sellofaani Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 Meille tulee ehdottomasti karkkibuffet - mä olen sellainen sokerihiiri, että pitäähän sitä häissäänkin muutama karkki saada nautiskella Haluaisin laittaa valokuvakehyksiin jonkin hauskan lausahduksen buffan kylkeen - tyyliin "Love is sweet – take a treat!" - mutta suomeksi. Lisäksi purkkien yhteyteen olisi hauska lisätä muutama lausahdus lisää.Jotain hömppiä lausahduksia keksin itsekin, mutta näitä täytyy kyllä viilailla rankasti, ennen kuin ovat esillelaittamiskelposia Rakkauden humala,sokerihumala- mikä tunne mukava Saavutettavissa yhtä kaikkijoten otahan karkkiHuonon päivän se pelastaa,hyvästä tekee vieläkin makeamman!Mielesi tekee kuitenkinRohkeasti vainKäteesi ota pussi ja kauha mukaan vielä yksi nauhaMakeisista vapaasti nautikukaan ei määrää tänään vahdi.Mitä te muut olette käyttäneet tai aiotte käyttää, vai onko karkit olleet vain yksinkertaisesti tai "Karkkibuffet"-plakaatin kanssa esillä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu March 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2010 Itse olen ajatellut laittaa vain Karkkibuffet- plakaatin pöydälle, mutta kyllä tuollainen runokin voisi olla kiva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cerise Kirjoitettu March 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2010 Taidan olla ilonpilaaja... Miksi siihen tarvitsee tekstin? Eiköhän ihmiset näe ihan itsekin että kas, tuossa on tarjolla karkkia.Olen kyllä muutenkin ihan tiukkapipo kun mua ei karkit houkuta, jotenkin ne on musta lasten juttu... Mutta ei siinä mitään, mikäs sen viattomampi ilo, jos karkista tykkää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu March 17, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2010 cerise: Kieltämättä buffa on varmasti näkyvä ja selväsanainen ihan itsessään: ihmiset osaavat varmasti kauhoa karkkia mukaansa ilman ohjeita Mulle tuossa on kyseessä sellainen hyvän mielen juttu: musta olisi kiva keksiä joku vähän oivaltava teksti. Sellainen, mikä saa ihan kevyesti suupieltä ylöspäin ja hymähtämään Vieraskirjaan kirjoitetaan toisinaan joku pieni värssy, hääkutsussa on usein runo, hääkarkeissa jaetaan jos minkälaisia sanomia - kaikkien tarkoitus on kuitenkin selvä ja esillä ilman kaunokirjallisia esityksiäkin Runot ja värssyt ovat vaan mukavia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sari82 Kirjoitettu March 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2010 Mielestäni tuo on oikein kiva ajatus. Itse olen suunnitellut tekstiä "Ota vielä kolmas, ei meillä lasketa.. " (Pongasin tämän täältä jostain aikaisemmin) Tai ehkä hieman muotoilla tuota kolmas.. mutta jotain pientä tekstiä itsekkin suunnittelin. Meillä karkit kuuluvat ehdottomasti häihimme. En voisi kuvitellakaan jättäväni karkkeja pois ja luulen, että vieraat ihmettelisivät jos häissämme ei olisi karkkia sen verran perso makealle kun olen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saipe Kirjoitettu March 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2010 Meille tulee: Pidä verensokeri korkealla, ota toinen kourallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jokohama Kirjoitettu June 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2010 Itse kaipailisin jonkinlaista runoa, jossa esimerkiksi verrataan rakkautta karkkiin, tai muuta vastaavaa, mutta en ole vielä ainakaa keksiny, mikä se voisi olla?? ideoita!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizi Kirjoitettu June 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2010 Tuolta Muumi -mietelauseita -ketjusta löysin tällaisen:"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" Pikku MyyTuo on suloinen ja aion laittaa sen meidän buffaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu June 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2010 Lemppari lapsuudesta Tiitiäisen satupuusta:Tänään on juuri oikea aika muurahaisen lentää kuuhunja tehdä siellä semmoinen taikaettä namusia sataa suuhun- Veikko Honkanen- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Engelina Kirjoitettu February 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2011 Tuolta Muumi -mietelauseita -ketjusta löysin tällaisen:"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" Pikku MyyTuo on suloinen ja aion laittaa sen meidän buffaan! Täähän olis hyvä! Meilläkin on buffa suunnitteilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H@kkis Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 Lemppari lapsuudesta Tiitiäisen satupuusta:Tänään on juuri oikea aika muurahaisen lentää kuuhunja tehdä siellä semmoinen taikaettä namusia sataa suuhun- Veikko Honkanen-Tota mä olin ajatellut meidän karkkibuffaan. Bongasin sen meidän lasten kirjahyllyn lorukirjasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilzu Kirjoitettu March 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2011 Mielestäni pieni runo karkkibuffapöydässä on todella kiva ajatus... jääpähän ihmiset niitä lukemaan hymyssä suin ja ihastelemaan koristeltua pöytää jonka eteen on kuitenkin nähty vaivaa, eikä vain "juokse" hakemaan karkkeja! Itse kun tykkään tehdä koristeita joka puolelle... toivottavasti ei tule liikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 (muokattu) Runot ja sitaatit (kuten Pikku Myyn ) kuulostavat minusta ihanilta. Myös tuo "Ota vielä kolmaskin" kuulostaa kivalta, sitä voisi varioida, esim. "Otahan sie toisellekkin jalalle" tms, esimerkiksi oman alueen murteen mukaan.Pelkkä "Karkkibuffet" -kyltti kuulostaa tökeröltä, koska kyllähän vieraat näkevät omilla silmillään että kas, tuossapa on karkkibuffet. Mun vinkki on, että laittakaa mielikuvitus laukkaamaan kunnolla, myös hersyvä huumori voisi upota (ainakin minuun )! Muokattu: March 27, 2011, käyttäjä: My_Dream_Wedding Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu June 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2011 Meillä lukee työpaikan jäkiksen ovessa, että: Pulla päivässä pitää kylkiluut piilossa. Eli voiskohan tuosta varioida, että "Kipollinen karkkia päivässä pitää kylkiluut piilossa". Toinen vois olla Lappareita lainaten, että: "Anna mennä vaan... Kuitenkin haluat... Ei sitä kukaan huomaa!" Sit vois olla kyltti, jossa lukis että: "STOP! Karkkia tarjolla!"Runoksi keksin tämmösen:Tässä onkin oiva parkkiOta itsellesi karkkiOta yksi taikka kaksiolo muuttuu paremmaksiJos mieli tekee, monta nappaaMuutkin niitä kuitenkin lappaa.Ei sun tarvitse esittää kainoakatso niin huomaat: et ole ainoa.Tulipa kyllä vähän huono, mutta siitähän voi jotain kehitellä. Sit jos juhlat on ravintolassa niin voi laittaa, että koska alkoholilain mukaan emme saa juottaa vieraita humalaan omilla viinoilla, niin ajatelimme syöttää teidät sokerihumalaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna79 Kirjoitettu July 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2011 Eskimotyttö: hauskan runon olet keksinyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms Google Kirjoitettu November 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2011 Hömhöm. Karkkibuffetti. Kuulostaa upeelta! Mutta siis mihin ja miten te ootte ajatellu sen toteuttaa? Koko illan saatavilla? Vasta ruokailun jälkeen, ettei yksikään äideistä heristele etusormeaan karkkisiepoille? Yksi iso buffa johonkin vai kaikkiin pöytiin vähän? Vinkkejä ja toteutustarinoitanne kaipailen ja haaveilen omasta karkkibuffasta! Tosin saattas olla morsio aika tiukasti kiinni siinä buffassa koko illan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts