Guest Vieras_Moona_* Kirjoitettu December 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2009 Olemme suunnitelleet talvihäitä ja miettineet asustusta sen mukaisesti. Olemme suuria Reino- kenkä faneja ja mietimme, onko kukaan koskaan käyttänyt Reino & Aino- kenkiä häissään? Se voisi olla melkoisen erikoinen juttu, joka sopisi juuri meille! Tällä hetkellä verkkokaupassa on menossa jonkinlainen kampanja, jossa osa kenkien tuotosta menee hyväntekeväisyyteen? Verkkokauppa löytyy täältä: www.reinokauppa.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakku Kirjoitettu December 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2009 Hauska idea! Tehkää ihmeessä, jos se tuntuu omalta.Kokemuksia reinoista mulla ei ole, mutta me aiomme etsiä (ja toivottavasti löytää myös) häihin sopivat tennarit molemmille. Se tuntuu jotenkin omalta jutulta, vaikka emme todellakaan ole mitään skeittari-kansaa vaan ihan taviksia. Onnea reino-häille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janvier Kirjoitettu December 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2009 Hyvä idea, erilainen ja hauska. Itse kannatan tuollaisia kivoja juttuja, jotka tekee häistä juuri hääparin näköiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu December 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2009 Tiedän yhden sulhasen, joka pari vuotta sitten marssi vihille reinoissa. Taisi sama heppu hakea ylioppilastodistuksenkin ne jalassa. Eli mikäs siinä, varsinkin jos se on teidän näköinen juttu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantogrator Kirjoitettu December 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2009 Itse olen miettinyt, että opiskelujeni ja tulevan ammattini takia voisi olla aika hienoa astella vihille paljain jaloin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annastiina_2010 Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 (muokattu) Mikäs siinä, loistava idea! Itseasiassa olen kuullut yhdestä parista, joka näin teki, ja heidän tarinansa löytyy Reinoista kirjoitetusta kirjasta (Reino -lämpimiä jalkoja ja ajatuksia, 2007)Nyt täytyy myös käyttää tilaisuus hyväksi ja pyytää kaikkia Reinojen ja Ainojen käyttäjiä ottamaan minuun yhteyttä esimerkiksi yksärillä täällä naikkareissa. Teen nimittäin tutkimusta tossuista, ja olen kiinnostunut kaikenlaisista kokemuksista ja näkemyksistä Reinoihin ja Ainoihin liittyen. Muokattu: December 8, 2009, käyttäjä: Annastiina_2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsake Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Meillä on myös käynyt mielessä, että mies laittaisi reinot puvun kanssa. Jotain erilaista on tarkoitus keksiä, joten nuo reinot vois olla hauska idea ja niin meiän tyylistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts