Marenki Kirjoitettu March 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2010 (muokattu) Olen iskenyt silmäni tähän Festiven sormukseen (valkokultaiseen): tietäisikö kukaan minkä hintainen tuo ihanuus on?Malli numero 197-060Edit: tsori pieni kuva... Muokattu: March 14, 2010, käyttäjä: Marenki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 Samaa sormusta olen juuri käynyt kultakaupassa katsomassa kun silmäni siihen iskin. 2050 euroa oli hintapyyntö. Sen enempää ei kauppoja (vielä) hierottu, joten millä lie hinnalla lähtisi kun tinkii. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu March 18, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 ^ auts! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu March 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 Mulla on kyseinen sormus. Maksoi vähän yli 2000.. Oiskohan ollu 2150, tai sit tosiaan tuo 2050. Ostin messuilta 30% alella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu March 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 Joo näköjään ollut tuon 2050 kun pikkase päälle 1400 olen siitä maksanut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miriam Kirjoitettu April 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2010 Olen katsellut ja ihastellut festive malliston promise 309-025 (valkokultaista) sormusta netistä, mutta en tiedä mitähän tuollainen maksaa?http://www.festive.fi/Onko kellään tietoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tira Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 (muokattu) Mulle tilattiin Festiven sormus Promise mallistoa 355-027. Niiin ihana! Tuli kokeiltua jos jonkin moisia sormuksia, mutta tää iski heti, eikä enää mikää näyttäny sen jälkeen niin kivalta. Ja valkokultaisena tosiaan. Kihla on keltakultaa, mutta tosi hyvin sopivat yhteen. Kihla on kalevalan mallistoa, ja on ollut jokseenki haastavaa ettiä siihen kaveria. Oon kyl erittäin onnellinen kun vihdoin löyty Muokattu: April 11, 2010, käyttäjä: tira Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts