Marenki Kirjoitettu January 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2010 Onko kenelläkään kokemuksia missä hinnoissa Helsingissä pyöritään jos haluaisi kampaajan ja meikkaajan kotiin (tai hotelliin tms. missä ikinä haluaakaan valmistautua tärkeään päivään) hääpäivän aamuna? Toki maksaa jotain ekstraa, matkakuluja jne. Osaisitko suositella jota kuta?Se tuntuisi vaan jotenkin ihanan luxukselta: saisi heräillä rauhassa eikä tarvitsisi hötkyillä kovalla kiireellä kampaamoon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu January 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2010 Mulla tulee kampaaja ja meikkaaja hääaamuna kotiin, eikä tule extraa matkakuluista tms. Meikkaajanani toimii Minna gmc-studiolta, joka veloittaa meikistä 60e ja koemeikistä 20e. Kampaajani Mari Kilpelä veloittaa 80e kampauksesta. Aika edullista mielestäni:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Lila_ Kirjoitettu March 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2010 Myös minut meikkasi Minna GMC-studiolta. Hän tuli tekemään meikin hääaamuna kotiin, ja samoin koemeikin ennen hääpäivää. Koemeikki oli 20 e ja häämeikki 60 e + irtoripset 5 e. Kaason meikki oli 50 e. Matkakuluja tms. ei tullut. Häämeikistäni tuli upea. Sekä minä että kaasoni olimme todella tyytyväisiä meikkaukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seg Kirjoitettu March 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2010 Onko muita kokemuksia siitä jos kampaaja ja meikkaaja tulevat asiakkaalle sopivaan paikkaan? Itse tarvitsisin kampaajan ja meikkaajan juhlapaikalle.Onko suosituksia kampaajasta/meikkaajasta joka tekisi molemmat? Ei tarvitsisi kahdesta paikasta palkata.Onko kukaan kokeillut palkata kampaajaksi/meikkaajaksi opikelijoita? Mietin vain, jos saisi samaan hintaan pari opiskelijaa, saisi kaasoilleki kampaukset ja meikit. Toki hyvillä hinnoilla ne voi ottaa ammattilaiseltakin mutta aika voi olla ongelma jos on vain yksi kampaaja/meikkaaja, mutta useampi laitettava.Kokemuksia? ehdotuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stareyegirl Kirjoitettu March 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2010 ylläolevan viestin piti tulla minulta, en tiedä mitä sekoilin, minä olen siis kiinnostunut tiedoista saada kampaaja/meikkaaja juhlapaikalle. Pk-seudun alueelta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu May 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2010 Minä olen myös kiinnostunut kampaajista ja meikkaajista (pk-seudulla), jotka voisivat tulla kotiin. Parasta olisi, jos kyseessä olisi yksi ja sama henkilö. Onko kukaan muuten miettinyt mitä tehdä, jos tällainen kotiin tuleva ammattilainen esim. sairastuu? Useinhan ovat (kai) yksityisyrittäjiä, joten onko niillä mitään backup-suunnitelmaa sen varalle, etteivät pääsisikään tulemaan? Normaaleista kampaamoistahan esim. voitaisiin kai ottaa joku toinen tekijä tilalle....?En halua olla pessimisti, mutta en myöskään haluaisi tärkeimpänä päivänäni joutua paniikkiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu November 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2010 Voisin päivittää tänne muutamia löytämiäni vaihtoehtoja:Kirsi Sala Unix Stylestä on ns. liikkuva kampaaja joka tulee esim. kotiin tekemään hääkampauksen ja -meikin. Hinta-arvioksi hän antoi tämän vuoden toukokuussa kampaus+koekampaus 120 euroa (sis alv 8%) ja meikki+koemeikki 100 euroa (sis alv.22%). TS-salongista vastattiin myös, että kampauksen ja meikin teko esim. kotona kyllä onnistuu. Lisätietoja voi kysyä: Suvi Rantaharju TS-Runeberginkatu, puh. 09 2410800 tai Jaana Pietarinen TS-Freda, puh. 09 608552.Muistaakseni myös Nina Orell olisi ollut valmis tulemaan kotiin/hotellille tekemään kampauksen ja meikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu January 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2011 (muokattu) Vastailenpa taas tännekin ketjuun.. Hääkampauksen ja meikkauksen minulle tekivät Olet ihana-liikkeen Suvianni ja Jessica, ja he tulivat siis hotellihuoneeseemme tekemään kampaukset ja meikit sekä minulle että kaasoilleni. Kaikki sujui todella nopeasti ja kampaukset ja meikit kestivät hienosti koko päivän. Hintaa morsiamen hääkampaukselle ja -meikille (sis. koeversiot) tuli 220€ (mitään matkakuluja ei tullut) ja kaasojen kampauksille ja meikeille 85€/kaaso (kampaus+meikki). Muokattu: January 18, 2011, käyttäjä: Delia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annikkie83 Kirjoitettu January 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2011 HeiMitenkäs Tampereella, onko kokemuksia kotiin tulevista kampaajista ja meikkaajista? Kuka olisi hyvä ja missä hinnoissa pyörivät nämä palvelut?Kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu February 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2011 Minut meikkasi ja kampasi Riina Laine. Ja hän tuli hotellille hääpäivänä. Hintoja voi kysellä Riinalta suoraan. http://www.riinamakeup.com/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stareyegirl Kirjoitettu July 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2011 ylläolevan viestin piti tulla minulta, en tiedä mitä sekoilin, minä olen siis kiinnostunut tiedoista saada kampaaja/meikkaaja juhlapaikalle. Pk-seudun alueelta.Minulle tulee Minna gmc-studiolta, koe meikkaus meni ihan nappiin, ja uskon että hääpäivänä menee myös, olen todella tyytyväinen, ja hän tulee meikkaamaan juhlapaikalle.Sain myös todella hyviä vinkkejä meikkaamiseen ylipäätään, ja hänen neuvoista osasin käydä ostamassa aivan mielettömän hyviä puuterilappuja stockmannilta, todellakin toimii! Kampaaja tulee Hotelliin hääpäivän aamuna, Mari Salon Simonetasta, koekampaus meni hyvin, tuli juuri mitä pitikin ja oli tosi rento meininki, suosittelen En malta odottaa hääpäivää... I'm going to be so pretty Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hilippa Kirjoitettu July 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2011 Onko lisää kokemuksia!?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hilippa Kirjoitettu August 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2011 Sain varattua Kirsi Salan.. Onko kokemuksia ko. henkilöstä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hilippa Kirjoitettu September 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2011 Kirsi Sala on henkilö jota lämpimästi suosittelen! Ammattilainen ja vieläpä todella mukava. Teki upean kampauksen ja meikin, jotka kesti railakkaan juhlimisen koko illan ja olipa tukka hienosti vielä sunnuntainakin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soile Kirjoitettu January 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2012 Olisiko Iisalmessa ketään joka tietäisi Iisalmessa meikkaajaa/ hiustenlaittoa heinäkuussa 21.7.2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu February 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2013 (muokattu) Minut ja yhden kaasoistani meikkasi hotellilla Pinksu eli Johanna Marjomaa. Suosittelen Pinksua täydestä sydämestäni, sillä molempien meikit olivat todella upeat ja kestivät ongelmitta koko päivän! Kampauksia hän ei tosin tee, jos joku haluaa molemmat samalta henkilöltä. Edit. Tämä siis Helsingissä. Muokattu: February 5, 2013, käyttäjä: Sugar Plum Fairy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahva Kirjoitettu March 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2014 Mä tulin tänne nyt kaasona kiittämään tätä ketjua ja täältä bongattua Kirsi Salaa. Morsian oli oikein tyytyväinen niin kampaukseen kuin meikkiinkin kotikäynnin stressittömyyteen. Kirsi on myös ihana ihminen. Morsiamen lisäksi laittoi tämän äidin ja toisen kaason, joka varasi hänet samantein omiin häihinsä ensi syksylle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiria Kirjoitettu June 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2014 Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta kun kampaaja tulee kotiin tekemään kampauksen, niin miten siihen pitää valmistautua? Omasta takaa pitää vissiin löytyä jonkinlainen peili ja tuoli...? Pitääkö hiukset pestä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts