LeisKuu Kirjoitettu March 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2010 Olen miettinyt hääbändejä ja laitoin kyselyä tämmöisestä kokoonpanosta kuin C-Tape. Sieltä tulikin nopeasti vastaus ja ilmeisesti C-Tapen jäsenistä koostuvaa Trebles- kokoonpanoa tarjosivat myös vastauksessa. Vastauksessa tuli myös näytteitä sekä Treblesistä ja C-Tapesta ja Trebles miellytti aika lailla. Pelkkä ensivaikutelma on kyllä todella hyvä, olen käynyt sähköpostikirjeenvaihtoa ja henkilö jonka kanssa sitä olen käynyt on vastaillu asiantuntevasti sekä ajatuksella. Näytteetkin kuulostivat mielestäni hyvältä trioksi.onko joku tilannut/kuullut ko bändiä juhliinsa/-ssa? Mitä olette pitäneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elisabeth79 Kirjoitettu April 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2010 Meillä oli Trebles soittamassa häissämme viime vuoden lokakuussa ja suosittelen bändiä kovasti! Soittivat hyvin ja fiiliksen mukaan, tanssilattia oli koko illan täynnä kaikenikäisiä tanssijoita Olin tosi tyytyväinen Treblesiin ja vieraatkin kehuivat bändiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts