Ambrosine Kirjoitettu April 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2010 (muokattu) Heippa!Etsiskelin jo muilta osastoiltakin tähän vastausta, mutta forgive me ja siirtäkee jos väärässä paikassa. Mutta siis meille tulossa siviilivihkiminen juhlapaikalle ja alku- ja poistumismusiikit on jo. Mietimme vain että olisihan se kiva, jos olisi joku oikein kaunis laulu (esim. rakkaudesta), jonka musisoija voisi laulaa ennen virallisia kysymyksiä vihkijän puheen jälkeen. Tulisiko teille tälläisiä mieleen? Kaikki vinkit olisi plussaa! Ei kuitenkaan mitään iskelmä-tyylistä. Muokattu: April 8, 2010, käyttäjä: Ambrosine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mehukannu Kirjoitettu April 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2010 Mun mielestä tosi kaunis mutta monen mielestä kovin kulunut on "Oikeesti". Vaikka se on Finlanderssin (siis iskelmää ) niin toimii. Itse soitin ja lauloin juuri tuon kappaleen siviilivihkimisessä.Kannattaa melkeen selailla vaikka Toivelaulukirja-sarjaa (löytyy myös kirjastoista). Tai ihan hakea googlesta toivelaulukirja 1 jne niin saat sisällysluettelot.Tuli mieleen myös You look wonderfull tonight tai Isn't she lovely. You are my sunshine voisi myös toimia. Katselen jos tulee mieleen jotain niin laittelen tänne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viinivaahtera Kirjoitettu April 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2010 Meillä lauletaan kirkossa Petri Laaksosen Rakkauden liekki. Kannattaa tutustua tuotantoon, löytyy lauluja moneen menoon:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkupikku Kirjoitettu April 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2010 Meillä on tällä hetkellä suunnitelmissa seremoniaan Dave Lindholmin Pieni ja hento ote (ennen sormusjuttuja) ja sitten aviopuolisoiksi julistamisen jälkeen aateltiin miehen kanssa laulaa yhdessä Tuulantei. Onhan noit vaik mitä kauniita kappaleita, kannattaa ehkä miettiä, millaset on itelle tärkeitä ja mistä ite pitää. Tai siis mistä te molemmat pidätte Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dina- Kirjoitettu August 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2010 Meille tulee Evanescencen "My Immortal", koska se on meille tärkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coraline Kirjoitettu August 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2010 Itse haluaisin kuulla vihkimisen yhteydessä Joel Hallikaisen Entä sitten. Tippa silmään tulee aina.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neferty Kirjoitettu December 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2011 Jotain jääsäv. Susanna Palinsan. Timo KoivusaloVaikka kyseessä on virallisesti duetto, niin toimii hyvin myös soolona ja pianosäestyksellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misstra Kirjoitettu January 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2012 Meillä laulaja lauloi vihkiseremonian lopuksi Juha Tapion ´Vuodet vieriä saa´. Sopi sanoiltaan hyvin tilaisuuteen eikä ollut ihan liian lässyn lässyn, vaikka aika olikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu March 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2012 Meikäläisen Kaarisilta -levyllä on kaunis Kaija Kärkisen säveltämä ja sanoittama laulu Sinä olet minulle silmät. Sopisi hienosti tällaiseen(kin) tarkoitukseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu May 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2012 Heh, hauska huomata miten on yhtä paljon erilaisia ehdotuksia rakkauslauluksi kuin on ehdottajiakin... Alkuperäisen viestin morsian ei varmaan enää kaipaa näitä biisivinkkejä, mutta jos näistä olisi jollekin muulle iloa.- Beach Boys: Wouldn't it be nice- Stevie Wonder: - Aretha Franklin: - Train: - Fleetwood Mac: Songbird- Bee Gees: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Bones-to-be Kirjoitettu June 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2012 Meille tulee kahden hyvän ystäväni (toinen on kaasonakin) laulamana Moulin Rougesta "Come what may" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne_tku Kirjoitettu February 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2013 Kun kuulin ensimmäisen kerran tuon Johanna Kurkelan Rakkauslaulun, tiesin sen olevan täydellinen meille vihkiseremoniassa laulettavaksi! <3Siis miten ihana se onkaan, kyyneleet nousee silmiin joka kerta. Toivottavasti sopii myös sulhaselle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabarberi Kirjoitettu August 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2013 Me valittiin Florence and the Machine - Heartlines http://www.youtube.com/watch?v=Sol6feabfL4 Ite tykättiin, tosin olisi voinut olla vähän lyhyempänä versiona. Mutta oma moka. Ajateltiin alun perin että saataisiin bändi mahtumaan jonnekin etualalle, mutta lopulta jouduttiin sijoittamaan heidät yleisön taakse. Välibiisin aikana siis yleisöllä ei ollut oiekin muuta katseltavaa kuin me, ja se 5 minuuttia paikallaan jököttäen kaikkien katseiden alla tuntui aika pitkältä ajalta Toisaalta, saivatpahan vieraat nyt sitten ainakin pällistellä hääparia ja haivainnoida mekkoa yms. ihan ruhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopeoitu Kirjoitettu June 19, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2014 Minä myös etsiskelen seremonian täytteeksi jotakin kaunista, mutta mielellään vähän hevimpää biisiä. Vielä ei ole tiedossa laulaako sen bestmanin vaimo vai duo, joka meillä muutenkin vastaa häämusiikista. Monissa miettimissämme hevibiiseissä on ainakin osin hieman synkeät sanat, joten auttakaa morsianta mäessä ja ehdotelkaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mänty Kirjoitettu July 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2014 Minä myös etsiskelen seremonian täytteeksi jotakin kaunista, mutta mielellään vähän hevimpää biisiä. Vielä ei ole tiedossa laulaako sen bestmanin vaimo vai duo, joka meillä muutenkin vastaa häämusiikista. Monissa miettimissämme hevibiiseissä on ainakin osin hieman synkeät sanat, joten auttakaa morsianta mäessä ja ehdotelkaa!Miten olis Sentencedin You are the one? Meneekö väärään suuntaan genren sisällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopeoitu Kirjoitettu August 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2014 Ei lainkaan Mänty, Sentencediä olen harkinnutkin, tosin Drown Togetheria. Eilen satuin löytämään uudelleen myös Nightwishin While your lips are still redin, senkin haluaisin jotenkin mukaan. Tässä kohtaa tökkää ainoastaan niinkin vähäpätöiseen asiaan kuin sulhon musiikkimakuun, mutta josko me jotenkin saataisiin neuvoteltua tuo musiikkipuolikin. Nuo biisit ovat kyllä sellaisia, että miehen kuuluisi mielestäni laulaa ne, joten katsotaanpa kuinka järjestyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mänty Kirjoitettu August 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2014 Tää on muuten sikäli ihan hirveää yrittää keksiä vinkkejä, koska sitten tulee aina se "yhyy, mut mä haluan, että tää on MEIDÄN häissä. Mun biisi, kukaan muu ei saa käyttää tätä!" Olet(te)ko Doroa/Warlockia kuunnellut? Für Immer on kanssa kaunis kappale. Googlella löytynee sanat englanniksi jos haluaa tarkistaa, että sopii omaan makuun ja saksa ei suju. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissiliini Kirjoitettu October 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2014 Meillä oli Shania Twainin From this moment on <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raitaa Kirjoitettu August 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2015 Meillä Sea of Love, alkuperäinen Phil Phillips mutta paljon coveroitu. Pidämme erityisesti rosoisemmasta Tom Waitsin versiosta sekä minä tykkään Juno leffasoundtrackillä olevasta Cat Powerin versiosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häini Kirjoitettu August 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2015 Meille varmaan tulee perinteistäkin perinteisempi, mutta aina niin ihana Romanssi Siis tämä "sua vain yli kaiken mä rakastan..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu September 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2015 Jotain jääsäv. Susanna Palinsan. Timo KoivusaloVaikka kyseessä on virallisesti duetto, niin toimii hyvin myös soolona ja pianosäestyksellä. Meille tulee tämä, serkkuni sen soolona esittää, ei mun mielestä tosiaan vaadi kahta, vaikka on alunperin duetto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts