sessan83 Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 Löysin ehkä unelmavihkini. Tämä sormus on riittävän matala profiililtaan, joten sopisi kihlan rinnalle vaikka korkeaistutuksinen solitaire onkin. Sääli vain, että budjetti näillä näkymin paukkuu, jos tuon ostamme. Ja hei, tarjoushyasinttini (0,99€) kukkii! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu December 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2012 Maanantain merkittävin ilonaihe: MINÄ MENEN NAIMISIIN PERJANTAINA HAHAHHAHAHAH WOOOOHOOOOOO! Toinen iso ilonaihe on se, että kanadalainen ystäväni on saapunut Suomeen, ihana nähdä pitkästä aikaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu December 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2012 Heinäkuusta asti odotettiin ja pari viikkoa seurattiin paketin kulkua Californiasta tänne kotosuomeen ja tänään se tapahtui: HÄÄPUKU saapui! Hip hip hurraa! Tuntuupas naimisiinmeno yhtäkkiä taas kovin todelliselta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Air Kirjoitettu January 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2013 Sulhon perheen positiivinen suhtauminen siihen, että hän ottaa minun sukunimeni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammitar Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 Löysin pitkään etsittyäni hieman erilaisempia stay up-sukkia ebaystä Suomessa näyttää olevan vaan perus pitsi-reunuksellisia. ja sinellissä oli ale kun tarvitsi ostaa hääkutsu tilpehööriä. Jei! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piitu_ Kirjoitettu February 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2013 Löysin kirpparilta viisi kipaletta häälehtiä kympillä!! Oli perin mieluisa löytö, olen jo pitkän aikaa harmitellut sitä kun kirjastossa on kaikki hääkirjallisuus aina niin hirveän vähissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariande Kirjoitettu August 12, 2021 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2021 Valitsin hääkakun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts