snowbride Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Kyseessä ei ole perinteinen biisi ja pidän siitä ihan mielettömästi!!Olisiko siis mahdollista vai täysin mahdotonta? Viikko ja sit mennään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Mahdollista toki. Joskus olen soittanut saman mennen tullen mutta ei sitä usein toivota. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowbride Kirjoitettu January 17, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Pointti juuri siinä, meneekö aivan oudoks? Eikö kukaan käytä samaa kappaletta?Biisiä ei kylläkään kukaan tunnista (hyvin varma tästä), joten haluaisin myöas kaikkien muistavan jollakin tapaa tämän sävellyksen.Silläpä, jos joku ollut häissä jossa näin on ollut, haluaisin kuulla mielipiteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Täytyy kyllä sanoa, että kun olen vieraana häissä, niin en kiinnitä mitään huomiota siihen mikä kappale soi kun morsian kävelee sisään tai kun pari on vihitty. Kiinnitän kaiken huomioni itse pariin, eli ihmisiin. Vain silloin varmaan huomio kiinnittyisi hääparin sijaan musiikkiin, jos taustalla soisi jotain heviä tms. "ei-niin-perinteistä" kirkkomusiikkia. Eli mielestäni sama kappale voi soida sekä tullessa että mennessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaisaN Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Mitä ihmettä? Meillä oli aikoinaan noin (ihan perinteinen Kuulan häämarssi sekä alussa että lopussa), eikä ole tullut mieleenkään, että siinä olisi jotain outoa. Pelkästään tyylikästä se on, nivoo tilaisuuden yhteen minun mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts