Jonssku Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 (muokattu) Onko kellään kokemusta noista AALmark silverin kivisormuksista?tai muista kivisormuksista?Ois aivan ihanan näköisiä ja edullisia kun tänään tuli paikallisen kultasepänliikkeen lehti kotiin.. Noissa sormuksissa on zirkoneita. Itse en ymmärrä sormuksista yhtään mitään joten onko tollainen sormus huono vaihtoehto vihkisormukseksi? miksi?tummuuko nuo sormukset?http://www.dpn.fi/kauppa/tuotteet_tiedot.p...9&tuote=324tämänlaisista sormuksista siis kyse.. Muokattu: December 10, 2009, käyttäjä: -Tiitu- muokkasin otsikkoa hieman -Tiitu- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu December 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2009 (muokattu) Hopea ei ole kovin kestävä materiaali. Noiden kivien kovuudesta timanttiin verrattuna en itse osaa sanoa, mutta siitä on ollut keskustelua täällä aiemmin. Mulla on ollut kaksi tuon tyyppistä hopeasormusta lähes päivittäin käytössä, toinen kohta 13 vuotta ja toinen 8. Kumpikaan ei ole enää pyöreä vaan litistynyt ja ovat aika kuluneet jo, sekä metalli että kivet. Että jos loppuelämäksi meinaa niin suosittelen vahvempia materiaaleja tai sitten ahkeraa huollattamista.Ja hopea tummuu, jos on pitkään käyttämättä, mutta ei yleensä jos on jatkuvasti käytössä. Muokattu: December 10, 2009, käyttäjä: Cranberry Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2009 Sitähän voi teettää vaikka valkokullasta sormuksen, jos keltakullan väri esim. ei miellytä ja kuitenkin haluaa kestävän sormuksen.Tosin on sormus mitä materiaalia tahansa, niin kyllä sen ikää pidentää sekä ulkonäköä ylläpitää säännölliset huollattamiset. Ja pääasia on, että sormus on rakkaudella hankittu ja oman näköinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonssku Kirjoitettu December 31, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 mies osti nyt mulle tollasen zirkonia kivisormuksen sormuksen joululahjaks mitä siis ihailinkin katotaan miten kestää, vihkisormukseksi ei siis kuitenkaan päätynyt, katellaan toisenlaisia vihkisormuksia sitten.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts