Tuikkuu Kirjoitettu January 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2011 Etsin tuon tyylistä ivoryä häälaukkua, eli malliltaan tuollainen suorakaiteen muotoinen. Jotain laskostusta voisi myös olla, suht yksinkertainen malli saisi kuitenkin olla Olen nettikaupoista yrittänyt etsiä tuloksesta, ulkomailta tilaamisesta ei ole kokemusta.. Jospa löytyisi Suomen maalta, aikaa vielä onneksi puoli vuotta etsiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest minnea Kirjoitettu January 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2011 Morsiuspukuliikkeistä jotka vuokraavat pukuja voi myös lainata boleroja! Ainakin tiedän että Lahdesta Glamourista saa vuokrattua satiini ja pitsiboleroita sekä jotain keepin tapasia, muistaakseni eivät ole kovin kalliita. Luulen että myös Juhla asussa saattaa olla niitä, mutta siellä en huomannut katsoa niitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elisa Kirjoitettu January 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2011 Morsiuspukuliikkeistä jotka vuokraavat pukuja voi myös lainata boleroja! Ainakin tiedän että Lahdesta Glamourista saa vuokrattua satiini ja pitsiboleroita sekä jotain keepin tapasia, kiitti vinkistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilzu Kirjoitettu April 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2011 Apuwa!! Onko tiedossa onko mahdollista jostain saada tilattua shampanjan-väristä huntua tai sen väriä vastaavaa??? tai onko väriä jolla vanhan hunnun voisisin värjätä?? Sieltä mistä ostin pukuni niin ei ollut väriskaalassa seillaisia... valkoinen ei istu pukuuni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gredelin Kirjoitettu April 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2011 Mistä nettikaupasta, myös ulkomaalaiset käy, voisi tilata lila/violettisävyisiä ja kirkkaita kiviä sisältävän korusetin?Huh, mikä mammuttilause! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu September 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2011 Mistä löytyisi hattuverkkoa, eli birdcagehuntuun sopivaa isoverkkoista tylliä? Eurokankaassa ei ollut, eikä muutamassa nettikaupassakaan, ulkomailta en haluaisi tilata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu September 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2011 (muokattu) Onko jossain nettikaupassa kangasnenäliinoja? Suunnitelmani on itkeä kuin suihkulähde, ja toivoisin voivani pyyhkiä kyyneleet johonkin muuhun kuin paperinenäliinaan. Myös kivijalkaliikkeet kelpaavat pääkaupunkiseudulla. Olisi kuitenkin jees, jos liina ei olisi mitään flanellia... Noita olen nähnyt. Muokattu: September 19, 2011, käyttäjä: Woodwoman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barcelona Kirjoitettu November 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2011 (muokattu) Mistä löytyis tällanen angorasta tehty bolero, jota Kate Middleton käytti toisen hääpuvun kanssa?Edit: Löytyi ebaysta monsoon angora shrug Muokattu: January 25, 2012, käyttäjä: Barcelona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pesukarhu Kirjoitettu November 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2011 Rhonda_Tyger, Belle Modesten verkkokaupassa näytti olevan hattuverkkoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
November Kirjoitettu November 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2011 Muutamat kaipailivat boleroa/ keeppiä:Itselläni oli sama ongelma, ja päädyin ostamaan kaupasta valkoisen fleece-viltin. Ajattelin yksinkertaisesti kietaista sen hartioille siksi ajaksi kun olen ulkona. Ei ole tarkotus että se olisi missään kuvissa, ja kun meille ei tule näyttävää kirkosta poistumista niin tuo on ihan kelpo "kessutauko lämmike" Oli siis semmoinen tosi sievä ja maksoi jyskissä 1,99 e . Ja niitä vilttejähän on vaikka minkälaisia ja myydään jokapaikassa, eli joka makuun löytyy varmasti jotain. Mielestäni jotenkin vanhanaikaisen suloista kietaista viltti harteille.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu December 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2011 Kiitos Pesukarhu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wyleyia Kirjoitettu January 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2012 Haluisin pukuuni "timanttivyön" , ihan kuin mori leen blu 4863 puvussa.. Mistä tuommoisia saa? Alan kohta olla jo epätoivoinen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINDE2013 Kirjoitettu January 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2012 Haluisin pukuuni "timanttivyön" , ihan kuin mori leen blu 4863 puvussa.. Mistä tuommoisia saa? Alan kohta olla jo epätoivoinen..Ainakin semmoisen jenkkiläisen nettikaupan kuin best bridal prices (myy aitoja merkkipukuja) sivuilla forever yoursin osastolla on myynnissä erilaisia vöitä morsiuspukuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmiliini Kirjoitettu June 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2012 Mistä löytää edullinen lyhyt valkoinen hääjakku/bolero morsiuspuvun päälle? Hääliikkeissä hinnat alkavat 100eurosta, enkä haluaisi panostaa niin paljon boleroon, jota on tarkoitus käyttää lähinnä kirkossa. Normaaleja ketjuliikkeitä olen yrittänyt käydä läpi "sillä silmällä" ja nettiäkin olen selaillut, mutta tuloksetta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu June 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2012 Mä tilasin ihan ellokselta, ohut 3/4 -hihanen valkonen neulebolero. Kivan ohutta kangasta ja vähän "juhlavampi" kauluksen ansiosta. Hintaa huikeat 23,95€. Tää oli mulle ihan riittävän hieno, tarkotus käyttää jos sade yllättää tai sit illalla/yöllä jos on viileempi.Eli tämä valkoisenaElloksella oli muitakin tosi kivoja ja semmosia pitsisiä mitkä olis ehkä enemmän hääpuvun kanssa sopivia mut niissä ei ollu enää kokoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmiliini Kirjoitettu June 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2012 Voisihan neulebolerokin olla vaihtoehto, mutta alunperin olin lähinnä kaavaillut sellaista enemmän "jakkumaista". Häät ovat muutenkin vasta syyskuun loppupuolella, että ihan ohuesta bolerosta ei sinänsä ole kauheasti hyötyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punatulkku Kirjoitettu June 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2012 (muokattu) Mä tilasin tällaisen, vastaavia nettikauppoja ja boleroita oli paljon muitakin. Kokonaiskustannustoimituskuluinen tais olla joku 24€. http://www.lightinth...ltimately_buy_1Edit. Väärä linkki Muokattu: June 18, 2012, käyttäjä: Punatulkku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Virtanen Kirjoitettu June 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2012 Ostin hääpuvun, jonka yläosaa on tarkoitus muokata toisen malliseksi ja koristella paljettipitsikoristeella. Ompelijani mukaan koristelun piti olla helppoa, koska on olemassa irtonaisia "lätkiä", joissa koristelut on valmiiksi ommeltuna tyllissä ja jotka sitten vain ommellaan pukuun oikealle kohdalle. Ja hääpuvuissa tosiaan usein koristeet ovatkin tällaisia. No nyt kun koristeen ostaminen on ajankohtaista, ei sellaista löydy kirveelläkään. Olen ollut yhteydessä useampaan hääpukuliikkeeseen, kangaskauppaan sekä nauha ja nappi-tyyppiseen liikkeeseen. Olen etsinyt Helsingistä ja Tampereelta.Jos joku on koristeen jostain joskus löytänyt, kertokaa ihmeessä mistä onnistuitte sellaisen hankkimaan, asialla alkaa olla jo vähän kiire... Tai jos olet yrityksen edustaja, ota yhteyttä [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2012 Samaa mietin minäkin Eli jos joku viisas tietää asiasta enemmän, olen myös kuulolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerico Kirjoitettu June 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2012 Ja minä! Kuullut olen myös, että tälläisiä "lätkiä" on olemassa joissa koristeet valmiina kiinni. Vastaan ei vaan ole tullut missään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 Tänään tilasin tuolta Punatulkun linkittämästä nettikaupasta boleron. Postikuluineen (valuuttalaskurin mukaan) 28 €, tosin pisimmällä toimitusajalla. Odottelen pakettia innolla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 Löytyykö paikkakunnaltanne voimistelijoita/luistelijoita/kilpatanssijoita? Heidän pukujansa valmistavat ompelijat voisivat auttaa oikean ostospaikan löytämisessä (kilpapukuihin kun ommellaan jos jonkinlaista kimalletta). Tai sitten kysymään seuraavalta romaninaiselta, kuka hänen vaatteensa valmistaa (nämä kansallispuvut ovat niin ikään kirjottuja) ja selvittelee mahdollisia ostopaikkoja tätä kautta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 Etsy.comista löytyy http://www.etsy.com/search/supplies?q=appliques+for+wedding&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=FI&min=0&max=0&search_type=all&includes%5B0%5D=tags&search_query=applique Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmiliini Kirjoitettu July 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2012 Kiitos bolerovinkeistä. Päädyin nyt kuitenkin tilaamaan omani myday.fi:stä, josta jakkuboleron hinnaksi tulee 69euroa ja postikulut tulevat ilmaiseksi. Kaiken lisäksi jakku tehdään omien mittojen mukaan. Toimitusaika on todella pitkä yhdelle bolerolle, 6-7 viikkoa, tosin jos on valmis maksamaan lisähintaa, saa toimitusta nopeutettua. Eihän tämäkään nyt halvaksi tullut, mutta silti halvemmaksi kuin hääpukuliikkeissä, joissa hinnat alkaen 100e. Bolero lähti tilaukseen vasta viikko sitten, että saa nyt sitten nähdä, millainen on lopputulos. Kauhulla ja jännityksellä odotan, yleensä kun en halua ostaa nettikaupoista mitään sovittamatta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mm- Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 heii! haluaisin kaasolle tälläisen rannekukan.. tietääkö kukaan mistä löytyisi tämäntyylisiä helmirannekoruja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts