Pilvilinna94 Kirjoitettu February 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2016 Aika paljon kerron vieraille etukäteen, sillä kirjoitan lifestyle-blogia, jossa jaan myös meidän hääsuunnitelmat. Eli ne vieraat, jotka blogia lukevat tietävät suunnitelmistamme paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu March 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2016 Eipä meidän häissä paljoa juoruamista ole Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu May 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2016 Näköjään aika paljon Olen lähinnä kysellyt mielipiteitä (vaikka olemme jo nyt tehneet ihan päinvastaisia päätöksiä) ja pohtinut. Ainoa asia, minkä pidän varmasti salaisuutena (pl. niiltä, jotka ovat tekemisessä mukana) on vieraslahjat. Ei se ole niin justiinsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JustinBieber90 Kirjoitettu August 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2016 Vielä en ainakaan ole, mutta en tiedä sitten lähempänä ajankohtaa. Ennemminkin pelottaa, että kertovatko vanhemmat, kaaso, bestman asiaa eteenpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miromi Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 En aikonut, mutta toki lähimmät ystävät väkisinkin kuulee (varmaan kyllästymiseen saakka) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiutautintti Kirjoitettu April 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2017 He jotka lukevat blogiani varmasti tietävät häihin mennessä niistä jo yhtä sun toista. Muutoin en juurikaan huutele järjestelyistä muille. Vastaan tietysti, jos kysytään, mutta omasta aloitteesta en ryhdy juoruamaan siitä, millaiset pippalot on tulossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anneliaana Kirjoitettu April 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2017 Siskolleni kerron melkein kaiken, hän on myös kaasona. Mut muille pitää yrittää pitää salaisuus yllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamb Kirjoitettu August 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2017 Kaasot saavat tietää kaiken, äidillenikin olen jo kertonut paljon. Myös isälleni olen kertonut jotakin, mutta en mitään tarkkoja juttuja, koska haluan pitää kaiken hänellekin yllätyksenä. Sulhaselle olen mekostani kertonut sen verran, että haaveilen pitkähihaisesta, kun valitin, että pitkahihaisen mekon löytyessä on aina selkä avoin tai joku muu asia on pielessä. Nyt kuitenkin uskosin löytäneeni unelmamekkoni ja asiasta ei tarvitse enää valitella. Vieraat saattavat kutsun perusteella arvata, minkälainen teema voi olla, mutta heille kerrotaan vain paikka ja se, että vihkiminen on juhlapaikalla. Tänne kirjoitellessani toivon, ettei kukaan tuttuni tunnista minua, jotta mahdollisimman paljon säilyy yllätyksenä. Olen myös ajatellut olla kertomatta häistä juurikaan mitään esimerkiksi opiskelukavereilleni tai sellaisille, joiden kanssa olemme kavereita läinnä vain Facebookissa, koska olemme olleet kavereita lapsena, eikä enää muuten tekemisissä. Ei siksi, että minun tarvitsisi salailla asiaa, mutta asiahan ei sinänsä heille kuulu, kun eivät tule kutsuakaan saamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts