Modiana Kirjoitettu March 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2010 Suomessa tuntuu olevan aina vain enemmän ja enemmän nigerialaisia ja varmasti täälläkin saattaa olla joitakin jotka seurustelevat nigerialaisen kanssa tai ovat kihloissa tai naimisissa. Itse olen kohta vuoden seurustellut nigerialaisen miehen kanssa ja häitä suunnittelemme. Olisi kiva kuulla käytännön kokemuksia hääjärjestelyistä ja kahden erilaisen kulttuurin kohtaamisesta hääpäivänä. Eli siis tänne nimenomaan kokemuksia suomalais-nigerialaisten häiden suunnittelusta ja toteuttamisesta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solenne Kirjoitettu February 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2012 Hei.Meillä tulossa suomalais-nigerialaiset häät nyt kesällä 2012. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modiana Kirjoitettu July 6, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2012 Muistin tämän ketjun vasta nyt. Onnea Solenne huomisesta! Me mentiin naimisiin maistraatissa joulukuussa 2010 salaa ja viime kesänä piti olla hääjuhlat mutta henk.koht.syistä siirrettiin niitä eteenpäin ja ne järjestetäänkin nyt sitten elokuussa 2013. Palailepa kertomaan millaiset häät teillä oli! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solenne Kirjoitettu November 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2012 Hyvin menivät! Häistä voit tarkemmin lukea mun floppi hääblogistahttp://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/93004-sanomme-i-do-07072012/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts