Guest Böbö Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 Jos olisit morsian polttareissa kumman valitsisit / jos järjestäisit polttareita kumman järjestäisit mielummin:A) Kaverit iskevät naamaasi vapaavalinnasta ostetun 2euron kasvonaamion ja meikkaavat ja laittavat tukan jotenkinvai Että joku vieras henkilö (esim.ammattilainen/kokenut henkilö) tulee parikisi tunniksi pyörimään paikan päälle ja tekee sinulle esim.päähienronnan,kampauksen ja meikin jne? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Böbö Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 Tuossa missä on tarkoittaa kohta B tyhmästi tuli tuo hymiö siihen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 Valitsisin vaihtoehdon B, mutta jos polttariporukan kesken tulee rahasta kinaa, niin vaihtoehto A menee paremman puutteessa. Sekin voi olla ihan hauskaa kavereiden kesken vietettyä aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiikeli Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 (muokattu) Sanoisin, että riippuu ihan morsiamen tyylistä/mieltymyksistä... Itse osaisin omista tutuistani helposti nimetä parikin tyyppiä, jotka eivät arvostaisi yhtään tuota A vaihtoehtoa (kauhistuisivat siitä ennemminkin ! ), vaikka aivan ihania kavereita ovatkin. Jos suunnitelmana on järjestää ns. hemmottelupolttarit niin ehdottomasti vaihtoehto B. Jos taas ajatuksena on hassunhauskat hulluttelu pottarit, joissa pääosaa näyttelee yhteinen aika ystävien kanssa, niin vaihtoehto A.Morsiamena kumpikin olisivat mieluisat polttarit. Jos valita saisin niin vaihtoehto A olisi ehkä enemmän "minua", koska haluisin säästää ystävieni rahat ja ennen kaikkea haluaisin polttareideni olevan unohtumaton kokemus lähimpien ystävieni kanssa hassutellen. Muokattu: November 27, 2009, käyttäjä: Tiikeli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 Musta vaihtoehdot olis joko B tai sitten A, niin että KAIKKI osallistuisivat ja naamioiden laittaminen olis yhteistä kivaa Omia polttareitani ajatellen musta olis kiva et kaveritkin sais osallistua hemmotteluun, niin että hoidot ja muut olis kuitenkin suunniteltu sen mukaan mistä mä voisin tykätä (tällöin siis ehkä niitä edullisempia hoitoja). Aattelin perustaa polttarirahaston sitä varten et kenenkään ei tarvi jäädä polttareista pois kustannusten takia. Ja tarjoan myös mökin käyttöön tarvittaessa. Ollaan alustavasti sovittu et tietäisin ajankohdan, mutta en ohjelmaa. Olis sit jotain yllätystä kuitenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 Tosta meikkaamisesta ja hiusten laittamisesta vielä.. Jos ei oo jotain, joka osaa oikeasti tehdä niitä niin voi mennä vähän sähläykseksi. Jättäisin ne ehkä ammattilaisten (tai taitavien amatöörien) hoidettavaksi itse tykkään laittaa ihan itse itseni valmiiksi. Tulipa tohon nyt monta itseä, mut anyway Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu November 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2009 Ihan rahatilanteen mukaan. Eka vaihtoehto kuulostaa tietenkin matavalta, mutta melkoisen kalliiksi se tulee.Omissa polttareissani homma hoidettiin todella kivasti. Yksi kaveri, joka toimii Herbalife-jälleenmyyjänä, veti meille kaikille ihonhoitosession saunassa ja saunan jälkeen. Ainoa ero oli se, että minun ei tarvinnut hieroa itse mitään naamaani, vaan kaveri teki sen puolestani. Tuli ihanan hemmoteltu olo, mutta kenenkään ei tarvinnut kuitenkaan vain seurata vierestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 Valitsisin vaihtoehdon B.En myöskään haluaisi sellaista, että minua vain hemmoteltaisiin. Olisi kivempaa mennä koko porukalla jonnekkin kauneushoitolaan tai vaikka kylpylään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kala Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 Valitsisin vaihtoehdon A. En ole erityisen innostunut mistään hoidoista ja tiedän niiden maksavan paljon. Kokisin, että jos minua varten paikalle tilattaisi ammattilainen niin rahat jossain määrin menisivät hukkaan koska en ehkä arvostaisikaan sitä niin paljon, kun minulle se ei olisi niin tärkeää. Mun omissa polttareissa oli juuri tää vaihtoehto A. Siskoni oli hankkinut kaikenlaisia kauneudenhoitotuotteita (jotka eivät tietenkään nekään olleet ilmaisia mutta niistä on iloa monelle kerralle) sekä kasvonaamion josta minun lisäksi riitti siskolle ja kaasollekin. Yksi ystävistäni sitten meikkasi mut ja teki kampauksen. Lopputulos oli todella onnistunut ja olin tyytyväinen, ettei minua varten joutunut polttariporukka ostamaan kaikkia noita palveluja. Lisäksi vähäisen "ohjelmattoman" ajan pystyi viettämään ystävien kanssa, ulkopuolinen kun aina vähän "latistaa" tunnelmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kultanen Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 Valitsisin a:n, koska olisi kiva, että kaikki voisivat osallistua ja tehdä yhdessä. Polttareissa on vieraana aika tylsää, jos monen tunnin ohjelmaan voi osallistua ainoastaan morsian. Tuo kysymyksenasettelu oli kyllä sellainen, että vaikuttaa siltä, että kirjoittajan mielestä b on parempi. Kyllähän a:han voi myös panostaa esim. panostamalla kasvonaamion laatuun yms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janvier Kirjoitettu December 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2009 Valitsisin A:n, koska on muulle polttariporukalle tylsää katsoa pari tuntia morsiamen hemmottelua... Ei kai sen naamion tarvi olla halvin kaupasta löytyvä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu December 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2009 Mullekin tuli olo tuosta kysymyksenasettelusta, että kysyjälle itselleen tuo B olisi parempi vaihtoehto Mä itse henkilökohtaisesti haluaisin polttareille vain ja ainoastaan parhaat kaverit 2kpl ja hemmottelua jossain. Joten B. Mutta jos on porukkaa vähänkään enemmän, niin A olis kiva. A vaihtoehdon jälkeen ei myöskään olisi paineita jatkon suhteen ja olisi rennompaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cressie Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 Minä valitsisin B:n eli ammattilaisen ihan sen takia, että esimerkiksi minulla on tosi herkkä iho ja olen aika allerginen. En koskaan käytä kauppojen halppistuotteita sen takia etten saa mitään allergista reaktiota.Muuten kyllä A olisi mukavaa puuhastelua kavereiden kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinkdream Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Hankala kysymys. Sanoisin ehkä kuitenkin A:n, koska luotan siihen, että aina jollakin ystävistäni on vähän enemmän "kokemusta" tuollaisista ja varmasti osaisi ainakin kasvonaamiot sun muut laittaa. Mielummin ehkä itse meikkaisin... A vaihtoehto siksi kuitenkin, että se olisi varmasti rennompaa ja mukavampaa kavereiden kesken, kun niin, että siellä on joku vieras ihminen "sähläämässä" välissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinkdream Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 (muokattu) ... viesti poistettu. tuli kaksi kertaa vahingossa sama Muokattu: December 28, 2009, käyttäjä: pinkdream Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabine Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Kyllä polttareissa joku hemmottelu täytyy olla, joten valitsisin B:n. Ellei sitten joku polttareissa olijoista satu olemaan kosmetologi/jalkahoitaja tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaaRaL Kirjoitettu January 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2010 Ehdottomasti A, siinä olis sit "tunnetta" mukana meikkauksessa Hemmottelua vierailta saa kuitenkin ennen häitä pariinkin otteeseen Mutta kaverit ei pääse ku luultavasti vaan sen yhden kerran jekkuilemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleysha Kirjoitettu January 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2010 Tietenkin A!Polttarit ovat hauskanpitoa varten. Jokainen vieras saa oman osansa, ja pidetään _yhdessä_ kivaa,eikä nimenomaan niin, että vain morsian saa jotain ehostusta ja näin, mm. juurikin siitä syystä, ettäkosmetologit yms. maksaa aivan tuhottomasti ja mitä jännää siinä on vieressä seurata, kun toisennaamaa paklataan...Ennemmin vaikka kotona, pyjamat päällä, jäätelöö litran kulho ja se kahden euron naamio jokaillenaamaan! tyttöjen ilta perinteisimmillään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu January 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2010 Mä ottaisin A:n mikäli ne kaverit osais ees auttavasti hommansa Mä haluisin, että jos johonkin käytettäis mun polttareissa enemmän rahaa niin se olis jotain extermeä esim. mönkijäsafari, ratsastus, liippuvarjoliito. Mutta riippuu tosi paljon morsiamen mieltymyksistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmiä Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Valitsisin A-vaihtoehdon koska,1) se säästää kavereiden rahoja.2) on mukavaa yhdessä tekemistä.3) isosta naisporukasta löytyy aina vähintäänkin hyviä amatöörejä.B-vaihtoehdon valitsisin vain, jos porukka on pieni eikä siinä ole hemmottelun taitajia. Yhdessäolo on polttareissa tärkeää, joten morsianta ei mielestäni kannata lähettää yksin johonkin hoitoon, kun muut sillä aikaa laittautuvat porukalla ja pitävät hauskaa. Jos ammattilainen tulee polttariseurueen luo (esim. saunatilaan) voi toimia oikein hyvin. Parempi vielä, jos on ennestään tuttu tyyppi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasis Kirjoitettu January 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2010 Ottasin A:n. Ensinnäkään en usko että polttareissani tulee olemaan kovasti porukkaa, niin en halua kavereilleni kovin suuria kustannuksia takiani. Toiseksi, olin itse polttareissa jossa morsian meni jalkahoitoon ja muut sai sitten istuskella odotusaulassa tylsistyneenä.... Joten, toivon että yhdessä puuhataan jos jonkinlaista =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fs Kirjoitettu October 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2011 B, mutta minulla on hyyyyvin arka iho, ja polttariporukka saattaisi saada aikaan arvaamatonta tuhoa. A, jos kaikki saavat ottaa osaa ja eri purnukoita, joista valita, on paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts