Carnation_ Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Meillä siivoavat ne kaverit, ketkä jäävät juhlapaikalle yöksi. Meillä on kaveriporukassa ihan tavallista, että porukalla siivotaan ja siihen ei kauaa mene. Osallistutaan toki itsekin. Voi olla, että molempien vanhemmat ovat paikalla myös. Ei luulisi kauaa menevän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaaria2014 Kirjoitettu February 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2014 Meillä juhlapaikalta täytyy juhlien jälkeen viedä pois omat koristeet, lahjat jne. Kaasot&bestmanit saavat tämän ilotehtävän, josta toivottavasti selviävät noin tunnissa. Pöytäliinat, astiat yms siivoaa juhlapaikan henkilökunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian15515 Kirjoitettu April 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2014 Itse siivoillaan. Mutta kun juhlat on jo perjantaina, niin lauantai jää aikaa toipua ja siivoamme sitten sunnuntaina Toki lahjat viemme kotiin aiemmin, ettei ne jää kenenkään muun kynsiin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
He1dul1 Kirjoitettu April 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2014 Porukalla siivotaan. Meillä on juhlatila varattu su iltaan saakka, niin on hyvin aikaa siivoilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
07/1983 Kirjoitettu June 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2014 Suosittelen ostopalvelua Käsittääkseni ainakin osa juhlapaikoista tarjoaa siivousapua pientä korvausta vastaan.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elo 2014 Kirjoitettu October 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2014 Me laitettiin kutsuihin läheisemmille ystäville pyyntö, että lahjan sijasta toivomme, että auttavat meitä sunnuntaina juhlatilan siivouksessa. Tämä onnistui hyvin, paikalla oli kaasot, bestman ja kourallinen ystäviä, joista kukin oli sen aikaa kun itselleen sopi. Me liityimme siivousjoukkoihin iltapäivällä. Järjestely auttoi myös siihen, että juhlista ylijääneet ruoat saatiin jaettua isomman porukan kesken, niin ei tarvinnut mitään heittää pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilijonkka14 Kirjoitettu November 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2014 Me siivottiin sunnuntaina porukalla. Koska meitä oli kymmenkunta, meni homma nopeasti tunnissa. Ei tuntunut pahalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu November 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2014 Siivous kuuluu juhlapaikan vuokraan. Aivan ihanaa, ettei tarvitse pyytää ketään läheistä siivoamaan yöllä/aamulla! (eipä kyllä kiinnosta aloittaa ensimmäistä päivää avioparinakaan siivoten aamusella) Voidaan juhlia pitkän kaavan mukaan ja nukkua pitkään, syödä rauhallinen aamiainen ja fiilistellä vaan, ja juhlapaikan vieressä majoittuvat ystävät voivat vielä saunoa/uida yms aamulla halutessaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu November 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2014 Meillä juhlapaikan siivous kuuluu vuokraan. Omat tavarat täytyy viedä pois sunnuntaiaamulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_helle_ Kirjoitettu January 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2015 Me siivottiin la illalla tai siis perheet ja kaasot siivos mutta jos juhlat kestää myöhään niin kannattaa kysyä voiko siivota seuraavanä päivänä. meillä ainakin ois voinu vuokrata tilan pe-su mutta koska kallista niin vuokrattiin pe-la Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu January 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2015 Meilläkin siivous kuuluu vuokraan. En olisi todellakaan halunnut lähteä siivoamaan häiden jälkeisenä päivänä. En myöskään olisi halunnut pakottaa kaasoa tai äitiäni siivoamaan. Jos siivous olisi ollut maksullinen, olisin ottanut sen. Kyllä mä ainakin koen että hääpäivän jälkeinen päivä aviomiehen kanssa on tärkeämpi kuin se että säästää rahaa siivouksessa. Tää on just hyvä näin, että se on piilotettu vuokrahintaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilie Kirjoitettu August 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2015 Me siivoamme itse hääpäivän jälkeisenä päivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salmrj Kirjoitettu September 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2015 Perheemme ja kaasot/bestmanit siivoavat. Emme juhli kauhean myöhään, eli varmaan häiden iltana ehtii kaikki isommat koristeet viedä pois ja sitten sunnuntaina paremmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu January 21, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2017 Nakitan kaasot ja miehen äidin keräämäänn kamoja (tosin saatan jo itse yöllä alkaa keräilemään timantteja yms.). Varsinainen siivous kuuluu juhlapaikan vuokraan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
perunamuusi Kirjoitettu May 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2017 Haluaisin itse kyllä mukavuudenhaluisena sellaisen paikan, missä siivous kuuluu hintaan/on mahdollista tilata itse siivous. Jotenkin haluaisi päästä rennosti nauttimaan häiden jälkeen eikä murehtia siivoamisesta liikaa itse hääpäivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu May 4, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2017 Ei mitään hajua kuka siivoaa, muttas kuulemma ei ainakaan me itse. No, toivottavasti ei tuu kauheesti sotkua ja/ tai joku tarjoutuu siivousavuksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu July 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2017 On 4.5.2017 at 20.32, LilleriLalleri9 said: Ei mitään hajua kuka siivoaa, muttas kuulemma ei ainakaan me itse. No, toivottavasti ei tuu kauheesti sotkua ja/ tai joku tarjoutuu siivousavuksi. No siinä kävi kuitenkin niin, että jouduin osaksi itse siivoilemaan. Ei onneksi ollut (enää) paljon siivottavaa siinä vaiheessa päivää. Mun vanhemmat ja lähipiiristä jokunen oli siivouksessa mukana. Mies jäi kotiin nukkumaan siksi aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neem Kirjoitettu September 25, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2017 Meillä ravintolahäät, joten kukaan hääseurueesta ei onneksi joudu osallistumaan siivouksiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magneetti Kirjoitettu June 20, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2018 Paikan siivous kuuluu onneksi pakettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts