morsian 2011 Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Tänne kaikki kyseisestä paikasta kiinnostuneet ja jo varanneet. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia:)Tänään liityimme itse varanneiden joukkoon:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinivuokko Kirjoitettu April 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2010 Hei!Varasimme myös. Ihastuimme ulkoapäin paikkaan. Emme vielä päässeet sisälle käymään, mutta menemme käymään niin nopeasti kuin suinkin. Satuitko ottamaan kuvia Mutalasta sisältä? Miltä se vaikutti? Onko siisti? Millainen paikka pitopalvelulle, entä bändille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinivuokko Kirjoitettu June 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2010 Nostellaan tätä vähän. Löytyykö ketään Mutalassa juhlineita? Miten paikka toimi, koristelitteko paljon etukäteen, kuinka suuret häät oli kyseessä y.m.? Mielelläni Mutalan varanneena kuulisin siellä juhlineiden mielipiteitä! Kiitos jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Taateli Kirjoitettu June 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2010 Meillä on Mutalan seurantalolla häät elokuussa. Itse tykkäsin siitä, miltä paikka näytti sisältä. Siellä on tummat hirsiseinät, ikkunoissa vaaleat verhot. Seinillä on muutamia ryijyjä ja taisi olle hirvenpääkin, mutta ne saa ottaa pois jos haluaa kunhan laittaa ne takaisin paikalleen. Bändi pääsee soittamaan lavalle, joten sille on kyllä hyvä paikka. Lavan vierestä on ovi ulos, joten saavat roudattua kamoja siitä. Keittiössä oli hyvät laitteet ja riittävästi kylmälaitteita. Astioitakin saa vuokrata (oli muistaakseni n. 150 hengelle astiasto). Keittiön vierestä on myös oma uloskäynti jota pitopalvelu voi käyttää. Meillä ei kauheasti tule koristeluita, lähinnä kukkia ja kynttilöitä sekä pöytäliinat. Ainoa asia mitä mietin on penkit. Niitä pitäisi varmaankin jollain päällystää, en vain ole vielä keksinyt ratkaisua tähän. Meille tulee myös pari telttaa pihaan sekä lyhtyjä ja ulkovalot. Paikan päällä on myös suuret naulakkotilat ja taisi siellä olla hääkaarikin jos sellaisen haluaa. Vessathan on ulkona, mutta kuitenkin ihan vesivessat.Ison salin lisäksi on kolme pienempää huonetta. Meille tulee pitopöytä siihen huoneeseen joka on keittiön vieressä (niin kuin varmaan kaikille muillekin). Sen vieressä on vielä isohko huone, johon meillä tulee baari sekä pienempi huone, jonne meillä tulee lasten leikkipaikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinivuokko Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Kiitos tiedoista! Olen jo käynyt paikkaa katsomassa ja ihan mukavaltahan se vaikuttaa ja on meille siis varattuna kesäksi 2011. Laittaisitko sitten häidenne jälkeen vielä viestiä, kuinka häänne sujui? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 2011 Kirjoitettu June 24, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2010 Joo kerropa sitten miten meni käytännön järjestelyjen suhteen:) Mekin ollaan siis varattu se kesäkuulle 2011.. mikä bändi teillä muuten on siellä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulpunen Kirjoitettu July 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2010 Olin itse juuri juhlimassa mutalassa tuttuni häitä, paikka oli kaunis. Ampiaiset oli hieman riesana..Baari mahtuu myös ulos kuistille.. Booli eteisaulaan samoin lahjapöydät.Näissä häissä oli tuolit joita ei ollut päällystetty mitenkään eikä tuo ainakaan mun silmääni mitenkään pistänyt, Erittäin juhlavan näköistä oli, valkoisten pöytäliinojen ja kankaisten servettien kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 2011 Kirjoitettu August 18, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2010 Kiitos kokemuksista!! Oliko vieraan näkökulmasta jotain sellaista mitä pitäisi itse ottaa järjestäjänä huomioon? Oliko paikasta järjestetty erillistä kuljetusta vieraille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulpumorsian Kirjoitettu August 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2010 Häissä joissa olin oli kuljetus tampereelta ylöjärvelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskottikukka Kirjoitettu April 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2011 Moi!Löytyisikö joltakin kommentteja jo vietetyistä häistä Mutalassa tai esimerkiksi kuvia juhlapaikasta, vaikkapa sitten yksityisesti?Itsellä olisi syyskuussa 2012 tarkoitus juhlistaa häitä ja Mutala alkoi kiinnostamaan. Tuntuu vain niin kovin vaikealta löytää siitä mitään tietoja sen paremmin netistä.. Olemme itse tulossa toiselta puolelta Suomea, joten ihan livenä ei viitsisi turhaan paikalle lähteä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annael Kirjoitettu April 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2011 Meillä on syyskuussa tänä vuonna häät, ja soiteltiin kyseisestä paikasta. Ne ei vuokraa sitä kun kesäaikaan, tai elokuun loppuun, koska lämmityskulut on niin suuret. Tai jotain sellaista... Me ei siis ainakaan saatu sitä syyskuulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aatsi Kirjoitettu April 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2012 Mutala hyvä valinta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluebe Kirjoitettu March 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2015 Me käytiin katsomassa Mutalaa ja alustavasti varattiin. Tykästyin kovasti salin ulkonäköön, tummiin hirsiseiniin ja isoihin ikkunoihin.Olisiko uusia kokemuksia Mutalasta, vaikka viime kesien häistä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts