netissä (oli aikas helppoa!) ja nyt alkaa alkoholipuolikin olla kunnossa. Mä sain vielä superhienon idean merkitä viinit erikseen omalle listalleen, aivan kuten menukin on ja mä oon siitä nyt ihan innoissani. Ja vielä niin että viinilistalla on nimi ym. tarpeellinen mutta myös hieman kuvailua jotta voi valita mieleisen punkun tms. Ja se tehdään tietysti samalla tyylillä kuin kutsut olivat ja menut+paikkakortit tulee olemaan. Ja mikä parasta, ne voi tehdä jo vaikka ensi viikolla! Eli mä pääsen tässä kohta ihan tosissaan tähän hääfiilikseen kiinni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeräksenMorsian Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 (muokattu) . Muokattu: January 27, 2011, käyttäjä: TeräksenMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu June 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2010 ^^ Ei tosiaan ollut itsestäänselvyys. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Tuntuu tosi vahvaasti siltä, että mä olen valinnoistani huolimatta heille sittenkin tosi tärkeä. Vieläkin hymyilyttää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybella Kirjoitettu June 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2010 Ahh löysin tänään piiiitkän etsinnän jälkeen ihan täydelliset lasipurkit karkkibuffettin! Ja halvalla! Alle 8e/kpl! JEE! Ei tarvii enää hajoilla sitäkään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlasticPalace Kirjoitettu June 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2010 Kutsut on viimein saapuneet. Juhannuksen aikana koko paketti kasaan ja maanantaina postiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuma Kirjoitettu June 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2010 Tätä ketjua on aina ihana lukea kun tulee hyvälle tuulelle muiden puolesta! Siinäpä yksi ilonaihe. Jee, tänään maalle juhannusta viettämään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeräksenMorsian Kirjoitettu June 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2010 (muokattu) . Muokattu: January 27, 2011, käyttäjä: TeräksenMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu June 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2010 Mä tuun niin kovin hyvälle tuulelle kun mietin miten hemmetin hyvää musaa meidän häissä kuullaan! Taustamusiikkina ja bändin esittämänä (toki pitää vielä toivoa että bändi on hyvä mutta luotan kyllä heihin ja opettajiinsa paljon). Sitten sitä eksyy aina youtubeen kuuntelemaan vanhoja hyviä biisejä kuten Ray Charlesin versio biisistä ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuma Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 Mahtavaa, tänään varmistui että saan aivan loistavan meikkaaja-maskeeraajan tekemään häämeikkini! Kampausaikakin varattu kehuja saaneeseen paikkaan. Kylläpä nyt on hyvä mieli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Jutta* Kirjoitettu July 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2010 Tajusin sitten aamulla, että ravintolaruokien arvonlisävero muuttui heinäkuun alusta. Häiden ruokailun osalta hymyilyttää etenkin kun firman nettisivuilla kerrotaan että... "siirsimme arvonlisäveron muutoksen suoraan hintoihin." Muutenkin järjestelyt etenevät mukavasti ja aurinko lämmittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu July 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2010 Sain kutsut vihdoin ja viimein valmiiksi, jeeee saa viimeinki laittaa postiin ja alkaa ootteleen ilmottautumisa (ja sitte murista ärsytysketjussa ku kukaan ei ilmottaudu No mutta nyt on semmonen olo että ei huolta huomisesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mökö78 Kirjoitettu July 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2010 Olen viime aikoina kasvattanut isoa kiitollisuutta sitä seikkaa kohtaan, että olen aikoinani toiminut vaativissa johdon assistentin tehtävissä Ilman sitä kokemusta olisin todennäköisesti tehnyt useimmat järjestelyihin liittyvät asiat aika moneen kertaan ennen onnistumista! Kyseinen työ opetti myös sietämään epävarmuutta pitkiäkin aikoja... Olkaa kaikki ylpeitä, jotka ovat assarin hommaa tehneet (vaikkei se ehkä itse työssä tunnukaan aina niin mahtavalta!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
akrim Kirjoitettu July 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2010 Päätettiin eilen vihkipäivä, juhlapäivä ja varattiin kirkko siunausta varten. Juhlapaikkakin tuntuu jo melko varmalta valinnalta.Onnellinen ja hämmentynyt olen siitä, että noin puolen vuoden päästä minulla on uusi sukunimi. Kukapa olisi vaikkapa vuosi sitten arvannut, missä tilanteessa elämäni tulisi olemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterRay Kirjoitettu July 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2010 Säikäytin miun kaason ihan kunnolla viime viikolla kun huomautin, että sen häät on vain kolme kuukautta miun häiden jälkeen Nyt se oli sitten hommannut hääsuunnittelu kirjan ja oli ihan innoissaan ideoimassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu July 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2010 Oma To Do-listani ennen häitä lyhenee koko ajan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu July 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2010 Kiitos Redrikan jolta sain mahtavia vinkkejä hääkimpusta, olen nyt käynnyt tilaamassa itselleni morsiuskimpun ja heittokimpun, sulhaselle ja bestmanille vieheet ja kaasolle kukkakorun ranteeseen. En malta odottaa että pääsen näkemään kimput ja muut, ne kuulosti niin hienoilta ja varsinkin floristin ehdottama kukkakoru kaasolle joka tulee köynösmaisesti puna-oransseista marjoista ranteeseen. Olisipa jo elokuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu July 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2010 Niin ja tänään mennään vihdoin ja viimein ostamaan mulle vihki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu July 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2010 Häät on jo pian! Ja mulle järkättiin viikonloppuna aivan mielettömän hienot polttarit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybella Kirjoitettu July 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2010 OHH! Saatiin täydellinen esiintyjä häihin! Oon ihan fiiliksissä!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts