Jump to content
Naimisiin.info

kysymyksiä


Guest eloveenatyttö

Recommended Posts

Guest eloveenatyttö

Hei, olen ollut nyt hollannissa 4kk:ta, ja tavannut herra täydellisen. Ajattelin että edetään hissunkissun mutta se ei todellakaan ole mahdollista, sillä vaikka itse jarruttelen kultani ei paljon jaruista välitä. Olen menossa takaisin suomeen ja kaukosuhde tuntuu hyvin vieraalta ajatukselta..kultani ei taas tästä pittaa. Hän valmis pistämään kaiken peliin.. Minua hieman kauhistuttaa kun hän kertoo olevansa korviaan myöten rakastunut minuun, vaikka emme edes tunne kunnolla. Vaikkakin täytyy tunnustaa että etten ole koskaan ollut onnellisempi ja tuntuu kuin olisin aina tuntenut hänet. Kuinka raskasta kaukosuhteessa eläminen on? Onko kulttuurieroja?(Tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä) Puhumme englantia, minä ymmärrän hiukan hollanti, mutta puhuminen on minulle super vaikeaa..Hän HALUAA opettella suomea ja on tulossa suomeen käymään.Ja kaikki tämä on miehen omia keksintöjä. Olisin ikionnellinen jos kertoisitte omia kokemuksianne suhteenne alkutaipaleesta ja arjesta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...