Miimi Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Tuleeko häihinne leikkejä, jotka vaativat vierailta rahan antamista? Tai laitatteko "kerjuulippaita" esille, joihin vieraat voivat "halutessaan" laittaa rahaa? Mitä mieltä olette tällaisista "leikeistä"?Meillä ohjelman tekeminen jää pääasiassa kaasojen ja bestmanin harteille ja ainut, mikä on ehdoton ei leikkien suunnittelussa on rahan kerjääminen vierailta. Häpeäisin varmasti kuoliaaksi, jos meidän häissä kerjättäisiin rahaa. En vain pysty ymmärtämään, miksi hääpari/avustajat tahtoisivat kerjätä rahaa, vaikka vieraat ovat jo lahjat ostaneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiikeli Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Ei missään tapauksessa tule hääjuhlaan mitään rahankerjuulippaita tai -leikkejä!! Minusta se olisi äärettömän kiusallista! Lahjatoivelistaan (jos sellainen edes tulee) puolestaan ehkä tulee maininta mahdollisuudesta avustaa rahallisesti esim. häämatkan suhteen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 hyvä aihe..Minä sanoin myös meidän kaasolle ja bm:lle että turha sitten mitään rahannöyristelyjä ja aneluja meiltä odottaa..raivostuttaa koko ajatus Raha lahjoista kun vieraat ovat kyselleet niin olemme antaneet tilinumeromme mutta ei olla kyllä missään mainittu että rahaa vailla oltas. lähinnä minulle ja sulholleni päätarkoitus että vieraat tulee paikalle. lahjoista ei niin suurta lukua. ja varsinkaan siitä rahasta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 No ei tosiaankaan tule. En ole tuollaisista ennen edes kuullut! Meillä myöskään kaaso ja bestman eivät omin päin päätä ohjelmasta (leikkejä ei tule paitsi kimpun- ja sukkanauhanheitto) vaan pidämme itse kaikki langat käsissämme. Vaikka kaasoni tuntee minut todella hyvin ja bestmanit sulhasen niin ihmisillä on kovin erilaisia käsityksiä siitä, mitä häät pitävät sisällään ohjelmallisesti. Mahdollisen mielipahan välttämiseksi teemme siis lopullisen päätöksen ohjelmasta itse. Haluamme kuitenkin, että häät ovat nimen omaan meidän näköisemme ja vastaamme siis itse juhlan luonteesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 Ei tule kyllä meillekään mitään rahankeruujuttuja! Häävieraat saavat laittaa häämatkatilillemme rahaa jos haluavat, mutta pääasia että tulevat paikalle. Juhlissa vierailta ei pyydetä enää mitään, varsinkaan rahaa! Mukavaa yhdessäoloa ja hyvää mieltä korkeintaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu March 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2010 kauan sitten kaverin häissä oli ollut morsiamen ryöstö ja koska kynä on miekkaa väkevämpi, oli vierailta vaadittu lunnaaksi kyniä. mun mielestä hauska ja erilainen oivallus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu March 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2010 ^ Heh, toi on hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkautta vain Kirjoitettu April 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2010 Samaa mieltä kuin muutkin eri tosi kiusallista alkaa minkään leikin kautta lunnaita pyytämän olen joskus jossain kuultu pyydettävän morsiamen ryöstön yhteydessä lunnaita, jos välttämättä haluatte niin siinä voisi olla. Mutta ennemmin ehkä jotain muuta lunnaina siltikkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nevesta2011 Kirjoitettu May 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2010 Munkin mielestä noi rahankerjuuleikit on ehdottomasti mauttomia ja itselle vieraan asemassa todella raivostuttavia. Sitä paitsi kovinkaan monilla alle kolmekymppisillä nykypäivänä ei käteinen enä kulje mukana, kun kortilla maksan´mienn on yleistynyt, eli turha vaiva muutenkaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts