iialiia Kirjoitettu December 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2010 Stewie Wonderilta löytyy monia hyviä:AsYou are the sunshine of my lifeI just called to say I love youMuita mieleen tuleviä näin äkkiseltään (osa ehkä hieman erikoisia..):Jenni Vartiainen: Minä ja hänSami Saari: AinutkertainenTuomo Prättälä: Sweet with meMuse: I belong to youSeal: Kiss from a rosePrince: Purple rainBeyonce: Halo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu January 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2011 Meillä tuli kans kaikki musiikki Spotify Premiumista ja hyvin toimi. Meillä oli kolme eri listaa. Taustamusiikkilistassa oli rauhallisia balladeja, enimmäkseen rakkausaiheisia (mm. useampia Disney-biisejä, ne on vaan niin hyviä ). Tanssimusiikkilistassa oli perinteisempää tanssimusiikkia, enimmäkseen Agentsia kun mies siitä tykkää, sit esim. Yölintua, muutama valssi, pari jenkkaa tms. Ja porukka viihtyi tanssilattialla ihan hyvin. Loppuillasta sitten oli aika paljon rokkia ja vähän poppia sun muuta biletettävämpää siellä välissä. Listat toimi hyvin, ja lisäksi toinen bestman, joka niitä hoiteli, laittoi vähän muutakin sekaan kun esim. yhdessä vaiheessa rokkia tuli vähän liikaa vaikka porukka olisi vielä halunnut tanssia niin sitten vaihdettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessla Kirjoitettu April 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2012 Moi kaikki!Nostan ikävästi tätä ketjua, mutta vinkkinä tuohon soittolistaan: hankkikaa sellainen toistojärjestelmä, jossa on crossfade.Laitoin kursiivilla että pointti tulee selvästi perille.. Ilman crossfadea musiikki katkeaa aina kun kappale vaihtuu. Meillä on käytössä ITunes läppäriltä, kokeiltiin crossfaden kanssa ja kappaleet vaihtuu sulavasti toisiin! Samoin äänenvoimakkuuden tasaus kannattaa laittaa päälle.. ITunes on ilmainen ohjelma, jonka voi ladata kun vähän googlailee. Hyvin toimii! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DJ Kirjoitettu May 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2012 Tuli tässä mieleen että kun kaikki puhutte spotify listoista niin voisitte myös jakaa listanne muille. Näin löytäisi muutkin helmiä omille listoilleen. Myös Spotifyn uudessa versiossa on crossfade eli se soittaa biisit putkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mineayla Kirjoitettu May 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2012 Mie eilen aloitin keräämään kappaleita juhlia varten. saa nähdä miten saan hommam käytännössä toimimaan, just että eri tunnelmat vaihtuu jne.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2012 Musiikkia ajattelimme alkaa soittamaan vasta kun häätanssit alkavat, ja sen jälkeen jättää tautalle soimaan - vaikeutta tuo soittolistan kokoamiseen se, että minulla ja ukolla on vähän erinlainen musiikkimieltymys Hänen mielestään joku ylilällö Moulin Rougen - Come What May ( <3) ei sovi sinne Kaasoni kanssa ylipuhuttuamme hänet, saamme Moulin Rougessa olleita kappaleita soittolistaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Printsessa Kirjoitettu May 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2012 Jos hääväki ei koostu pelkästään nuoremmasta porukasta, kannattaa todellakin sekä bändiä että cd:tä varten ajatella kaikille tuttuja innostavia biisejä. Jos hääpari haluaa vain omia biisejään tietystä genrestä, ottavat he riskin, että ovat yksin tanssilattialla. Bändin jälkeen meillä toimivia olivat oma suosikkini 90-luku sekä myös 80-luku. Toki myös Abba on bilefiilistä nostattavaa ja kaikille tuttua. Aiwan mahtavaa kun tanssilattialla on kaiken ikäisiä ja tosiaan sellaisiakin, joiden ei hetkeäkään alunperin kuvitellut osallistuvan varsinaiseen bilettämiseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessla Kirjoitettu May 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2012 Jep! Aivan ehdottomasti. Me aiotaan sekoittaa tanssisoittolistaan suomalaista iskelmää, menevämpää ja sit sitä valssiosastoa, 70- 80- ja 90-luvun hittejä, nyt olevia hittejä, euroviisuja, korealaista ja japanilaista poppia (vaikka itse en millään välittäisi..), räppiä, gypsy punkkia, imeliä rakkausbiisejä, ällöhipstermusiikkia.. siis ihan laidasta laitaan kyllä tulee. Ei missään nimessä mitään mistä ei itse tykätä, onneksi meillä on tosi laaja musiikkimaku, mutta vieraat huomioon ottaen On nimittäin niin iskelmä- kuin k-pop-faneja vieraissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu June 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2012 Tänne olis tosiaan kiva saada ihan konkreettisia biisilistoja mistä muutkin vois onkia parhaimmat vinkit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pyry Kirjoitettu June 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2012 Keskeneräinen oma listani on alla. Sulho kasaa oman listansa, ja sitten listat yhdistetään. Tarkoituksena on saada mahdollisimman laaja kirjo erilaista musiikkia listalle, painottaen kuitenkin sitä tanssittavaa perinteistä.1. A. Aallon Rytmiorkesteri - Morsiuspari2. Anna Eriksson - Kaikista kasvoista3. Anne Mattila - Maijan ja Jannen häävalssi4. Ansa ja Tauno - Kulkurin valssi5. Apulanta - Kelpaanhan, rakkaani6. Charles Plogman - Elämäni nainen7. Charles Plogman - Jalat alta8. Eino Grön - Kielon jäähyväiset9. Elvis Presley - Can't Help Falling In Love10. Elvis Presley - It's Now Or Never11. Eppu Normaali - Joka päivä ja joka ikinen yö12. Finlanders - Oikeesti13. Fredi - Puhu hiljaa rakkaudesta14. Hanna Pakarinen - Maailman ihanin mies15. Hector - Jos sä tahdot niin16. HIM - For You (acoustic)17. HIM - In Joy and Sorrow18. Janne Raappana - Kaksi onnellista19. Jari Sillanpää - Bum Bum Bum20. Juha Tapio - Minä sinua rakastan21. Jukka Poika - Elämäni emäntä22. Jukka Poika - Silkkii23. Kaija Koo - Kuka keksi rakkauden24. Katri Helena - Lähemmäksi25. Kirka - Surun pyyhit silmistäni26. Leif Wager - Romanssi27. Leijonakuningas-elokuvasta Hakuna Matata28. Lord Est - Sun vieres on lämmin29. Loreen - Euphoria30. Madagascar-elokuvasta Mä tahtoo veivaa31. Matti ja Teppo - Nousee päivä, laskee päivä32. Matti ja Teppo - Minä rakastan sua33. Metallica - Nothing Else Matters34. Movetron - Romeo ja Julia35. Nopsajalka - Aitoo kamaa36. Olavi Virta - Kultainen nuoruus37. Olavi Virta - Lumous38. Olavi Virta - Metsäkukkia39. Pertti Niemi & Odessa - Vain kaksi nauhaa40. Popeda - Tahdotko mut tosiaan41. Reijo Kallio - Suvivalssi42. Reijo Taipale - Orvokkiseppele43. Reijo Taipale - Ruusujen aika44. Riki Sorsa - Kaunis on hän45. Sentenced - Sun Won't Shine46. Sentenced - You Are The One47. Souvarit - Lapin valssi48. Suvi Teräsniska - Hento kuiskaus49. Suvi Teräsniska - Järjen ääni50. Suvi Teräsniska - Pahalta piilossa51. Tapani Kansa - Akselin ja Elinan häävalssi52. Tapio Rautavaara - Häävalssi53. Tapio Rautavaara - Uralin pihlaja54. Tauski - Ole sinä minun55. Tauski - Rakastan sua56. Tauski - Sinä vain57. Tauski - Sut mulla on58. Tomi Markkola - Kauneimpain, rakkaimpain59. Tomi Markkola - Kun katson sinua60. Topi Sorsakoski - Olet kaikki61. Vesa-Matti Loiri - Vilukukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emmi123 Kirjoitettu July 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2012 Oletteko löytäneet Spotifysta mm. Tauskin Sinä vain, Niin minä sinulle kuulun, Ole sinä minun biisejä? Tai Juha Tapion Minä sinua rakastan? Itse en niitä sieltä löytänyt ja todella harmittaa, jos en niitä biisilistalleni saa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumenvalkea Kirjoitettu July 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2012 Tälläistä olin ajatellut meidän häihin soitettavaksiMoon river - Andy Williamskiss from a rose - Sealsleeping beuaty waltz - pjotr tsaikovskiwhen god made younickelback - far awaybryan adams - i do it for youwhitney houston - i will always love youreo speedwagon - keep on loving youelton john - can you feel the love tonightbryan adams - heavenphill collings - you will be in my heartaerosmith - i dont wanna miss a thingpretty womannelly furtado - all good thingscoldplay - living la vidaWhitney Houston - i wanna dance with somebodybeauty and beast (finnish)love story - taylor swiftbon jovi - diamond ringwhen you say nothing at all - Ronan Keatingwestlife - raise me upturtles - happy togetherLeif Wager - RomanssiEtta James- at lasthector - jos sä tahdot niinscorpions - still loving youJuha tapio - kaksi puutabarbara streisand - woman in loveDanzig - sistinaselvis presley - cant help falling in loveBean E. King - Stand by meThe Police - Every breath you takeCyndi Lauper - Time after timeCyndi Lauper - True coloursBon Jovi - AlwaysElvis Presley - It's Now or newerSarah Kivi - Joka päivä ja jokaikinen yöJuha Tapio - Minä sinua rakastanTapio Rautavaara - Häävalssi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu July 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2012 Pyry: kokoamasi lista auttaa minua paljon, kun pitää jotain suomalaista valssia tai suomalaisia biiseja valkata listaan Alun perin meille piti tulla vain taustamusiikiksi aikaisemmin kokoamamme lista, kun tilaisuudet oli jaettu kahtia (VIhkimis- ja siunausjuhlat, Etelä ja Pohjoinen), mutta kun ukko päätti mennä rippikouluun niin muttui juhlat isoiksi vihkijuhliksi etelässä, ja nyt saadaan sitten tila jossa pistää jalalla koreaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzupaani Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 (muokattu) Muokattu: January 23, 2013, käyttäjä: marzupaani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebba Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 Meillä tuli koneelta häätanssi (Love story) ja sit 8 suomalaista valssia (lähinnä Rautavaaraa ja Junnua). Ne riitti just siihen, että ihmiset sai tanssittaa mua ilman jonoa. Sit oli 50-, 60-, 70-, 80-, 90- ja 2000-lukujen tanssimusaa ilman slovareita. Hittibiisejä lähinnä. Mut lähinnä meillä kyl vieraat sit kuitenkin oli ulkona eikä tanssinu, et sama kai mikä siellä soi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiaksenmetsä Kirjoitettu May 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2013 Hoksaatteko, miten Spotifysta saa näkyviin soittolistan kokonaispituuden? Varmaan jostain ihan helposta kohdasta, mutten nyt millään löydä että mistä... Olen siis koonnut soittolistaa, enkä millään jaksaisi alkaa itse laskemaan kokonaispituutta biisien kestoja yhteen ynnäten . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Si-Ri Kirjoitettu June 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2013 Mä olen ihmetellyt samaa, aiemmin se näkyi kätevästi soittolistan yläpuolella. Voiko olla, että tämä äärimmäisen kätevä ominaisuus on poistettu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaaria2014 Kirjoitettu March 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2014 Minä kuulisin mielelläni, että mistä biiseistä vieraat ovat innostuneet ja mitkä ovat saaneet vieraat tanssilattialle. Ideana on meilläkin tanssia ensin häävalssi, jonka jälkeen vieraiden kanssa muutamat valssit.. Eli ensin ns. perinteistä tanssimusiikkia, jonka jälkeen loppuilta menevämpää tanssimusiikkia. Minulla ainakin näkyy spotifyssä soittolistan yläpuolella kappaleiden määrä ja yhteiskesto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
worried Kirjoitettu April 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2014 Hei! Olisiko jollain suoraa valmista listaa, mitä soittavat häissä?? Toisin sanoen,lista niistä biiseista mitkä soi ruokailun aikana,toinen lista niistä biiseista, mitkä soivat tanssien aikanaja kolmas lista, joka soi yöllä bilettäessä. En jaksaisi kahlata kaikkia biisejä läpi mitä täälläkin on listattu... Huoh. Haluaisin "valmiit listat" Niitä sitten kuuntelisin ja muokkaisin, jos on tarve. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetti Kirjoitettu July 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2014 Te, jotka pohditte taustamusiikkia ruokailun ajaksi, käykääpä kuuntelemassa youtubesta läpi pätkä, joka löytyy nimellä Top 10 Modern Wedding Songs. Aika moni päätyi ainakin meidän listalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2015 Tässä kokoamani tausta/chillailu-listan alkua Christina Perri – A Thousand Years - feat. Steve Kazee [Part 2]John Legend – All of MeSean Kingston – Beautiful GirlsJames Blunt – Bonfire HeartBruno Mars – Count On MeMichael Bublé – EverythingBryan Adams – (Everything I Do) I Do It For YouAlicia Keys – Fallin'James Blunt – Heart To HeartEnrique Iglesias – HeroVarious Artists – Hero (Originally by Enrique Iglesias)Nickelback – How You Remind Me - LP MixIlli – Hukkaa päiväStevie Wonder – I Just Called To Say I Love YouCutting Crew – (I Just) Died in Your ArmsSavage Garden – I Knew I Loved YouAll-4-One – I SwearMarc Anthony – I Want to Spend My Lifetime Loving You (Duet with Marc Anthony)Bruno Mars – Just The Way You AreBruno Mars – Just The Way You AreSeal – Kiss From A RoseJukka Poika – Kylmästä lämpimäänTrain – Marry MeJukka Poika – MielihyvääAlicia Keys – No OneGeorge Benson – Nothing's Gonna Change My Love For YouRichard Marx – Now And ForeverElastinen – Oo siellä jossain munJohn Legend – Ordinary PeopleJukka Poika – SilkkiiBen E. King – Stand By Me - Single/LP VersionJames Blunt – Stay The NightThe Pussycat Dolls – StickwituCheek – Syypää sun hymyyn - feat. Yasmine YamajakoBerlin – Take My Breath Away - Love Theme From "Top Gun"a-ha – Take On MeOlavi Uusivirta – Tuu mun vaimoksenShakira – Underneath Your ClothesIlli – Viimeinen tanssiNickelback – When We Stand TogetherBette Midler – Wind Beneath My WingsMariah Carey – Without YouJohn Legend – You & I (Nobody In The World)Lifehouse – You And Me Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigur Kirjoitettu June 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2015 Meillä on oma soittolista, johon olemme muuten vain keränneet meille merkityksellisiä biisejä jo jonkin aikaa. Sitä laajentamalla syntyy varmaan myös soittolista häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hääpäivänseisaus Kirjoitettu June 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2015 ^ Jep. Kannattaa kyllä varmaan käydä se lista huolella läpi, ettei anoppi säikähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigur Kirjoitettu June 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2015 ^ Jep. Kannattaa kyllä varmaan käydä se lista huolella läpi, ettei anoppi säikähdä Tuhmemmat listat sitten erikseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu January 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2016 Minä nakitin kaasolle soittolistan kokoamisen, sillä hänellä on kiva musiikkimaku, eikä itsellä ole aikaa. Suunnittelemme, että hankin Spotify Premiumin ennen häitä, ja sitten ladataan se lista offlineen soitettavaksi. Sitten koneeseen salasana, ettei ihmiset mene sorkkimaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts