Guest Vieras_Heli_* Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Päätäni vaivaa ihan mielettömästi, että minkä laulun se Tea Hiilloste lauloi veljensä (Petri Hiilloste) häissä kirkossa? Ei vaan tuu mieleen vaikka kuinka yrittää! Oli tosi nätti laulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 (muokattu) Laita palautetta, niin vastaavat. Mä laitoin pari jaksoa sitten, kun en saanut päähäni sitä Finlandersin (?) Oikeesti -kappaleen nimeä. Tälläinen henkilö vastasi mulle: yhteystieto poistettu Muokattu: February 20, 2009, käyttäjä: martsu79 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevmek Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Se Tean laulama laulu just toi Finlandersin oikeesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Heli_* Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 No niimpä olikin! Kiitti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medinilla Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 on muuten todella ihana laulu, ja todellakin haluan sen myös omiin häihini joskus. olen oikein ajatellut että jos oiekin itse laulaisi sen että täytyy pistää nimi korvan taakse... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
F&H Kirjoitettu February 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2009 Toissa jaksossa oli sellisti soittamassa jotain todella tuttua biisiä mutta en kuollaksenikaan saa sitä mieleeni. Ei kellään tulisi mieleen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueSea Kirjoitettu February 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2009 Entä onko kenelläkään enään mielessä; mikä mahtoi olla satuhäissä ( Petri Hiilloste) häävalssi + kenen esittämänä löytyy levyiltä, jotta voisi uudestaan kuunnella? Sanat olivat niin kauniit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryLou Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 Tietääkö kukaan mikä kappale soi taustalla kirkossa kun pappi kysyy tahdotko ja laitetaan sormuksia? Todella kaunis rauhallinen pianokappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 ^Olisko Enyan Watermark Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryLou Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 ^ Juurikin tuo kappale! Kiitoksia tuhannesti!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu April 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2010 Sattuiko kukaan katsomaan tämän päivän satuhäitä? Tunnistiko kukaan mikä oli se kappale, jonka tahdissa tämän päivän satuhäissä pari asteli pois kirkosta? Joku nainen lauloi sen todella kauniisti, mutta valitettavasti ei jäänyt edes sanoja mieleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marika Kirjoitettu April 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2010 Mua taas jäi kaihertamaan se häävalssi. Olen sitä tuosta tallenteelta yrittänyt kuunnella ja netistä etsiä esittäjää, mutta en ole löytänyt. Tietääkö kukaan kenen kappale on kyseessä?Ja se kappale, jonka tahdissa pari asteli pois kirkosta, alkoi näin: "Sinitaivas vaikka katoaa.. mua rakasta, se riittää, kaiken muun voi unhoittaa..". Valitettavasti en tunnista kappaletta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marika Kirjoitettu April 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2010 Nyt kun googletin lisää niin se kirkossa laulettu kappale on Hymni rakkaudelleSinitaivas vaikka katoaa,vaikka jäähän peittynyt on maa,mua rakastat, se riittää,kaiken muun voin unhoittaa.Päivin öin kun tuntea mä saan,kätes hellän mutta voimakkaan.”Huolen ohdakkeet se niittää,ruusut rakkauden vain kukkaan saa.”Välitä en maailmasta,luopua voin mammonasta, jos vain sinä haluat.Sulle vaikka tähden hankin,kestän osan kovimmankin, jos vain sinä haluat.Kauas kotimaasta lähden,elän vaikka nälkää nähden, jos vain sinä haluat.Kun et sinä luotain lennä, kaiken muun mä annan mennä, jos vain sitä haluat.Vaikka päivän yhden ainoan,tietäisin mä eessä olevan,kun mua rakastat, se riittää,aika silloin seisahtaa.Ikuisuus ei ole pimeää,sini silmäis loiste siihen jää.Kun se yhteen meidät liittää,aikain taakse meidät rakkaus vie. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Hei kerron teille, että häävalssi oli Hetki kaunein. Tekijä oli häissä soittaneen Tanssiorkesteri Sykkeen laulusolisti Vesa Ylösmäki. Vesa on tehnyt tämän valssin omiin häihinsä! On aivan ihana. Kirkosta pari meni ulos marssin tahdissa, mutta olivat pilkkoneet ohjelmaa niin, että Emmi lauloi sen poismenomusiikkina! Eli Emmi lauloi vihkimisen jälkeen laulunsa, joka oli tosi ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu April 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2010 Kiitos tarkkaavaisille katsojille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaultier Kirjoitettu April 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2010 Vastaisuuden varalle, kaikki Satuhäiden musiikit löytyvät kunkin jakson kohdalta erikseen:http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2009_parit/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesur Kirjoitettu August 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2012 Mitä pareille kuuluu Satuhäiden jälkeen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts