Guest Olive Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 HeiOiskohan jollain jo kokemusta tai muuten vain tietoa, mistä meikkisarjoista löytyy mekkivoiteet ja puuterit tummaihoiselle? Morsian siis puoliksi suomalainen ja puoliksi afrikkalainen, eli kuten ennen vanhaan sanottiin, mulatti väriltään. Emme löydä mistään tarpeeksi tummia meikkivoiteita suomesta, oisko tietoa kenelläkään ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densku Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 HeipsItse olen myös mulatti ja sama ongelma aina. Stockmannilta olen ostanut muutaman eri valmsitajan meikkisarjoista, muistaakseni ainakin Chanel ja Kanebo ja Anttilastakin olen joskus löytänyt Isadoralta joitakin meikkipuutereita. Mutta Stokkalla kannattaa kysyä kosmetologeilta, jos paikalla ei ole sopivaa sävyä, he tilaavat sopivan sävyn. Tuli kanssa tässä yks päivä mieleen, että pitäisköhän mainita meikkaajalle että olen tummempi kuin suomalaiset morsiamet yleensä ettei tule paniikkia hääaamuna kun menee meikattavaksi eikä löydykään oikean sävyistä meikkivoidetta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Googleta "meikkivoide tummalle iholle", löytyy muutama ihan hyvä osuma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bero Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Grimasilta kannattaa kans etsiä.Punanaamiosta taitaa saada edullisimmin.http://www.punanaamio.fi/product_catalog.php?c=146 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherie Kirjoitettu March 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2010 Blascolla on helsingissä liike missä on myös tummempia sävyjä...ja väritön irtopuuteri sopii kaikille ihonväreille... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts