Jump to content
Naimisiin.info

AALmark silver

Jonssku

Recommended Posts

Onko kellään kokemusta noista AALmark silverin kivisormuksista?tai muista kivisormuksista?

Ois aivan ihanan näköisiä ja edullisia kun tänään tuli paikallisen kultasepänliikkeen lehti kotiin..

Noissa sormuksissa on zirkoneita.

Itse en ymmärrä sormuksista yhtään mitään joten onko tollainen sormus huono vaihtoehto vihkisormukseksi? miksi?

tummuuko nuo sormukset?

http://www.dpn.fi/kauppa/tuotteet_tiedot.p...9&tuote=324

tämänlaisista sormuksista siis kyse..

Muokattu: , käyttäjä: -Tiitu-
muokkasin otsikkoa hieman -Tiitu-

Hopea ei ole kovin kestävä materiaali. Noiden kivien kovuudesta timanttiin verrattuna en itse osaa sanoa, mutta siitä on ollut keskustelua täällä aiemmin. Mulla on ollut kaksi tuon tyyppistä hopeasormusta lähes päivittäin käytössä, toinen kohta 13 vuotta ja toinen 8. Kumpikaan ei ole enää pyöreä vaan litistynyt ja ovat aika kuluneet jo, sekä metalli että kivet. Että jos loppuelämäksi meinaa niin suosittelen vahvempia materiaaleja tai sitten ahkeraa huollattamista.

Ja hopea tummuu, jos on pitkään käyttämättä, mutta ei yleensä jos on jatkuvasti käytössä.

Muokattu: , käyttäjä: Cranberry

Sitähän voi teettää vaikka valkokullasta sormuksen, jos keltakullan väri esim. ei miellytä ja kuitenkin haluaa kestävän sormuksen.

Tosin on sormus mitä materiaalia tahansa, niin kyllä sen ikää pidentää sekä ulkonäköä ylläpitää säännölliset huollattamiset. Ja pääasia on, että sormus on rakkaudella hankittu ja oman näköinen. :girl_smile:

• 3 weeks later...